[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Jammer dat Lonewolves van 6 naar 8 gaat...
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Wel makkelijker om achievements te halen :).
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG :'-( Ranked big teams gaat weg :mad:. Dat vind ik juist het leukste speltype.
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja btb is echt leukst voor kills halen. :mad:

    Dus ik las dus ook goed dat de shield bij snowbound weg gaan :)?
     
  5. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, dit is echt klote. RBT was juist zo leuk omdat iedereen dan voertuigen enzo ging gebruiken. Schijtbungie :mad:. Weet iemand trouwens waarom bij sommige mensen (Waaronder ik) Elite staat in plaats van Spartan?
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Debiele update als ik het zo lees... Ze forceren je nu gewoon om de maps te kopen, beetje trieste manier van zakkenvullen van Bungie... BTB weghalen slaat ook nergens op. En Rocket Race was juist leuk voor als je af een toe een beetje wil kloten met voertuigen, maar dat gaat dus ook niet meer gebeuren.

    Snap echt geen hol van deze update. Wel knap dat ze bijna een jaar na release er achter zijn gekomen dat shield doors de maps verneuken. 8 spelers in Lone Wolves kan wel tof zijn, dan wordt het meer zoals in Halo 2, lekker kills jatten :)

    Als ik dit zo allemaal bekijk, vind ik het eigenlijk zo debiel hoe Halo matchmaking werkt... Waarom kan je niet gewoon zelf kiezen wat je doet? Waarom kan je alleen maar een kleine indicatie geven wat je wil spelen, en kiest het spel voor jou wat je gaat doen?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien dan eindelijk na een jaar mijn Killing Frenzy? :+
     
  8. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het de kans op een Killing Frenzy minder gaat zijn als er 8 mensen op de map rondlopen. Neem nu dat je op Epitaph gaat rondlopen met een shotgun. Als Epitaph geen shieldoors gaat hebben is je kans op overleven minder, en kan je ook nergens wachten tot er iemand aankomt. Mijn killing Frenzy heb ik gehaald door met een shotgun rond het zwaard te gaan lopen. Ik dacht dat ik hem niet ging halen, maar net op de 2 min. komen ze lekker aangelopen :)

    Killingspree's, Killing Frenzy's en Running Riot's zijn dagelijkse kost hier :emo:

    Het lijkt dat Bungie.net niet bereikbaar is op dit moment. Hebben jullie daar ook problemen mee?
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Killing Frenzy was mijn derde achievement :+. Na Iron Skull en Complete Mission 1.
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Bungie.net ligt er uit bij mij ook.

    Maar killing frenzy is niet zo moeilijk. Kan je overal makkelijk halen, gardiun, the pit (met sniper daar boven gaan zitten met granate jump is dan het makkelijkst)
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb van een paar forumleden op bungie.net begrepen dat je op de pit niet meer in het kamertje kan komen, weet niet precies hoe ze dit hebben gedaan. Voor mijzelf is er haast niks veranderd, aangezien ik nooit rbtb speelde, de nieuwe gametype sbtb lijkt mij daarentegen erg leuk.

    Lone wolves was 1 kampfestijn, toegegeven een legitieme tactiek maar je kan ook overdrijven, hoop dat met nu 8 spelers de nu ook wat grotere levels aan bod komen.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    AAAARGH watsgebeurt met me skills voor zover die er waren lol. Alleen maar potjes in de - gespeeld sinds ik terug ben. Stats is nu 1 om 1 in ranked :x:mad:
     
  13. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    De mogelijk om in die kamers te spawnen gaat inderdaad weg. Ik hoop, dat je er nog altijd gaat kunnen zitten. Het is nu eenmaal spannend wanneer je de leiding neemt en ergens gaat zitten tot de match over is. Ik hoop dat Bungie niet teveel gaat veranderen, want hoe de update er gaat uitzien wordt het volgens mij rampzalig! Geen Big Team Social en Ranked meer. Geen Rocket Race meer, .. De dingen die er absoluut niet mogen weggaan volgens mij gaan weg. Ik ben wel teleurgesteld in Bungie..
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het met jullie accounts op Bungie gesteld? Ik ben in ieder geval nu al mijn stats kwijt? Service record not found/
    # This player has not played Halo 3 online, terwijl ik toch echt 1000+ potjes Halo 3 heb gespeeld...
     
  15. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, het ziet er naar uit dat Bungie.net wat serverproblemen heeft. Het is niet de eerste keer dat sevice records niet gevonden kunnen worden, de gamedata niet overgezet wordt of dat de website in het geheel niet gevonden wordt. Ik denk dat geduld een mooie deugd is :)
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik vind bungienet sowieso nooit echt goed werken. Op m'n oude computer liep half internet explorer/firefox vast als je in je service record zat te bladeren. De site is ook bijna altijd enorm traag.
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik wil eigenlijk graag dat me stats resetten. desnoods dat ik weer begin bij recruit. PLEASE!
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    ??
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan je kiezen bij appearence XD
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets dacht ik dus al, beetje stom van me :p.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina