Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb mijn 360 weer binnen! Binnen een 1,5 week geregeld! Erg netjes van MS.

    Heb wel een probleem, heb de demo van Braid en Bionic commando gedownload, maar hij geeft een foutmelding. Wie weet wat het kan zijn? Heb cache opgeschoond.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Ho, wacht eens even. Kan het voormkomen dat je je Xbox opstuurt voor een RROD met 3-jaar garantie. Maar dat er in het reparatiecentrum wat anders aan de hand blijkt te zijn en je alsnog de reparatie moet betalen?
     
  3. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand war xbox live error code 80070570 betekend? Krijg hem als ik Braid wil downloaden. Heb mijn 360 net terug van MS hoop niet dat het hier iets mee te maken heeft.
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Op internet staat dit, na een hoop googlen: It means the content is no longer available but is still listed on marketplace.

    Vertaling: De content is niet langer verkrijgbaar, maar staat nog steeds in de Marketplace.
     
  5. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Steel Dogg wat kan ik er nu mee?

    Ik neem aan dat de game toch zeker nog wel beschikbaar is? De game is net uit. Ik heb wel 1200 punten aftrek maar kan hem niet downloaden??
     
  6. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou naar ms bellen (0800-023-3894)
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Naar Microsoft bellen en het probleem voorleggen. Hun kunnen vast wel wat voor je betekenen, want dat is wat ik zie als ik op Google zoek. Gek vind ik het natuurlijk wel. Het spel is net nieuw.

    Even bellen naar MS doet idd wonderen :)
     
  8. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zolang het onder garantie valt is het altijd gratis. Garantie is garantie en anders moeten ze er maar geen garantie op doen..

    Snapt iedereen wat garantie is nu? :+
     
  9. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn, op mijn verjaardag is dus nu ook eindelijk mijn Xbox aan de ziekte bezweken.

    Ik had microsoft gebeld. En kreeg een hele leuke buitenlandse belg aan de lijn. Ik krijg nu een email. Dus wachten maar. Uitgerekend op mijn verjaardag :mad:
     
  10. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn probleem met downloaden Braid heeft zich zelf opgelost. In 1 keer deed ie het wel. Geen idee waar het aan lag. Iedereen bedankt voor de hulp. Voor de mensen die dit ook hebben. Eeven geduld later nog eens proberen en voila.
     
  11. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Vandaag heeft mijn xbox 360 het weer begeven, is nu al de vijfde keer... Morgen MS maar eens bellen.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik quote mezelf even, want aan mijn problemen zit weer een staartje:


    Ik een tijdje geleden heb ik dus een E74 error gekregen: AV Cable error. Vandaag is gebleken dat het niet aan de kabel ligt. Fijn... :x Mijn Xbox is van december 2005, dus mijn standaard garantie is verlopen. Ik ben extreem voorzichtig geweest met koeling. Als ik mijn Xbox in een klein kastje had gezet of desnoods in een handdoek had gewikkeld, had ik nu nog garantie. |:-
    1. Is er een standaardprijs voor reparaties? Zo niet, wat zou een kapotte scalar chip kosten?
    2. Wordt er nog gecontroleerd of je Xbox echt kapot is zoals je verteld? Of verdwijnt je kapotte Xbox op een stapel en sturen ze gelijk een andere op?
    3. Wordt er in het geval van een RROD nog door de helpdesk gevraagd om een precieze errorcode?
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hmm.. Mijn 360 geeft iedere keer Unplayable Disc aan.
    Hoe kan dit, en is dit op een gemakkelijke manier op te lossen?

    Ik heb het met verschillende games en dvd's geprobeerd, maar bij allemaal komt dezelfde melding.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Je lens gaat dood.. Garantie gevalletje of er zelf een nieuwe lens in zetten.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, hopen dat ik nog garantie heb dan.
    En mocht dat niet zo zijn: Is er ergens een tutorial om er zelf een nieuwe lens in te zetten?
     
  16. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heeft mij xbox het voor de 2de keer begeven, ditmaal een RROD ( de eerste 3 lampjes knipperend en rood).

    Ik heb geen idee wanneer ik mijn xbox heb gekocht weet iemand waar ik dit kan checken, ik ben de bon namelijk kwijt.

    En heeft iemand enig idee wanneer ik mijn xbox weer terug kan verwachten na reparatie.

    NB: De helpdesk van MS heeft momenteel storing dus kunnen ze niks voor je checken, er word gevraagd of je morgen terug kan bellen.
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja, is vrij makkelijk als je een beetje technisch bent. Kost ook maar €20 ofzo.

    360 openmaken,
    dvddrive openmaken,
    oude lens los halen,
    soldeer blobje (transport beveiliging) van de nieuwe lens verwijderen,
    nieuwe lens erin,
    dvddrive/360 in elkaar zetten.

    Ik zal nog wel eens opzoek gaan naar een echte guide. lens kan je (als je weet welke type drive je hebt) bij bijvoorbeeld divineo.cn of op ebay kopen.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    1. Zo'n €90,- dacht ik..
    2. Dat weet eigenlijk niemand, je kunt het altijd proberen.
    3. Nee, alleen het woord Red Ring of Death zegt genoeg bij hun. Wat wil je na zoveel red rings of death vanaf de release t/m nu.
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kortom, gewoon aanmelden als rrod en gaan met die garantie! (e74 komt tenslotte ook van die gpu, error ligt heel dicht bij de e0102 errors)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  20. Pegasuss

    Pegasuss Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol.. als je m aanmeld als three red lights en het is een E74... kan dat je m gewoon unrepaird terug krijgt ... moet je m nog een keer sturen.. 2x zoveel last dus :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina