Henrive, omdat je behoorlijke zware programma's draait zou ik kiezen voor het workstation van de tweakers.net juli bestbuy.
Dat is dit:
Intel Core 2 Quad Q9450 (processor) 245
Asus P5Q (moederbord) 93
Scythe Infinity SCINF-1000(mag ook gewoon boxed hoor, dus hoeft niet) 33 of niets
OCZ OCZ2P10004GK 4GB (2x 2GB) 75
Asus Radeon HD 3650 (videokaart, niet super zwaar) 70
Samsung Spinpoint F1 640GB (harde schijf, redelijk veel) 57
Lite-On LH-20A1S (20x) (brander altijd handig) 20
Scythe YD Series 18-in-1 (voor floppies, sticks etc.) 30
Antec LifeStyle Sonata III (behuizing) 100
Samsung Syncmaster 226BW (beeldscherm, goed voor overall prestaties en mooi voor je x360) 228
951 euro voor een super systeem die upgradeble is voor de toekomst en zware programma's kan draaien. Alleen een ultra beeldscherm ontbreekt, aangezien die wel redelijk veel kosten waardoor je weer moet inleveren op de rest. En als je alles bij 1 winkel besteld kun je hem door hun in elkaar zetten wat altijd wel handig is.
Succes ermee henrive
Killer, ziet er goed uit, maar je videokaart kan iets beter, ik zou of voor de 4850 of 4870 gaan, en als je helemaal geld heb de 4870x2 (ik ben fan van ati).
Jonkie, dat is een goed systeem hoor, daar kan je wel goede spellen op draaien (natuurlijk geen crysis op very-high maar dat kunnen zelfs de nieuwste videokaarten maar met moeite), enige puntje dat ik zou hebben is de videokaart niet van jet-way te halen maar van club 3d of Asus.
Laatst bewerkt: 23 aug 2008