pff. zit op expert drums nu vast bij fall out gays -_- Bassiej, hoe heb jij dat klote nummer gehaalt?
Tsja... het is Wehkamp, dus daar heb je nooit zekerheid. Maar ik heb de game (+bundel) ook al in de MM zien staan, dus als het goed is zou je RB gewoon binnen een week moeten hebben Consoleshop heeft em trouwens gewoon op voorraad, dus dan zou je het sneller moeten hebben dan een week.
ik vond een playlist met het grootste deel van de nummers van rock band... handig om de nummer goed te leren kennen terwijl je het niet speelt (als je ze nog nit kon ondertussen) niet alle nummers doen het helaas.. maar het idee is leuk http://www.playlist.com/node/23589341
Zoveel mogelijk Fallout Gays haten, dan lukt het je. Als je ff mazzel hebt haal je 'm, want hij wordt telkens makkelijker.
Ik dacht zo.. Fall out Gay, wat zijn jullie een mongolen met jullie debiele teksten die nergens over gaan. Ga toch lekker met zijn allen Cock Band doen ofzo Toen haalde ik hem \o/
Kijk. Nu zeker vast bij Reaper? Ik ook. Als ik me wat beter voel maar weer proberen, want nu gaat dat niet echt lukken. Ook keelpijn, dus zingen wordt al helemaal een ramp.
w00t, eindelijk de endless setlist kunnen spelen. Niet moeilijk maar wel 6uur lang gamen. Nu nog alle stages uitspelen en dan 1000/1000 \o/ Expert drums heb ik opgegeven totdat ze ooit komen met een dubbele bassdrum, ik wordt daar toch niet goed in. Ik kan de meeste nummers wel halen maar de scores zijn waardeloos.
Weekendje Rock Band World Tour was geslaagd, moet nog 6 big in..... achievements. Zit nu op 940 punten
Vandaag nog even 3's and 7's gedownload en dat nummer is ook echt super vet om te drummen gitaar is stukje makkelijker maar net als in gh3 gewoon een leuk nummer om te spelen en super om te luisteren!
Waar kopen jullie je microsoft points voor Rock Band? Ik zie overal 25 euro voor 2100 staan maar dat is best duur xD
www.gamecard.nu ff aanmelden. Betalen kan je via ideal en dan krijg je binnen een half uur de code opgestuurt. Werkt perfekt doe het altijd zo. Helaas zijn de punten nergens goedkoper te krijgen dan 24,99 euro. Het is gewoon vaste prijs. http://www.playlist.com/node/23589341 idd erg cool deze site
Nou daar dus \o/ Volgens mij zijn ze ook niet goedkoper, want als je met creditcard doet betaal je hetzelfde
Grrr, mn voetpedaal is afgebroken.. Ik las iets over reparatiekits ofzo, weet iemand waar ik die kan bestellen? Of uberhaupt tips voor de reparatie, wil t in 1x goed doen
Dank! Jammer dat t alleen via creditcard te betalen is, maar vind er wel wat op, misschien maar es aan paypal beginnen.