Star Wars: The Force Unleashed

Discussie in 'Algemeen' gestart door oefoeky, 23 jul 2006.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat van the Emperor is inderdaad erg vreemd, daar heb je helemaal gelijk in. En dat van Vader, hij vecht inderdaad sowieso tegen Nion, maar we weten nog niet wat voor gevecht dat is. Daar zit ik overigens ook nog het meest mee, er klopt iets niet. Vader kan niet dood, want die zien we terug. Het zou lame zijn als Nion wordt gekilld door Vader aan het eind, aangezien Nion veel betere force powers heeft. Nion komt niet terug, maar wat gebeurt er met hem? Als hij goed wordt, waarom zijn Joda en Obi-Wan dan nog de enige Jedi in IV? En als hij dood gaat, hoe dan? Komt Obi-Wan hem in de game vermoorden? Heeft de emperor het toch door en laat hij Vader ervoor zorgen dat hij doodgaat? Maar dat kan Vader haast niet doen, het is z'n eigen leerling, waarom vermoordt Vader dan niet de Emperor?

    Misschien dat Vader en Nion in een enorme explosie terechtkomen. Nion dood, Vader niet vanwege zijn pak, dat nu battle damaged is. Dat verklaart dan ook waarom Vader in IV niet meer zo'n bekwame Jedi is als Anakin was in III.
    Zucht, het enige wat we kunnen doen is afwachten tot het spel uitkomt (en in jouw geval: tot het verhaal op internet staat :+)
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ergens op Wookieepedia.com staat dat Anakin nog maar 30% van zijn krachten heeft door zijn verwondingen van Mustafar(jeweetwel, gevecht met Obi-Wan;)) dus lijkt me sterk dat hij die explosie dan ook nog overleeft..


    HUGE SPOILER ALERT
    btw. als je het hele verhaal al wilt weten moet je naar http://starwars.wikia.com/wiki/Galen_Marek gaan,
    Maar daar staan super veel spoilers.Je bent gewaarschuwd;)

    Btw over de naam:
    de naam is inmiddels veranderd naar Galen Marek, behalve in de duitse versie
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.680
    Leuk Bevonden:
    17.882
    Kon t niet laten om op die site te gaan en heb t gelezen (nja, t einde dan), en ik neem mn woorden terug wat ik heb gezegd over t verhaal, want t klopt nu.
    t OWNT.
    T VERHAAL IS MEESTERLIJK! Ik moet deze game wel kopen, t verhaal is echt top. Ik zal even kijken of ik hem goedkoop kan scoren.
     
  4. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat ik ook wel graag had willen zien is dat jeje lightsaber 'uit' kan zetten, vind het altijd vet aan de films dat als er een confrontatie tussen jedi/sith is ze die saber-straal aanzetten :cool:
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    33 Euro bij Gamehubs!

    Hehe, zelfde voor mij. Zou het echt mooi vinden om heel langzaam naar mijn vijand te lopen, en daarna mijn lightsaber aan te doen en hem te vermoorden! :cool:
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb ik wel een paar keer gehad, ik was doodgegaan en toen ik overnieuw begon stond de lightsaber niet aan toen ik pas een iemand tegen kwam en op X drukte ging die aan.
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Physics zijn erg goed, reacties op rondzwevende kratten zijn erg geloofwaardig.
     
  8. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Vond het best geinig. Zag er nogal arcade uit in de trailers, maar het speelt beter dan het eruit ziet.

    Denk alleen wel dat ik nog weinig van de hele geweldige engine gezien heb. Rondvliegende shit kennen we al uit Half life 2. Toch ga ik hem wel halen, denk ik. Ach..
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van de leukste demo's, maar ook een van de kortste ooit... Als het hele spel een beetje een lange story mode heeft koop ik hem denk ik wel.
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    12uur de eerste keer dat je hem uitspeeld volgens sites.
    De demo is idd erg kort, heb alle nivo's al gehad en alle combo's tot nu toe wel gedaan. Ik wil meer.....!!
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Thnx dat je ff gekeken heb, hoef ik het niet te doen :+ Nu ga ik hem zeker kopen *)


    Edit: Demo net gespeeld, ben erg onder de indruk. Het is echt ontzettend leuk om met de Force te spelen. Vechten werkt ook lekker. Het is wel een beetje makkelijk, omdat je constant health erbij krijgt. Ik speelde op de eennamoeilijkste, en ben amper doodgegaan.

    Zeker een mustbuy :)
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat een brute game is dit zeg! _O_ Hele toffe demo. Alles klopt voor mij aan deze game. Het 'spelen' met de Forcepowers is nu eindelijk eens goed uitgewerkt is echt echt uitermate tof.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook maar eens gespeeld. Erg vet, die Force Powers! Ik vond alleen dat de saber wel wat meer mag uitgediept worden, maar misschien komt dat nog gedurende game(meer combo's etc).

    Was alleen wel een beetje kort, zeg. Damn :+
     
  14. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    wel relaxt dat ik bij de Intertoys werk en hem als hij uit is een weekje mee kan nemen ^_^
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    graphics zijn erg mooi, de sound is ook geweldig.. de force powers ook.. soms pak je alleen het verkeerde.. maar de saber battles vind ik minder.. vond ze in jedi outcast beter.. want het lijkt gewoon of de mannetjes je ontwijke en er zit geen connectie tussen strafen en slaan..??
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Deze game is voor mij een must have.
    In mijn optiek klopt alles en het starwars gevoel komt goed over :)
     
  17. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren demo ook getest. Op zich een leuke game. Vind het vooral super de manier waarop je met 'the force' kunt omgaan. Is ééntje die ik mij hoogst waarschijnlijk zal aanschaffen.
     
  18. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg korte demo, 1x spelen was mahmah. 2e x vond ik hem al stukken beter en leuker.

    Ben benieuwd naar de lichtzwaard combo's in volledige spel (zie de combo's in trailer na einde van demo)

    Voor mij als Star Wars fan een must have :)
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk zitten er wel veel sabre battles in zoals in de Jedi Knight series
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bij Gamehubs is de prijs verhoogd naar 37 euro.

    Heb de demo nu echt al heel veel keer gespeeld, toch maar bestellen :)
     

Deel Deze Pagina