[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Over Semi-pro ben ik het wel met je eens, die vond ik ook wat tegenvallen. Maar Anchorman, damn wat een film. Dat is voor mij echt wel de beste Will Ferrel film, daarna komt Oldschool.

"Go back to your home on whore island!"

Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Semi-pro is inderdaad wel een van de mindere, maar wacht maar tot je Step Brothers hebt gezien, dan waardeer je die vent wel weer :) Ik keek net even op Imdb, en er komt een nieuwe Old School uit! Old School Dos

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Get Smart Steve Carell is een baas _O_ Hij heeft zo'n ontzettend gortdroge aanpak in alles wat hij zegt, dat ik om bijna alles wat hij zegt, kan lachen. Lig ook altijd dubbel bij The Office US, en ook hier heb ik de overige Biosbezoekers volgens mij best wel geirriteerd :cool: Afgezien van dat was het verhaal niet echt briljant ofzo, maar de grappen en actie waren absoluut de moeite waard om naar de bioscoop te gaan. een 8/10

Don't Mess With The Zohan Mwa, zaten hele leuke stukken tussen, en hele flauwe. Een hoop grappen kwamen niet lekker over.. Toch wel goed vermaakt, en het is wel een betere film dan ik gewend ben van Sandler. 6.5/10

4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net die nieuwe Star Wars animatie film gezien. Best vette film moet ik zeggen. Ik geloof dat het 't gat van attack of the clones en revenge of the sith moet overbruggen, maar in die functie heeft de film volgens mij weinig nut. Ik zag niet echt dingen die gebeurtenissen in revenge of the sith uitdiepen ofzo. Maargoed, alsnog toffe film.

Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Vind die Carell eerlijk gezegd een heel vervelend mannetje, denkt dat hij heeeel grappig is....en daar kan ik moeilijk tegen. Ook die trailer van die film.....zal wel. Niet mijn kop thee zal ik maar zeggen. :)

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Nja ben me er wel van bewust dat Carell absoluut een hate it or love it verhaal is. Maar ik geniet echt van zijn droge humor :cool:

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hier thuis inderdaad ook, ik vind The Office helemaal geweldig, en eigenlijk komt dat alleen door hem. Mijn broertje daarentegen kan hem niet uitstaan!

8. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Na al die positieve meningen hier en elders ben ik vanavond naar The Dark Knight gegaan, en het was werkelijk fan-tas-tisch!

Ik had eerst een beetje het idee dat iedereen The Joker zo zat op te hemelen omdat de acteur overleden is, maar hij doet het werkelijk waar ontzettend goed!

9/10
    Mijn beste Batman ervaring ooit, en ik heb alle films gezien.

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    TDK = overrated...

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, weet niet, heb hem nog niet gezien, maar hij komt niet zomaar in de top 3 van de IMDB tot 250 (zegt ook niet alles, maar toch).

Zelf net The Simpsons Movie gezien. Grappige film om eens gezien te hebben.
    Wat me opviel, is dat ie als rip zelfs erg goed uitzag op een 37" HDready TV. Zal wel komen omdat het een animatie is, maar toch, stond er erg van te kijken dat mn oude Xbox die film zo netjes vergroot wist te weergeven.

Binnenkort maar weer eens beginnen aan mn nieuwe dvd's, waaronder Alien Quadrilogy. Moet ook The Godfather Trilogy nog eens kijken en de nodige andere dvd's die ik nog heb liggen of nog ga kopen.

11. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    jah vind ik ook dat de Batman overrated is. TDK was lang niet zo goed geweest zonder Ledger, hij die de film maakt eigenlijk.

Net Hellboy 2 gezien die vond ik echt tof, jammer dat niet iedereen dat vind nu komt er bijna zeker geen deel 3.

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp me niet verkeerd, The Dark Knight is een alleraardigste film, maar dat zoveel mensen 'm de hemel in prijzen snap ik echt niet. Eigenlijk vind ik het persoonlijk niks meer dan een "goede" film met sporadisch geniale uitschieters. Zoals bijv. de openingsscène en later wanneer Batman Joker ondervraagt. De rest van de rolprent komt wat geforceerd en zelfs gehaast over. Met absolute voorbeeld de verandering in karakter van Harvey Dent.

Christian Bale vond ik ietwat teleurstellend als Bruce Wayne, en Michael Caine's rol als Alfred is gewoon totaal overbodig en ronduit nutteloos! Hij voegt werkelijk niets toe aan het plot en heeft net zoveel waarde voor de film, als 1 eurocent voor mijn bankrekening.

Heath Ledger als The Joker was in potentie de rol die The Dark Knight kon maken, of breken. Toegegeven, hij was fantastisch en steekt duidelijk met kop en schouders boven de rest van de cast uit. Elke scène met The Joker had opzich al meerwaarde, alleen al door zijn aanwezigheid; hij straalt gewoon uit dat ie compleet gestoord is en je weet niet wat je van 'm kan verwachten.

De rest, zoals gezegd, is in mijn opinie niet meer dan "goed." Dat mensen The Dark Knight in hetzelfde rijtje als bijv. The Godfather plaatsen vind ik dan ook een typisch voorbeeld van ontwetende Comic-book fans die de film's zwakke punten maar al te graag door de vingers zien. Maar er zijn ook zat mensen die er meer verstand van hebben...gelukkig. (Nee, ik zeg niet dat ik dat ben.:+)

13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat dat heel vaak het geval is als een film nog niet zo lang uit is. Debiele animatiefilms staan vaak ook belachelijk hoog op die mooie lijst, maar als je een half jaar na de release kijkt zijn ze al heel ver gezakt op de lijst, of zelfs verdwenen.

Ik moet hem zelf nog steeds zien, ben er wel erg benieuwd naar.

14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Een vraagie,komen alle films nu op Bleu ray zoals ook die oudere?

15. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister Talladega Nights weer gekeken, blijft een briljante film.
    [yt]ikbT372DaMU[/yt]
    Die kids zijn echt fantastisch8)

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Lijkt me indeed een leuke film,maar het racen zelf is dat een beetje te doen?
    Of draait dat er niet zo om in deze film?

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    In the valley of Elah gezien. De film word gered door sterk acteer werk van Tommy Lee Jones. Verder wel vermakelijk, ik geef het een 7/10

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En daarbij, iedereen die stemt denkt niet hoe hij ten opzichte van al die goede films staat qua cijfer. Als iemand het een super film vind en de film een 9 geeft, denkt 90% van de stemmers niet; oh wacht, The Godfather vond ik ook een 9, dan geef ik Batman een 8 want The Godfather vond ik NOG beter. Die rankings zijn gewoon allemaal cijfers op zich, niet om ze met elkaar te vergelijken.

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De hele film draait om nascar, maar het is niet echt zo dat de races spannend zijn ofzo, het blijft een comedy:)

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja i know:)
    Maar ik wilde dat even weten,omdat ik weinig racestukjes gezien heb.
    Wel jammer dat er maar zo weinig racefilms gemaakt worden,bedoel zit er best wel op te wachten weer zo'n strakke race film.
    Wel Michel Valliant op DVD gezien,mooie film.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina