[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wtf...ik heb zeker wel in Romans eerste huis een uur tv gekeken..maar 72 niet gezien, is dat echt een serie dan die ook wel een paar minuutjes duurt? TV kijken is sowieso echt super in deze game. Echt super vet bedacht.

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die serie is ook niet echt in het spel, je hoort er alleen reclame over op de radio, en misschien ook wel op de tv, en hier en daar op wat billboards.

Damn, straks nog internet, en ik stop met de game Reallife:p

3. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me ff zeggen of ik het spel al bijna heb uitgespeeld? Ik ben bij dat stukje waar je de bikers in een metro station moet achtervolgen.

4. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bij het pauzemenu moet je bij stats kijken en dan bij gameprogres.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Mhm volgens mij zijn mijn races bij Brucie geglitched. Heb er een aantal gedaan, maar zit nu al toch al iets van 50 in game dagen te bellen naar Brucie om nieuwe races maar ze zijn steeds niet beschikbaar. Crap.. :{

6. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er al 9 gedaan? Als je er nog geen 9 gedaan hebt, moet je volgens mij eerst naar het eiland gaan waar je nog geen race gewonnen hebt en dan pas Brucie bellen ...

Dus als je bv. al de 3 races gewonnen hebt op het eerste eiland moet je eerst naar het tweede (of derde) eiland gaan, voor je Brucie belt...

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Rond 60 procent kom je aan het einde zo'n beetje..je moet nog aardig wat missies doen d8 ik.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Er zijn in totaal
    94
    missies dus kijk je even hoeveel je er al gedaan hebt bij je stats. Dan weet je het ook ;)

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Het klopt weer met flying rats. Had er ooit een paar geschoten en afgestreept, maar niet opgeslagen :D.

10. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft gisteren op de Leipzig Games Convention bekend gemaakt dat Grand Theft Auto IV in de nabije toekomst haar langverwachte downloadable content zal ontvangen.

Microsoft gaf aan dat we dit najaar nieuws uit Liberty city mogen verwachten. Namelijk de eerste episode aan downloadable content. Er is verder nog niet veel bekend over de downloadable content, die exclusief is voor de Xbox 360. Wel mogen we uit de opmerkingen van Microsoft opmaken dat er meerdere episodes zullen volgen en dat het dus niet bij dit ene deel zal blijven.

De episode zal deze herfst op de Xbox live Marketplace verschijnen. Over de prijs is nog niets bekend

Bron: Xboxonly

Eindelijk _O_ ( nog meer dingen te doen deze herfst en winter :lol: )

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Schiet maar op! Nieuwe missies (WIL BULGARIN VERMOORDEN!), wat kleding, wapens en misschien wat voertuigen en ik ben tevreden. :D

12. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    :) Mooi om te horen.

btw, ben gister weer eens begonnen met GTA IV. Wil de Most Wanted missies & 20 Gastjes vermoord hebben met de Politie auto :p

Ik heb nu de eerste stad, Alqonquin al afgewerkt en hoef nog maar 3 in de laatste stad, dus bijna klaar :)

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Bulgarin? Heb t verhaal uitgespeeld, maar Bulgarin? Nooit van gehoord. :+

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Bulgarian dan, die gast die de diamanten heeft gestolen nadat je dat meisje terug gaf, en degene die Niko's leven in Oost Europa heeft verneukt. Hij was ook vriendjes met Dimitri.

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor die rolled over achievement? Vliegveld lukt niet en ook niet met de schommelstoelglitch.

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vliegveld is het beste denk ik, zo heb ik hem in 1x gehaald. Gewoon paar keer proberen heb je hem zo ;)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je moet er precies 5 halen. Dus je kan de eerste keer 3 over de kop gaan en bij de 2e poging 2 keer.

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus :eek:? OMG! En ik maar denken dat je er precies vijf nodig hebt in 1 poging. Njah, ga het nu dan maar ff opnieuw proberen.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is een beetje mazzel hebben, zo is het mij ook gelukt. ;)

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Yes =D! Ik heb hem :D. Had eerst 1, dan 3, dan 1 en was bezig met de 2e rol toen mn achievement unlockte. Thx man.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina