Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Is dat het enige waar je op ingaat? Ik melde dat even omdat iemand het een mooie toevoeging vond in GTA. En ja de makers van SR hebben goed naar de GTA reeks gekeken, is niks geheimzinnigs en je zou mij ook niks anders horen zeggen. ;)

    Jammer dat je alleen op dat stukje van me post ingaat... want vind je zelf nou ook niet dat het jammer is dat de replay waarde er bij GTA IV zo laag op geworden is? Je kan mij niet vertellen dat als je het na 1x uitspelen nog een keer gaat spelen met een ander karakter o.i.d.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik ging daar allemaal op in omdat ik het kort wilde houden, dan zou dat'hoofdstuk' afgesloten zijn ;) . Maakt niet uit verder.

    Ik kan het nog niet zeggenn of ik de replay value echt minder vind, want ik moet de game nog steeds uitspelen. Ik was wel van plan overnieuw te hierna...aangezien ik waarschijnlijk tegen een bug ben aagelopen en nu niet Dwayne als mijn vrienden kan krijgen..en das jammer, want van hem krijg je uiteindelijk 2 bodyguards die je kan 'lenen'. Ik weet wel dat ik de hele dag echt amper een missie gedaan heb...terwijl ik daar wel plannen voor had.

    Ik heb vooral de stad verkend, ik heb rondgereden en gewoon zonder reden tegen andere autos gebotst en gekeken wat ze uiteindelijk gingen doen...een auto raakte ik paniek en ging er als een speer vandoor bijv. dus ik erachteraan. Of ik ging kloten met die autobom.....nee, ik heb niet veel last van dat ik me ermee begin te vervelen. Ik kom niet echt aan de missies toe zelfs...dus tja :)

    WEL vind ik het absoluut jammer dat het basejumpen+parachute eruit is gehaald. De BMX fietsen, de vliegtuigen, kan niet meer car surfen, trein kan je niet meer laten ontsporen..die hele kleine dingetjes die bij de fun horen...maar ECHT vreselijk erg vind ik het weer niet :) Oh ja...en ik had gehoopt dat Niko een nog grotere variatie aan vechtmoves zou hebben..CJ in SA had er hele vette. En al zijn ze nu gewoon rauw en hard....ik had graag ook wat kicks gezien enzo , maar ja. Ik ben des te benieuwder naar de DLC...wat kan dat gaan worden.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ok, laten we het nu weer fijn gaan hebben over Saints Row 2,
    en niet GTA IV of GTA IV vs. Saints row 2.;)
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Goed gezegt idd, ben het eens met je, en vind GTA ook zeker geen slechte game. Maar vind persoonlijk de replay waarde (en dan vooral bijgeleken de andere GTA's) een beetje teleurstellen. En dat ligt dan net zoals je al aangeeft aan het gemis van de dingen die GTA juist zo vermakelijk maakte, voor de 1 is dat belangrijker als voor de ander.

    Ik vind Saints Row en GTA allebei tof, maar wat mij zo aanspreekt aan SR is het customizble gedeelte. Ik kan uren daarmee bezig zijn, het autos tunen, je eigen namaken in de karakter editor en nu met deel 2 ook nog eens je eigen huis inrichten. Zulke dingen maken het voor mij echt een must have! :)
     
  5. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Voor mij worden de dingen die het een must-have maken:
    Vliegtuigen
    Helicopters
    Parachute
    Motors
    Sticky Bombs (Satchel Charges)
    Stun gun
    Kettingzaag
    Vlammenwerpers
    Strontwagens
    Charachter Costumization
    Vehicle Costumization
    Boten
    Jetski's
    Tuinkabouters
    Verhaal

    Kortom, alles bijna wel.
    Maar dan moeten de 'gewone' dingen zoals schieten, rijden, lopen en politie
    wel goed uitgewerkt zijn.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tuinkabouters? 8) Heb ik zeker niet meegekregen, ben ook niet zovaak meer online vandaar.
     
  7. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, we kregen toen zon filmpje met de E3, waarin werd laten zien dat je
    dingen op kan pakken, zoals brievenbussen, kleine paaltjes, en ook tuinkabouters. Daarmee kan je dan iemand doodslaan:D.

    Maar er was toen speciale site voor THQ, waar dat filmpje op stond, maar die site bestaat nu niet meer. Op youtube is dat filmpje ook nergens te vinden.:mad:
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah okeej das jammer dat het nergens meer te vinden is, maargoed het zal wel gewoon in de game zitten. Je kan ditmaal idd echt van alles op pakken en mee gooien of slaan, nice! :thumbs:
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hopelijk zit er weer lekker veel kleding in, was wel een toppunt van Saints Row. Ook de content daarna was erg bruut, vooral die gratis pack met caps en shirts. :thumbs:
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Die Unkut dingen? Die waren wel vet ja.
    Maar ik denk dat het wel goed komt met kleren.

    Check:
    Zelfs Hotdog suits en Ninja kleren enz.
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Unkut idd.

    Maar ook de Kerstman pak vond ik zeer geslaagd, lange tijd als dikke dronken Kerstman lol getrapt. :lol:
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Kan je in SR2 dan ook op hoge wolkenkrabbers etc komen,aangezien er nu parachutes in voorkomen?
    Of is het meer voor uit een vliegtuig springen?
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Volgens mij kan det wel. Ik hoop het wel in ieder geval.
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dat was met uncle gary :)
     
  16. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kan je Dwayne niet als vriend krijgen bij jouw?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    verkeerde topic?
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Bug waarschijnlijk, ik had allang een email van hem moeten ontvangen , is niet gebeurd, en ik zit tegen het eind van de game aan. Ach ja. Ik wilde net die gameplay video van SR2 gaan posten, maar is al gebeurd zie ik :)
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik vind het wel een tof filmpje (jammer dat er geen geluid bij zit maargoed), nu zit er dus ook eindelijk 'echt' bloed in en niet dat het op eens weg is. Zo'n kerel op gamersyde zit in de comments te zeuren dat er staat 'kill the doctor', hij vind dat dat niet kan. *zucht* In welk jaar leven we nog? En ik zag ook een quad staan! :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina