waarom is het xboxworld clanboard dood?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Obscure Thing, 19 aug 2008.

1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    iemand een antwoord op deze vraag?

tijdens de GoW tijd was het nog fucking druk en nu is er nooit meer iemand.

2. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Te veel regels hebben mensen weggejaagt naar andere sites.

3. MoshGFX

MoshGFX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wachten op GoW2 is. het clangebeuren met Gow is ook niet meer wat het was. Consolegaming was ook goed bezocht wat betreft GoW. Ik weet verder ook niet hoe het was want ik kom net kijken. Dit is het enige board waar ik af en toe nog wel eens op kijk....

4. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    De andere site waar iedereen heen is gegaan nadat er te veel regels kwamen hier is, www.gamerstyle.nl kan het echt afraden om daar te gaan zitten tenzij het voor clan promotion only is, maar het is echt een bende daar.

Ben laatst maar terug gegaan naar xbw, stuk beter.

Ps. Je kan het nog in de oude topic zien volgens mij, als ze er nog staan. Bijna iedereen was gebanned enzo.

5. A i D a N

A i D a N Mr Shitty

Leuk Bevonden:
    0
    dude, jij bumt heel de dag GS. alleen nu wordt je flink afgezeken door een aantal mensen en kom je terug naar deze levenloze boel waar niemand je kan afzeiken. je bent vandaag nog op GS geweest dus STFU

6. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Uhm hij zei dat hij was terug gegaan naar XBW dat wil niet zeggen dat hij gamerstyle helemaal heeft verlaten.

Trouwens merq leuke post van je op Gamerstyle met je Ipodnano je zal mij zeker wel bedoelen, dan is het namelijk een beetje domme grap

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Oke my guess, alle kleine kinderen lopen hier te flamen en te zeiken op elkaar, XBW zegt doe dat maar lekker ergens anders, doe hier gewoon serieus, kleine kinderen kunnen niet normaal en serieus doen en gaan naar andere site. Kleine kinderen blij, xbw blij. Ik vind dat clan forum altijd zo kinderachtig en misselijkmakend. Het is mooi dat XBW de kleine kinderen weert zodat er gewoon "leuk" gepraat en gematched kan worden zonder die overdreven competatieve vernederingszin die hier heerst.

8. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, vind het ook leuk om lekker te flamen, kom ook nog steeds op GS, maar ik bedoel. Er is niks anders te doen dat flamen daar, nergens is ook maar iets dat op een discussie lijkt. Plus ik kan Jes2o zijn posts niet meer lezen dus dat is het probleem niet :p

Bedoelde iParanoa (ofzo)

9. A i D a N

A i D a N Mr Shitty

Leuk Bevonden:
    0
    ok :p hoezo kan je zijn posts niet meer lezen?

10. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem aan de ignore list toegevoegt, dan kan je niet meer lezen wat hij post. Meestal slaat het toch nergens op dus mis hem nou niet echt.

11. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha nice

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Te veel regels? 8)

Als het al te veel moeite is voor een aantal mensen om te letten op het taalgebruik (gevloek) en offtopic slowchat te beperken, dan ben ik blij dat ze nu op andere sites actief zijn waar dat allemaal wel is toegestaan. ;)

Precies! ;)

13. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was het ook, off-topic, gevloek en slowchat. Maar omdat dit niet kom zijn ze weggegaan naar een site waar dat wel kan.

Zeg niet dat het goed of slecht is, maar ik geef allen de oorzaak.

14. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een keer op Gamerstyle gekeken. Wat een teringzooitje daar zeg, iedereen loopt elkaar alleen maar te flamen. Iedereen loopt zichzelf en hun clan de hemel in te promoten en andere clans de grond in te stampen totdat ze erbij dood vallen.

15. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Amen

Gamerstyle is een forum waar je gewoon rotzooi kan trappen, wat af en toe ook wel heerlijk is overigens. XBW clanboard wordt wel weer actief als GoW 2 komt. (Hoop ik)

16. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Als je je de tyfus verveeld op zin hebt om te flamen of gewoon mensen willen afzeiken is GS een echte aanrader.
    Verder valt er niks nuttigs te vinden.
    Het is daar 'ik ben beter dus shut up'

17. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    8) klopt wel. Vind het altijd wel grappig om daar te posten.

18. da master

da master Kill Without Honor

Leuk Bevonden:
    0
    en niet alleen om te posten wat dacht je van die debielebox(die chat dus) daar boven , daar kun je eigen even afreageren(kunt hooguit een ban van 24 uur krijgen :lol:)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb me effe aangemeld ;)

20. A i D a N

A i D a N Mr Shitty

Leuk Bevonden:
    0
    ik had 2 weken, omdat ik Br33z4hbr1ng3r afkraakte.

Deel Deze Pagina