Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is ook gewoon hypocriet eigenlijk. Want zo erg is het nou ook weer niet, het mannetje vermoord die dokter amper. Tis niet eens een moord. Kan hij ook gaan zeuren over geweld in de GTA games, ach laat hem.

    Het lijkt me wel zo handig als er een soort target system in de game zit, want dat vechten zag er klungelig uit, geen verandering ten opzichte van deel 1, kunnen ze naar mijn mening beter wel doen. En beter tweaken ze die cop A.I. ook wat, bij een stukje stond een agent(e) gewoon te kijekn en deed niks....hmmmm :p
     
  2. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    jaja nog 4 daagjes :p
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat is er over 4 dagen ? :confused:
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dan is het donderdag?:confused:
     
  5. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    nee over 4 dagen is het vrijdag ;)
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Is het vandaag dan al afgelopen;) Hij zei trouwens niet OVER 4 dagen, maar NOG 4 dagenO-)

    Maandag-Dinsdag-Woensdag-Donderdag:)

    Maar goed, volgens mij bedoelt hij dat dan SR2 uitkomt(eerst gepland op 28 augustus) maar hij is uitgesteld..
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2008
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nog 4 dagen en is het vrijdag

    Maandag > Dinsdag = 1 dag
    Dinsdag > Woensdag = 1 dag
    Woensdag > Donderdag = 1 dag
    Donderdag > Vrijdag = 1 dag
    totaal = 4 dagen.

    :cool:

    Maar beetje nutteloos dit. :+
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2008
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    vandaag is toch ook nog dag?dan zouw het 3,5 of 4,5 dagen zijn O-)
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En nu weer verder met SR2. Dit gaat helemaal nergens over.
     
  10. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, vandaag en gister heel veel Saint Row (I) gespeelt en ik heb zin in deel 2.

    Ben in deel I weer opnieuw begonnen en net de Vice Kings uitgeschakelt. Heb me heel goed vermaakt. Gewoon oudewetse lol. Viel me ook op dat de stemmen in het spel heel goed zijn. Was ik even vergeten.

    Ik hoop dat ze bij deel 2 vooral de lol er in hebben gehouden en de sfeer. Het schiet systeem werkte ook heel goed. Stuk leuker als GTA4 als je het mij vraagt. Stuk minder realistisch, dat wel, maar ach. De rauwe sfeer moet er ook weer in zitten. In deel I wist je na het eerste filmpje al dat het een lomp spel is en dat blijft het steeds door. Moet in deel 2 weer :D

    Heb zin om alles te customise :D

    Bedacht mij bij het spelen van Deel I wel dat je het totaal niet meer met GTA4 kan vegelijken eigenlijk. De een realistisch en vooral verhaal gericht en de andere op actie en lol gericht. Niet dat ik het verhaal van deel I slecht vond.

    Vond het verhaal van deel I wel vaag. Wat was Julies en die geheim agent? Die je opblazen eind deel I. Waarom blazen je eigenlijk op? Ik snapte dat die man op die boot dood moest :p
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat weet niemand juist:cool:
    Dat wordt volgens mij in SR2 uitgelegd denk ik dan...
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Julius was overduidelijk erbij betrokken als je het mij vraagt denk ik dat hij jou opblies omdat hij vroeger de leider was van de Saints, maar aangezien jij de Saints had overgenomen op het einde.
    En volgens hem waren de Saints ''out of control'' dus hij heeft twee motieven als je et mij vraagt, hij is wat verbitterd omdat hij niet meer de leiding heeft en omdat de Saints te gevaarlijk zouden zijn.

    Julius zijn reden waren namelijk opkomen voor de mindere verdeelde in de achterbuurten maar aangezien dat niet meer zo was op het einde.

    En Troy (de geheim agent) zijn motieven om jou + die andere man (corrupt als wat) op te blazen heeft hij zo Chief in Command bij de politie kunnen worden, de enige gang heeft geen goede leider meer en zullen zo weer vervallen (zoals dus in deel 2 is gebeurd).
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij had volgens mij gewoon een badge van een politie man gestolen toen hij die doodgeschoten had?
     
  14. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat Troy iets te maken heeft met het feit dat de boot opgeblazen is hoor. Hoe kan een agent nou promotie maken door het tot ontploffing brengen van een boot met een gangmember?

    De 'aanslag' lijkt me het werk van Julius en die gast op de boot, alleen wilde Julius die gast op de boot ook uit de weg dus is die timer eerder gezet dan die gast op de boot dacht.

    Nee, Troy was de undercover agent. De agent aan wie het 'notitieboekje' (boekje van game) aan gericht was. Hij was ook de undercover agent die geinterviewt was in datzelfde boekje.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik las in de nieuwe PU (ja stil he, opzich is dat blad best OK, eerlijk zijn ze sowieso ;) )
    dat hij zeer vermakelijk moet zijn, wel veel bugs nog maar die worden er allemaal nog uitgehaald. Ik wacht gewoon af...want er komt al zo verotte veel uit tegen die tijd, gaat nergens over meer :p
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Special Editions

    [​IMG]

    The Xbox360 Collector's Edition is packaged in a unique 'gun' box and includes:

    * Saints Row 2 game for Xbox360
    * Exclusive Art book
    * Double-sided poster/map of Stilwater
    * Bullet shaped 1GB USB key containing Xbox360 wallpapers and more

    Xbox 360 Collector's Edition - SRP AUD $129.95


    ---

    [​IMG]

    The Saints Row 2 Xbox 360 Initiation Pack is exclusive to Australia/New Zealand and is only available from EB Games. The Xbox360 Initiation Pack includes:

    * Saints Row 2 Xbox 360 Collector's Edition:
    o Unique 'gun box' packaging
    o Saints Row 2 game for Xbox360
    o Exclusive Art book
    o Double-sided poster/map of Stilwater
    o Bullet shaped 1GB USB key containing Xbox360 wallpapers and more

    * High quality Saints basketball singlet
    * Saints Row 2 Money clip with bonus money off vouchers for your next trip to EB Games
    * Saints Rule Book with details on the new gangs, where to shop, and more
    * Saints ID card
    * All packaged in a Freckle Bitches Pizza Box

    Xbox 360 Initiation Pack - SRP AUD $149.95
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oeh vet! Maar dat geweer staat dat nou gewoon op de voorkant of is dat los?

    Maar als dat zoveel geld kost dan doe ik het niet. Want ws wordt het dan gewoon 130 euro. En eigenlijk heb ik het allemaal niet nodig. De game lijkt me wel ontzettend vet en het gaat me om de game en niet om een art book. Die usb stick lijkt me dan nog het grappigst.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Volgens mij is dat pistooltje los.

    Maar als ik naar die map kijk, ik zie bijna niks nieuws. Die 2 kleine eilandjes en midden onderin is volgens mij een nieuw eiland. Als dat alles is moeten ze die 2 eilanden die er al in Saints Row waren goed veranderen want ik hoop niet dat alles bijna hetzelfde is maar dan met een ander kleurtje enz.
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij is het gewoon de verpakking waar alles in zit en geen los pistool.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    je hebt toch niet onder een steen gelegen? :+ Het is anderhalf keer zo groot als Stilwater 1 en alles is onder handen genomen. De Row is nu een wijk met wolkenkrabbers en restaurants en zo. En links zijn hele stukken erbij gekomen. En onderaan ook. Dr zijn nu 5 bruggen en eerst 4.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina