Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ze moeten met Gameplay overtuigen.... uberhaupt niet met licenties, kloppende zokken en kreukende shirtjes.
     
  2. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    EA heeft gewoon geld. EA is een veel groter bedrijf, heeft wereldwijd veel meer naamsbekendheid, kan veel beter en makkelijker sponsors regelen ; het was gewoon een kwestie van tijd tot EA Konami compleet overtroefde en binnen 3 jaar is Konami niet meer als een This-Is-Football deel.

    @Geertbergeman mensen zoals jij snappen de magie van FIFA dan ook gewoon niet. Als je niet om de graphics geeft, waarom speel je dan niet gewoon PES 5 met transfersupdate op de PS2? Scheelt je meteen veel meer geld !
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja tuurlijk heeft ea meer geld en ik ga dan ook zeker fifa 09 kopen , maar nou lijkt het alsof je denkt dat konami arm is, want dat is zeker niet zo. En die kunnen makkelijk een even hoog bod doen op la liga als ea, alleen ligt hun prioriteit daar niet.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nogmaals, nu heeft het idd geen zin. Als Konami er nu voor zorgt dat je er wel mee online kan gaan als je de gegevens kunt delen? Je kunt toch ook online met je eigen gecustomizede auto van Forza 2? Zelfde soort techniek. Het zijn puur gegevens. Als je die door kunt geven aan de andere partij, dan zou je gewoon met je eigen shirts online kunnen spelen.

    Het is echt wel mogelijk, maar Konami moet er ff tijd instoppen. Dat lijkt het probleem te zijn. Ze zijn niet innovatief genoeg in dat soort dingen.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik geeft ook aan nog met plezier pes 5 te spelen. Zelfs zonder transferupdate. Probleem is dat die game online niet meer gespeeld wordt.

    Wat bedoel jij overigens met de "magie van fifa"?
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    PES was het eerst met die mode, in de Japanse versie van het spel zat ie er al vorig jaar in geloof ik (De Fantasista mode). En ik denk dat de Spaanse competitie er wel in zit, alleen niet gelicenseerd. Beetje jammer, ja.

    Maar als online gewoon werkt dan koop ik hem.
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Be A Pro zat al in Fifa 08, en Be A Legend kwam in PES 2008 in Japan. Gelijk dus. EA had Be A Pro echter al veel langer voor andere sporten.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach ja zo helpen ze elkaar toch een beetje, Fifa heeft ook de voordeel regel "afgepakt" van Pes, en de snelle vrijtrap. :)
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    En PES heeft de pass van Fifa gejat!

    (Feit dat je het tussen aanhalingstekens zet, nuanceert je post een beetje. Maar niet genoeg om mij te beletten tot het maken van deze post)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2008
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Mijn mening is tot nu toe (van wat ik gezien heb uit video's) is dat:

    Deze game geen sfgeer uit straald.
    Het zelfde als pes 5 gaat spelen.
    Het grafish echt teleursteld! (we leven in een next gen periode)

    Tuurlijk gaat het om de game play en de online modus maar ik ben bang dat konami weer van alles gaat beloven wat ze niet waar maken.. (denk aan vloeiend online spelen)

    Voorlopig heeft mijn oog meer voor fifa 09.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar ben je vrij in ;)
     
  12. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Die snelle vrije trap is er niet hoor bij FIFA:confused: Of bedoel je 09?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In 09, had ik ergens gelezen.
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Fifa = grafisch top, gameplay goed, officiele teams/namen= ik koop fifa2009
     
  15. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd een PES-fan geweest en nog steeds, maar het feit (toch?) dat de Spaanse competitie ontbreekt in PES '09 en dat er weer zo weinig vooruitgang is doet mij sterk twijfelen. Het zal toch niet dat ik over moet stappen naar FIFA? :eek:
     
  16. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Overstappen naar Fifa zal ik nooit doen,PES is en blijft mijn voetbalgame,en ook PES 2009 ga ik 100% zeker halen.. PES is ook eigenlijk de enige rede dat ik m'n 360 nog heb,anders had ik 'm al lang verkocht.. Fifa heeft mij daarentegen nooit kunnen bekoren.

    Zoals ik hier eerder al las ; in de discussie PES/Fifa gaan de meeste argumenten hier buiten de gameplay om,terwijl het mij daar juist om gaat.. Ik hoop alleen 1 ding,en dat is dat in deeltje 2009 het online gebeuren nu in orde is!

    Precies!
     
  17. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel zulke mooie uitspraken doen, maar ik durf te wedden dat de laatste FIFA die jij gespeeld hebt FIFA 06 , dan niet 07 was.

    Een echte man moet gewoon kunnen toegeven, als ik iets haat zijn het fanboy'tjes als jij.
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Sorry hoor, maar de manier waarop jij praat geeft eerder aan dat jij een fanboy bent. Iedereen heeft zijn eigen smaak. PES 2009 heeft idd nog net even een betere gameplay dan FIFA09. Het scheelt echter vrij weinig, FIFA09 heeft de minpunten van vorig jaar bijna allemaal weg weten te poetsen.

    In zijn totaliteit is FIFA09 dus het betere spel, maar kwa gameplay moet het dit jaar PES2009 nog nipt voor zich laten (echt heel erg nipt en het is dan ook bijna te verwaarlozen).
     
  19. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat erom dat de gameplay bij Fifa ook steeds beter wordt, en zij wel met vernieuwingen komen, licenties, graphics etc. zijn ook nog eens een keer leuke bonussen, en als dan de online ook gewoon veel beter is dan bij PES en velen dat toch heel leuk vinden zullen steeds meer mensen naar fifa gaan.
    Nogmaals, maakt mij niet uit of ik nu PES of Fifa, of beiden, moet kopen, ik wil gewoon een leuk, goed en next gen voetbalspel. en daarbij kijk ik naar het totaalplaatje, gameplay telt daar zwaar in, maar niet alleen maar.
    Is gewoon een feit dat Fifa steeds vooruitgang maakt, ook qua gameplay en PES niet echt..als dat te veel jaren zo achter elkaar doorgaat dan zal fifa PES voorbij zijn. (als ze dat dit jaar al niet zullen zijn)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2008
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet het hier nou weer over FIFA gaan jezus. In het FIFA topic gaat het toch ook niet continu over PES?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina