Bij een winkel word je 9 van de 10x sowieso genaaid. Ik heb laatst zelf aan een verkoper bij MM de instelmogelijkheden van 2 plasma's moeten uitleggen
Belangrijk is de kijkafstand, welke aansluitingen je hebt (blueray e.d.), of je analoog of digitaal kijkt. Gebruik je de tv enkel voor tv-uitzendingen dan adviseer ik je een plasma, zeker als je geen digitale tv hebt. Uit jouw bericht kan ik opmaken dat je geen full-HD tv nodig hebt. Als ik je een algemeen advies mag geven, zou ik zeker voor minimaal 42" gaan omdat je er anders later spijt van krijgt. Je komt dan uit op een panasonic 42PX80, een Samsung PS-42A451 of een LG 42PG6000, allen plasma-tv's die HD Ready zijn en rond de €700,- a €800,- kosten bij de internetshops. Ik heb nu zelf 42" maar wil nu naar 50" voor 3,5 meter kijkafstand. Ik heb alle schermen in de winkels gezien en vond tot mijn eigen verbazing de Samsung het mooiste beeld weergeven. De LG had het mooiste uiterlijk en de Panasonic de diepste zwartwaarden. Succes met de keuze.
Edit: Ik heb gelezen dat BCC de Samsung PS-42A451 deze week aanbiedt voor €699,- Ik zou deze aanbieding absoluut als serieuze optie overwegen!
Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2008