Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Je kan toch gewoon dat intro filmpje van 1.7 gig op je harde schijf zonder problemen deleten?

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Als het gewoon bij ''Memory'' staat, zou het in principe gewoon moeten lukken :)

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een verbinding tussen mijn computer en m'n xbox 360, waarover ik altijd muziek/films enzo kan streamen. Maar kan ik ook bestanden kopieren naar de HD van de xbox?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nope dat kan niet.

Ik heb wat vaags. Met een transferkit mijn gegevens overgezet naar een 120gig schijf. Heeft ie gewoon al 30 gig gebruikt! Er staan ineens allemaal oude arcadespellen op de schijf (allemaal trial) die ik al lang verwijderd had. Hoe kan dit? Zet de kit wel alles over? Of wordt er ook naar historische gegevens gekeken oid?

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    en die headset is ook nog 20-40 euro volgens mij:D

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik denk dat ik maar mijn cache wil gaan legen. Krijg echt te veel updates, als ik bijvoorbeeld een dag FIFA 08 speel dan krijg ik een update, dan speel ik hem 2 dagen niet en de dag daarop wil ik hem weer spelen maar heb ik weer een update. En dat is echt bijna bij elke game zo. Hoe moest je dat ook al weer doen, en wat word er dan verwijdert ? Alleen updates toch ?

7. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je Cache gaat legen, komen de updates juist weer terug :+

En niet minder, alleen maar meer, want je verwijdert die als je de cache verwijdert ;)

Ontopic: Je verwijdert de updates & patches :)

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik bedoel dus gewoon dat ik niet meer om de dag een update voor een game krijg. Dat zal dan niet meer gebeuren toch.

9. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, weetje. Ik denk dat het aan iets anders ligt. Ik bedoel, je kunt het proberen maar wat ik denk is dat het juist meer word, aangezien je ze dan juist weer verwijdert 8)

Ik weet het niet zeker hoor, maar dat denk ik ;)

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Een vraag, geen probleem ofzo:

Onthoud de xbox 360 waar je bent gebleven als je een dvd kijkt?
    Ik keek gisteren the office en was net begonnen aan een aflevering toen iemand binnen kwam om even Halo te spelen. Ik stop de dvd en ga Halo spelen. Na halo gedaan te hebben, de dvd van the office er weer in gedaan. Waar je normaal bij het opstarten van een dvd altijd de filmpjes van Brein enzo krijgt, ging bij mij gelijk de dvd verder met her verhaal, waarop ik hem gestopt had voordat ik Halo 3 ging spelen.

12. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Dan druk je op ''Resume'' en dan krijg je waar je gebleven was :)

Nette functie vind ik :thumbs:

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Lchero

Lchero Lchero

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met het afspelen van een wmv bestand op m'n xbox. Ik kan het filmpje niet herhalen. na afloop gaat ie constant terug naar het dashboard. is dit op te lossen zodat het filmpje wel blijft herhalen?

15. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal gesproken moet je dan als het afgelopen is gewoon op ''Restart'' klikken. Dan herhaalt ie :)

Succes!

Steel Dogg ;)

16. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Geeft het echt zoveel probleme als je je Xbox verticaal zet?

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    M'n Xbox 360 staat al vanaf de launch zo en nooit problemen gehad. Ik had wel een RRoD een paar maanden terug, maar dat gebeurd bij bijna iedereen. Van krassen heb ik ook nooit last. Wel een keer zo'n diepe ronde kras gehad, maar dat kwam gewoon omdat m'n oude DVD-Rom Drive (T.S.S.T.) meer dood dan levend was, niet meer goed op toeren kon draaien en vaak stilviel. Maar goed... er zit nu een nieuwe in (BenQ). :)

18. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde. Ik heb mijn Xbox 360 ook al vanaf de launch en ook slechts 1 Keer een RROD gehad.

En Verticaal, Horizontaal, veel maakt het denk ik niet uit, al is het toch zo dat horizontaal altijd beter is!

19. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je doen als je de Ring of Death hebt? Gewoon just in case;)

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon bellen naar de helpdesk. Je hebt 3 jaar garantie op de RRoD en 2 jaar voor de rest. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina