[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Thx :), dan ga ik dus lekker duelboxxen O-)

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik gebruik laptop. Gewoon paar macros maken, en me priest healt met 1 druk op de knop m'n Hunter, of doet wat DPS met smite :+

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja en nee, je had sowiezo geen unlimited range van 3x xp op quests. Je moest je trial buddy bij je hebben in group en in close range van je. Tot de fix kon je je buddy ongeacht welk level naar je toe summonen naar welke zone en plaats dan ook en kon je dus 3x xp krijgen van quests. Nu kan je hem nog wel summonen, maar zo'n lvl 1 trial geeft geen 3x xp van de quests meer. Je moet dus zoals Sparkle echt alle 2 de chars levelen wil je de boost ontvangen en dus ook betalen voor die 2de account. ;)

4. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar dat 2 chars tegelijk levellen gaat echt niet trager ofzo. Die 2e loopt gewoon wat achter je aan, wat in het begin wat iritant en wennen is. Maar daarna besef je wel dat je sneller als normaal, 2 chars tegelijk naar 60 aan knallen bent :9 Straks transfer ik alles naar mijn "echte" account toe, en heb ik er 2 lvl 60'rs bij.

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik zeg ook niet dat het sloom gaat, maar op mijn manier heb ik geen cent hoeven dokken om "sneller" te levelen. :)

6. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha nee dat snapte ik wel. Maar het 2e account wat ik erbij heb gekocht, krijg ik toch weer gratis terug op mijn andere account. Dus eigenlijk maakt het ook weer niet zo heel veel uit :)

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ben er ook al mee bezig :+
    Die trial omzetten naar een echte account kan gewoon met een gamecard? Of moet ik t spel kopen (waar 1 maand bij zit)..?

8. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb zelf een battlechest gehaald, en hiermee het account geactiveerd.

Ook handig dat het spel zelf op 2 DVD staat (Wow en TBC op apparte DVD) zodat het installen wat sneller wil mocht dat ooit nodig zijn :)

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wat en waar ga je lvlen Pimmeke? :+

10. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook net als ik voor 15 euro wow non tbc kopen bij account management..
    Krijg je ook meteen gratis maand btw, bovenop de 10 dagen.

11. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gister belde een maat van me, die wilt 3x xp aan doen :)
    hij zei dat die vandaag wow gaat kopen en dat ik 'm dan kan inviten :D mie heppieee!!

-alleen nu begint het stomste wat er in wow is -_-, class kiezen :p

12. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Blue post op mmo-champion. Dit klinkt wel heel erg goed eigenlijk :9 Volgens mij is deze pre-expansion patch veel groter als die van TBC destijds :eek:

Quote from: Eyonix (Source)
    With the release of Wrath of the Lich King approaching, we wanted to provide you with some important information. In preparation for the expansion, we will be issuing a new content patch in the coming weeks. Much like the patch made available shortly before The Burning Crusade's release, this content patch is designed to bridge current game content with that of the expansion and will contain some exciting changes and additions.

We have outlined some of the larger features scheduled to release with the patch below:

New class spells and talents
    Stormwind Harbor
    Barbershops in capital cities
    Zeppelin towers outside of Orgrimmar and Tirisfal Glades
    Two brand-new Arenas featuring challenging new layouts, terrain hazards, and moving obstacles
    Guild calendar
    Hunter pet skill revamp
    New profession: Inscription

As mentioned above, this is not a comprehensive list, just some of the major highlights. We’ll post the full patch notes as soon as they’re available. Regarding Inscription, please note that all Burning Crusade players will be able to select Inscription as one of their two professions and level up to a skill level of 375 with it. Upon the release of Wrath of the Lich King, players who purchase and install the expansion will be able to continue leveling in Inscription and the other professions beyond 375.

13. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al veel mensen het erover gehad hebben. Met de nieuwe actie van WoW.

De 3x XP. Zijn Mr Xen0 & Ik ook weer van plan om te gaan spelen. Maar nu vragen wij ons af. Wat zou een goede server zijn om weer te beginnen? Gewoon als hele nieuwe player.

Waar als horde, en waar als Alliance?
    En waar voor PvP, en waar voor PvE?
    Liefst wel een PvP Server

14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Zowiezo nooit pve gaan.. elke recommended server is wel oke.

15. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou zowiezo al PvP, PvE is meestal nogal dood imo.

Morgen gaan we echt beginnen als het goed is. :D Alleen laat ik m'n 70 Lock lekker verotten. 8)

16. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Echt onmogelijk hoe snel dit gaat. Maat van mij heeft zijn 2 chars tot 60 gekregen in 1 day en 5 uur 8)

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Daar gaat mijn imba tijd van 5uur 30 min naar 70 :mad:

18. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was al tijd anti wow. En zei tegen een vriend dat ik dit nooit zou spelen, dus hij mijn een invite van een 10 dagen trailer sturen. En je raad het al ben nu helemaal om ga morgen denk ook de burning crusade kopen 8)

Zit trouwens op bloodscalp en snap nog niet alles :+

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wat is dat voor noob tijd lolololol!

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ken niemand die sneller was zonder die recruit-a-friend :cool:

Topicstatus: