Je kent de film niet? Okee je kunt hier op deze link een paar glimpen vangen van de film,zeker een keer checken http://www.youtube.com/watch?v=AhUhuDW_jOw @Loyallronin Ze zijn weer vet hoor We zitten hier weer goed in de NASCAR sfeer.
West Coast customs: pimp my ride style livery: West Coast- logo maken was het moeilijkste van dit design.
ik vind hem echt gruwelijk. (wist alleen niet dat dit topic nog niet dood was) kan ik er 1 kopen?? en nog een vraag kun je die paint van die corvette. ook op een Viper competition Coupe maken?? zou ik graag zien. en uiteraard kopen.
Welke ?? witte, goudkleurige of blauw/rode? \de west \coast moet nog 100% bijgewerkt worden met meer details en andere logo's. Tommy Hilfiger etc. Mogelijk doe ik de livery ook op een shelby en een saleen. Moet nog ook de Shelby cobra logo maken voor de West Coast Shelby auto. Enne ik ben weer lekker met painten begonnen en de tuning shop gereanimeerd. Heb je nog goeie tunes voor mij. Ook geheime hot tunes?? lol.
Omdat ik nog steeds geen even gamerscore heb (door die achievements van 1 punt ^^), ben ik weer even in Forza gerold. Kwam erachter dat ik nog een project had liggen! Ga ik in het weekend weer mee verder . Picca's: Real deal:
Ik ook. Ik heb heel lang geen Forza 2 gespeeld dus vandaar ligt er een dikke laag stof op deze Porsche . Ik heb ook een nieuwe TV nodig voor dit project, painten op een kleine TV is echt een pain in the ass. Eind van de maand krijg ik weer salaris dus dan koop ik een 32" Samsung. Het nadeel van m'n huidige tv is ook dat ik steeds in de verkeerde resolutie heb zitten painten. Alle logo's zijn dus een beetje uitgerekt, dit moet dus allemaal worden gecorrigeerd. Maar ik denk wel dat ik er uitkom. Jij krijgt in ieder geval #1 Kimi
Ben al een tijd niet meer op dit forum geweest, maar heb niet stil gezeten qua painten. Heb mezelf nu toegelegd op het maken van oude Lotus F1 liveries. Hieronder mijn verkooptopper en een nieuwe WIP: Zie mijn thread op FM.net: http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1369438.aspx
Je moet nog wachten tot september hoor! Hij is nog lang niet klaar, en heb besloten definitief op m'n nieuwe TV te wachten.
Komen steeds betere auto's voorbij. Ik rij zelf de laatste tijd erg veel met mijn B700 Civic VTi en B700 CR-X. Beide erg stabiel en verdomd snel!
Wel supertof gedaan Ben nu ook even met dat NASCAR achtige bestickering gestopt voor een heel ongewoon project,een auto met Ridge racer bestickering met sponsors zoals Mappy,Astaroth,en Pac man natuurlijk. En tot mu toe heb ik er nog niemand mee gezien en leek me wel weer eens wat anders
Oh, een Pac Man wagen lijkt mij vet. Waarom kwam ik nou niet op dat idee? Morgen ga ik dat ook eens proberen, bedankt voor het idee Maxx _0/
hoe maak je bijvoorbeeld in godsnaam zo'n ANWB autootje. Ik heb op internet gezien dat met zo'n gezicht een papiertje op het beeldscherm leggen en het dan na maken, maar hoe doe je dat met zo'n ANWB autootje?
KOPEN KOPEN KOPEN!! ik geef je 2 miljoen voor die hierboven, West Coast Customs auto en die Paint op die corvette op een Viper C-Coupe. goed?? zullen we een keer weer een Spetterende Sakura Tuning pack releasen??. - Drift Tune Skyline(hierboven) - A850 350z Road America Tune(hierboven) en dan noemen we het "Hilfiger Custom Pack" lijkt je het wat?. spreek me dan aan via pm. gaat makkelijker.