Érg leuk ja met enkel Nederlanders spelen heeft toch wel een groot aantal voordelen: Weinig tot geen lag, iedereen spreekt (duidelijk) dezelfde taal en we hebben wel ongeveer dezelfde humor
Ik zal 1 van jullie vanavond wel is toevoegen. Heb al zeker een maand tot twee maanden geen Gears meer gedaan en lijkt me wel gezellig met Nederlanders. Jullie spelen Player Matches neem ik aan?
Hallow daar, Ik vroeg me af of dit spel een beetje de moeite waard is om te kopen. Ik wil een meeslepend single playertje en goede multiplayer. Ik heb de game vaak gespeelt bij vrienden, en ook 1 keerje geleent. Die keer speelde ik meteen online en ik vond er niet zo erg veel aan... maar dat komt vooral denk ik doordat ik er niets van bakte. Is hij nog de moeite waard voor 30 euri: voor goede s.p en m.p?
Als je slim bent dan koop je het wireless pakket wat bij dixons te vinden is. Daar zit pgr 4, Gears of War, draadloze controller en een afstandbediening in. Dit voor een prijs van 70 euro meen ik. En ja het spel is nog steeds super
Ik zat eerst ook te twijfelen of ik hem zou kopen, maar ben echt blij dat ik hem gekocht heb. Ik vind het 1van de beste single player games die ik gekocht heb.
Bij de meeste of alle winkels kost hij 60euro. IK heb trouwens dat pakket ook gekocht alleen vond ik PGR4 wel een hele slechte game.
Dat pakket is zeker een aanrader ja, overal 60 euro. Ik heb van het pakket alleen Gears pas gebruikt, Pgr4 heb ik nog steeds niet gespeeld en controller zit nog in verpakking, afstandsbediening verkocht, maar het is het geld waard vind ik, Controller ga ik toch wel gebruiken en Gears is een tof spel, Mp zal ik denk ik niet meer aan beginnen maar Sp vond ik al de moeite waard.
Je bent welkom om met ons te spelen hoor _0/ we spelen bijna elke avond met een vast groepje Nederlanders van dit forum vooral. Voeg me anders eventjes toe
Ik hoor veel goeds over de singleplayer, maar is de multiplayer ook leuk? ook zonder jullie te spelen, dus een keer buiten die tijden van 19.30?? En blijft hij lang speelbaar online. Ik had btw wel gezien dat er al wat mappacks waren en die waren free dus dats altijd goed. Owja word hij nog veel gespeeld?
De Multiplayer is fantastisch! persoonlijk vind ik hem zelfs nog beter als die van Call of Duty 4. Ook is hij lang speelbaar online, mensen zijn al sinds de release in 2006 aan het spelen online, het principe verveelt gewoon nooit! de kills kunnen altijd nét iets mooier.
Kan jullie de laatste tijd niet joinen dus willen jullie mij de volgende keer een keer joinen kijken of dat lukt.