die had ik er 1 bericht er boven ook al geplaats maare erg vet... nog 3 maanden EDIt.. nieuw HD screens
Looks awesome! De omgevingen spreken me ook wat meer aan dan die van Legend (al zaten daar ook hele mooie in zoals Bolivia, Ghana en Nepal). Can't wait! Valt me alleen op dat Lara zo raar loopt in sommige cut-scenes.
...en in sommige shots lijkt haar haarlijn niet echt te kloppen... anyway, los van dit, lijkt het nog een eeuwigheid te duren voordat het november is.
de game is ook nog niet helemaal af he.. dat zullen ze waarschijnlijk wel in orde maken en het inderdaad nog lang nog 94 dagen
Wow, de trailer moet je echt in hd zien. Damn wat ziet het er goed uit, op bepaalde momenten heb ik het gewoon stilgezet.
Wat ik me afvraag is of we ingame nog op mensen gaan knallen of alleen in de tussenfilpjes (zoals bij Anniversary), of gaan we alleen op krokodillen, spinnen en tijgers knallen? Verder zit het er weer goed uit! Ben erg benieuwd hoe het gaat spelen...
Er lopen ook stropers/jagers rond in de levels. Je kan dus ook bijvoorbeeld een gevecht tussen een jager en tijger uitlokken door een tijger je te laten volgen.
Oke, dat is een begin... en kan tactisch erg handig zijn! Weet iemand of er ook menselijke eindbazen zijn, of wie de grote tegenstander is?
ik hoop het niet want vind dat niet echt passen bij Tomb raider, maar het zal wel zo zijn denkik aangezien het een vervolg is op Legend. ik hoop dat het zo word zoals in Anniversary Spoiler en natuurlijk heb je dan ook nog Amanda en Natla Alison Carroll on Becoming Lara Croft [yt]PCedtLGxblY[/yt]
Awesome! Ziet er mooi uit! En loopt erg lekker zo te zien. Level is ook erg vet. Ik kan niet wachten tot hij uit komt! \o/