o jammer, nah dan hoef ik deze arcade ook niet. worms world party blijft gwn de beste hehe.. HALLLEELUJAA *big boom *. jammer dat ie niet werkt op vista... kent iemand toevallig een 2D worms die wel op vista zal werken?
Inderdaad geweldig vooral die filmpjes aan het begin. Heb het echt heel vaak met wat vrienden op de psone gespeeld
Klopt, heb het net gspeeld, je hebt zelfs geen drilboor, geen parachute... Dit is geen worms Wel de trial game maar extra wapens stond niet bij het "dit krijg je als je hem koopt" lijstje.
http://xbox360.ign.com/dor/objects/844289/castle-crashers/videos/xblamedley_082008.html Iedereen check dat filmpje! Braid, Bionic Commando, Galatica Legions, Castle Crashers en Fable Prutgames komen er in voorbij. Check beelden en commentaar van alle games.
Voor 200 punten heb ik een levelpack gekocht van N+, was al een tijdje uit. 150 nieuwe velden, daar ben je best een poosje mee bezig. Heb er nu geloof ik zo'n 100 gedaan. Veel extra gameplay voor weinig geld. N+ vind ik ook wel 1 van de betere Arcade titels. Nu is het ook wachten op Castle Crashers. Er zit toch ook een online co-op in tot 4 personen? Online co-op tot 4 personen vond ik ook erg gaaf met Turtles.
Duke Nukem wordt volgens Joystiq.com in september gereleased en zal een minimale visuele upgrade krijgen a la Doom XBLA. Niks voor mij, ben nooit een Duke3d fan geweest, die ouwe DOS-sidescrollers daarentegen hebben uren van mijn jeugd opgeslokt. nog maar 5 dagen tot castlecrashers, hoera !!!! hoe kan je daar nou niet voor warmlopen? Voeg me gerust toe voor multiplayer, mensen.
Hmm, is dat van hetzelfde team als alien hominid? Dat vond ik een matig spel, ik ben nu gelijk een stuk minder enthouasiast...
Your loss. @Zaangamer: Ik loop al een dikke 2 jaar warm voor deze game :b: @Tco: thx voor de link, leuk te zien dat die koning ook vrij te spelen is Ik vraag me alleen af of je ze allemaal tegelijk kan levelen en niet dat je maar bijvoorbeeld 3 savegames mag hebben als jullie me volgen.
Heb vandaag Xbox Live Arcade Unplugged eens gedaan en staan leuke spellen op. Bejeweled 2 is wel geinig, uitgebreid puzzelspel, lijkt wat op Hexic. Wik is best een aparte platformer, beetje vreemd sfeertje en verhaal. Geometry Wars is echt verrasend verslavend, had ik niet verwacht. Hoogste score tot nu toe is een schamele 127.000 geloof ik. Zie me die 1 miljoen zonder doodgaan voorlopig niet halen. Outpost Koloki X (of iets dergelijks) is een geinige sim, had de trial al eens gedownload. Verder staat Texas Hold Em erop, maar die had ik al en Hardwood Backgammon, maar dat snap ik niet en lijkt me ook niets aan. Al met al zeker een aanrader als je de spellen nog niet hebt. Voor nog geen 20 euro heb je een aantal leuke arcade games en 1 maand Live (houdbaar tot juni 2007, maar code werkte nog gewoon ).
Ik heb braid gekocht, echter kan ik hem door error code 80070570 niet downloaden. Punten zijn wel in mindering gebracht! Iemand al eens gehad?
Gedachten over Bionic Commando & Galaga Legions over moeilijkheidsgraad en levensduur? edit; Bionic Commando toch maar gehaald.
vond dit net ,. weet niet of je er wat aan hebt.. Apocalypse Achievement ------------------------------------------------------------------------- This is the hardest and possibly the most elusive achievement in the game, so I thought I'd give some tips how to get it. The easiest way to get this is to play on the absolute hardest difficulty, and get to somewhere around wave 15-20 (Edit: it has been pointed out below that wave 19 is the easiest) and then you should simply just have to stay alive for the first 10 seconds or so as the enemies span VERY quickly. Hit a bomb to zap 20 enemies at once and you have this achievement. You'll know you got the achievement if your guy lights up all red.