Ik ging daar allemaal op in omdat ik het kort wilde houden, dan zou dat'hoofdstuk' afgesloten zijn
. Maakt niet uit verder.
Ik kan het nog niet zeggenn of ik de replay value echt minder vind, want ik moet de game nog steeds uitspelen. Ik was wel van plan overnieuw te hierna...aangezien ik waarschijnlijk tegen een bug ben aagelopen en nu niet Dwayne als mijn vrienden kan krijgen..en das jammer, want van hem krijg je uiteindelijk 2 bodyguards die je kan 'lenen'. Ik weet wel dat ik de hele dag echt amper een missie gedaan heb...terwijl ik daar wel plannen voor had.
Ik heb vooral de stad verkend, ik heb rondgereden en gewoon zonder reden tegen andere autos gebotst en gekeken wat ze uiteindelijk gingen doen...een auto raakte ik paniek en ging er als een speer vandoor bijv. dus ik erachteraan. Of ik ging kloten met die autobom.....nee, ik heb niet veel last van dat ik me ermee begin te vervelen. Ik kom niet echt aan de missies toe zelfs...dus tja
WEL vind ik het absoluut jammer dat het basejumpen+parachute eruit is gehaald. De BMX fietsen, de vliegtuigen, kan niet meer car surfen, trein kan je niet meer laten ontsporen..die hele kleine dingetjes die bij de fun horen...maar ECHT vreselijk erg vind ik het weer niet
Oh ja...en ik had gehoopt dat Niko een nog grotere variatie aan vechtmoves zou hebben..CJ in SA had er hele vette. En al zijn ze nu gewoon rauw en hard....ik had graag ook wat kicks gezien enzo , maar ja. Ik ben des te benieuwder naar de DLC...wat kan dat gaan worden.
Klik om te vergroten...