Zat er net ook al aan tedenken. Ben benieuwd. Ik denk dat als er 1 pagina per minuut wordt vol gereplied zoals vorig jaar met bioshock rond deze tijd het zover is. Hoewel bioshock meer gehyped was. Deze game bijna niet. Nog niet.
Demo: Star Wars: The Force Unleashed Content: Star Wars: The Force Unleashed Demo Price: Free Availability: All Xbox LIVE regions Dash Text: [ESRB: T (Teen) VIOLENCE] Download the demo. Size: 904.62 MB
geweldig!!! must buy zeg.. ik dacht dat het makkelijk was (gezien die filmpjes) maar ga alleen maar dood en dat vind ik niet erg interactiviteit is geweldig, force powers voelen heerlijk aan en de lightsabre actie is super!!
Dulle! Force lijkt toch wel een btje op magie á la Harry Potter? Kidding aside, demo heeft me laten zien dat het spel toch wel héél erg tof wordt, ik zit alleen een beetje in over de moeilijkheidsgraad...zelfs op het moeilijkste niveau vond ik de demo een eitje, je force powers zijn zó ontzettend sterk ( en vet! ) dat je zelfs groepen vijanden rond smijt alsof het knikkers zijn.
Denk dat je de sterkste aanvallen meteen al hebt en dat de demo 1 van de eerste levels is, net zoals de ninja gaiden 2 demo waar je met 4-5 wapens rondliep in het eerste level.
Ik ben geen Star Wars fan, maar vind de demo heel vermakelijk. Supertoopers gooien met je force grib is geldig Ragdoll en physics zij heel mooi dankzij de Euphoria engine (GTA IV) De grote nadeel vind ik de teen rate. Lijken verdwijnen snel en de lightsaber voelt gewoon aan als een bot zwaard, want als je een supertooper raakt gaan er geen ledematen af, je ziet alleen wat spatjes vuurwerk, niet realistisch dus.
Ik snap nooit waarom mensen beginnen over realiteit in video games. Zoiezo bij Star Wars wil ik helemaal geen realiteit, en daarbij is het helemaal niet realistisch al is het wel realistisch, het is Star Wars!
Maar in de films/boeken worden er ook ledematen afgehakt met die lightsabers, dus in principe is het wel een kenmerk van de serie Het feit dat bijvoorbeeld Anakin zijn arm eraf wordt gehakt speelt toch een grote rol in het verhaal
Toch zou ik het wel mooier vinden om stormtroopers van hun ledematen te ontdoen met natuurlijke een mooie spat bloed . Is de demo ook al beschikbaar voor Silver members of alleen nog maar voor Gold?