Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game gaat zo hard worden! Ik heb operation flashpoint toch altijd veel vetter gevonden dan enig ander schietspel (misschien komt delta force in de buurt). Het is gewoon een "echte" oorlogsituatie. Deze game gaat helemaal dood gespeeld worden door mij.


    edit/

    nu ik die e3 presentatie heb gezien ben ik helemaal om! :eek:

    check hoe die tank z'n kanon afvuurt!
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2008
  2. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het filmpje ben ik ook verkocht_O_
    Zal het spel minder simulatie zijn op de 360 dan als op de PC (minder knoppen enz)? Ik heb OpFlaspoint op de pc gespeeld maar nooit op de xbox, was het daar exact hetzelfde als voor de pc?
     
  3. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het leek er vrij veel op. Je was net zo snel dood als in de pc versie. Alleen de editor was wat simpeler. Jammer dat die oude OF niet compatible is met de 360
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben verkocht! Wanneer komt die?
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    2009 ... (was eerst eind 2008) ... ik hoop dat ie voor zomer 2009 komt, maar ik ben bang dat zelfs dat niet gaat lukken (als ik zie hoe hoog ze die lat hebben gelegd)
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    En daar komt nog bij dat de PC de prioriteit heeft... dan gaan ze porten, kan zo weer een half jaar langer duren voor de consoles.
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Tuurlijk, de game kan tegenvallen, en hij is nog ver weg, maar ... tis grappig dat vrijwel alle gamers zo ontzettend CoD/BF/Halo/RS/GR minded zijn dat ze gewoon niet door hebben dat er zoiets als OFP bestaat, zeker niet op consoles ...

    ... heheheh, dus ALS CM het lukt om OFP2 te maken (zoals je voor ogen hebben) kan je wel nagaan dat het, bij de serieuze gamer, gaat inslaan als een bom ... bom?, hmmm een kleine nuke waarschijnlijk

    Mijn inschatting is dat 360 versie toch de grootste klapper wordt want:

    - PC gamers zijn OFP experience al gewend
    - PS3 is niet echt een hard-core shooter platform

    maar

    - 360 is echt een hard-core shooter console platform, MET XBL daarbovenop ... dat vraagt gewoon om een OFP2 game, en CM weet dat, dus zullen ze de consoles, en zeker het 360 platform zeer serieus nemen

    just my 2 cents:)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe trailer.

    [gt]37345[/gt]
     
  9. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hooooly shit!

    Dat ziet er al goed uit zeg.. ga maar na, dit is nog een vrij vroege build die nog in alpha zit, en het ziet er al prachtig uit!
    Mooi ook, zo'n grote map, zulke graphics en hoe de zon langzaam ondergaat op het scherm acher die 2 knakkers.

    COD4 is fenomenaal.. maar qua groote van de maps en de hoeveelheid tactiek zal deze game het toch echt moeten overtreffen op alle fronten.
     
  11. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
  12. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
  13. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
  14. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde als wat ik net gepost had :+
    Gelukkig hebben ze nog een maand of 10 om dat laden te verbeteren 8)
    Maar voor een pre alpha build vond ik het er nog best mooi uitzien
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt DE game voor mij.. dit of Arma 2.

    Ik mis de dagen van ghost recon, de oudere rainbow six games, alles draaide om tactiek en samenspelen... ook is er een veel leuker publiek online met dit soort games, veel vriendelijker en geen snotneusjes met een grote waffel zoals met COD4... die hebben toch niet het geduld om zo'n uitgebreide game te spelen.

    Prachtig die cockpit view van de helikopter trouwens!
     
  16. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal gelijk in, Operation Flashpoint is voor mij nog steeds een game die op nr 1 staat in m,n favo games. Goede herrineringen aan, zowel pc als Xbox.

    Anyway ik koop zowel ArmA 2 als OPF2, ik zie het als twee opvolgers op m,n favo game, en ze komen allebij op Xbox360!:p
    Wat kan er nou nog mooier:p
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2008
  17. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Weird dat mensen zo weinig praten over dit aankomende toppertje, waarschijnlijk omdat het nog wel eventjes duurt voordat hij uiktomt.

    Waar kijken jullie het meeste naar uit qua multiplayer bij deze game? voor mij is het toch wel de grootheid van alles, met zoveel voertuigen en spelers tegelijk dat je beeld gewoon gevuld wordt met non-stop actie, dat is echt fantastisch :thumbs:
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kijk uit naar het realisme, ik weet nog de eerste game, ik rende een berg af bam! dood, heel erg frusterend maar ook super leuk.
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Toppertje??? ... zo praat je niet over deze game ... Toppertje gebruik je voor een standaard shooter die net iets meer brengt dan de rest. OFP2 is van een andere orde, dan past meer een zin van 'Dit wordt DE game' ...

    ... OF CM daadwerkelijk deze DE game aflevert valt nog te bezien, maar als het lukt om een next-gen OFP neer te zetten waarbij hetzelfde gevoel naar boven komt als destijds bij OFP dan kan je gerust stellen dat OFP2 DE game wordt.

    (ik hou nog een voorbehoud, bv, komt de missieeditor daadwerkelijk naar de 360? Kan je dan 4 man coop missie maken? Is de AI werkelijk goed? De game zou totaal non-scripted worden, is dat ook zo? ... en meer van dat soort zaken .... we gaan zien)
     
  20. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Neem me vooral niet kwalijk :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina