Infinite Undiscovery

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 12 sep 2007.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Meh, met alle respect maar 1UP is echt een flutsite de laatste tijd als het om reviews/previews gaat.

    Als je ziet hoe kort hun teksten ook zijn... als je dat al reviews mag noemen.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    de enigste site die ik betrouwbaar vind qua reviews is gametrailers. Vind het commentaar altijd erg goed en die stem die reviewed maakt het ook altijd spannend. Daarnaast altijd goede keuze van beeldmateriaal om hun kritiek (positef of negatief) te ondersteunen.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Wat nieuws :)
     
  4. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ben nog steeds bezig met Lost Odyssey.. vind m echt geweldig maar ook een spel waar je soms echt genoeg van hebt(vanwege irritante manier dat gevechten pop-up's, ik bedoel loop je de wandelen en pats... zeker bij puzzels was dat heel irritant)

    maar de kracht ligt erin dat je ook zo weer kan beginnen eraan.. :)

    Hoop en denk ook wel dat deze net zo goed word.. maar er komen nog 2 grote rpg titels aan... fable2 en fallout3.. zucht, waar halen we de tijd vandaan!
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ten eerste zijn het geen jRPG's en ten tweede zijn het niet echt RPG's maar games in een genre wat niet echt een naam heeft.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Fallout wordt toch echt wel een westerse RPG. Fable 1 was misschien wat lineair voor een rpg, maar Fable 2 is imo gewoon een rpg.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het aparte aan deze game...althans de gameplay filmpjes vind ik dat het er soms heeeeel erg indrukwekkend uitziet. De characters en sommige omgevingen bijvoorbeeld, en dan zie je een stukje dat ze in een buitenomgeving rondlopen en dat ziet er echt maar matigjes uit. Maar ach....als de gameplay maar fun is komt dat wel goed denk ik.

    Nieuwe gameplay video....

    Maar laat dat ventje A.U.B. zijn rotmuil houden...sorry maar als je de game op die manier MOET spelen...i'll pass.

    DANCING RAPSODY!!!!!!!!!!!! ......hij wil blijkbaar echt elke move zeggen die hij doet.........zucht.

    http://www.gamespot.com/xbox360/rpg...undiscovery-gameplay-movie?tag=videos;title;1
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2008
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Nooit een RPG gespeeld? Zijn er zoveel waar de characters zeggen welke move ze gaan doen.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    niet alleen RPG's hoor ,

    shoryuken!! :+
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Nou niet krankzinnig veel gespeeld maar toch wel wat...


    Kingdom hearts
    Zelda
    Final Fantasy
    Shadow Hearts
    Oblivion

    En vast nog wel wat meer...nou in KH kan ik me niet herinneren dat er telkens de move werd gezegd..alleen bij potions geloof ik. Zelda nooit...FF misschien wel, nooit last van gehad alleen. Shadows ook niet geloof ik...in elk geval nooit irriteren...Oblivion totaal niet.

    Meerdere mensen merken dit op...het is wel krankzinnig vaak wat dat ventje zegt.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199

    Zie quote.

    Ooit weleens een spel uit de Tales serie, Eternal Sonata of andere spellen gespeeld? Het komt echt vaak voor
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Idd, heb Eternal Sonata ook gespeeld en heb hier Tales of Eternia & The World liggen op de PSP. Daar komt het vrijwel altijd voor als je een speciale aanval gebruikt.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En in Street Fighter 'Yoga Flame', 'Yoga Fire', 'Sonic Boom!'

    Maar das geen rpg :9
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    En daar was het gewoon vet :9 Game lijkt het meeste weg te hebben van Valkyrie Profile (ook van Tri-Ace) en die game was echt goed.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vandaag de game even gepre-ordered. Het schiet nu gelukkig op! Kan niet meer wachten op deze topper.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het ziet er zeker leuk uit, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Ik wacht nog even de reviews af.
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    5 september is het zover, ga em zeker halen!!
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb nog een tegoedbon van de FRS, maar als ik ze bel om te reserveren kennen ze de game niet eens >< Amateurs :)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    7.5 Presentation

    The story is engaging and while it does rely on many standards, there are some unique elements that help it stand out. Mysterious lack of voice dialogue in 20% of cut-scenes boggles the mind.

    7.0 Graphics
    There are moments when Infinite Undiscovery looks really good. In fact, you can really appreciate the detail when the framerate slows to a crawl. The character design is forgettable.

    7.0 Sound
    No Japanese voice option and average American voices will leave many unhappy. The score is one of the bright spots.

    7.5 Gameplay
    The real-time combat system is simple and enjoyable, but the Connect Attacks don't work well and there are far too many characters to manage for an RPG this short.

    7.0 Lasting Appeal
    For an RPG, this is a pretty brief experience. Doing everything may take you 35 hours, but the side quests are often so boring, it's a struggle to do it all.


    http://xbox360.ign.com/articles/902/902768p2.html


    En idd, ze zeiden die dingen dus wel in KH..maar toch was het nooit storend....het stemmetje van dit ventje is gewoon ergelijk...oh en dus GEEN japanse stemmen optie zie ik in de review...mja.....
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vreemd. Iedere andere jRPG heeft dat wel :mad:
     

Deel Deze Pagina