Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Die screens zijn vet! Deze game wordt echt de shit.

2. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    waar hebben jullie je limited edition ge-pre-ordered (of hoe je het ook schrijft:+) want ik ben al naar de free record shop geweest en de music store maar daar hadden ze nix. Bij gears of war en haloo 3 had je zoon doosje wat je kon kopen is dat waar ik nu ook naar moet zoeken?

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn fout

Rapiers toch?

4. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    even nog een keertje,
    als ik 'm bij www.gamehubs.com pre-order.
    krijg ik dan een PAL- versie of niet?

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    PAl versie 9/10 niet. Bij Gamehubs is het meestal de NTSC-J versie (wel in het Engels natuurlijk), soms de NTSC(-US) versie en heel uitzonderlijk de PAL versie.

Is de game regio vrij? Zij zeggen van wel, maar uiteindelijk is het nog niet zeker (als het niet zo is en je hebt besteld krijg je natuurlijk gewoon je geld terug).

6. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie alleen staan dat ze de PAL ook verzenden, het lijkt mij dat hun gewoon kijken naar welk land ze het verzenden..

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Of een degen. Bedenk ik me nu.

Goed, ik denk dat dat al het hak en mepwerk uit het originele Fable wederom te vinden zal zijn. Enkel het zaag, snij en steekgedoe weet ik niet zo goed. 8)

8. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet elke computer bestuurde character ( qua uiterlijk ) er anders uit ( zoals Olbivion ) of zijn er vele characters die hetzelfde zijn ( zoals GTA ) ?

9. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vraag het nog maar een keer aangezien ik niet denk dat nog veel mensen op de vorige pagina kijken.

Even een vraagje over de co-op, kan je gewoon het hele spel met z'n 2en uitspelen?
    Want ben een grote fan van co-op op 1 scherm en dit zou wel is m'n keuze tussen Fable 2 en Saints Row 2 kunnen versimpelen.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Koop ze allebei, dan hoef je geen keuze te maken ;)

en ik geloof btw wel dat het te doen is, weet niet zeker tho

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Het zal meer zoals Oblivion zal, al kan ik je niet garanderen dat de onbelangrijke characters niet veel op elkaar zullen trekken (was trouwens ook zo bij Oblivion).
    Als je Molyneux moet geloven (GDC presentatie) zou je heel de game in co-op moeten kunnen uitspelen.

12. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    anders wacht je gewoon ff, heus wel iemand die dat kan vertellen

13. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja je kunt het hele spel uit spelen in co-op zowel online als offline.

Je zou theoretisch gezien elke seconde in co-op kunnen beleven.
    Vanaf childhood tot en met de eindbaas van de game. ;)

14. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=ti9OcNtY9lI

Childhood coop filmpje voor mensen die er geïnteresseerd in zijn persoonlijk ga ik het niet kijken omdat anders een klein beetje het nieuwe er af is dan voor mij/

15. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Time until Theresa arives"...

Dezelfde als uit deel 1 misschien? Ik weet dat het niet kan kwa jaren, maar misschien zit er op 1 of andere manier in.

16. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor de reacties, denk dat ik voor Fable 2 ga dan, offline co-op is erg belangrijk voor mij dus. En als ik het niks vind kan ik hem altijd nog proberen te ruilen op de bazaar voor bijv Saints Row 2! En ik kan ze niet beiden bestellen omdat ik zowiezo ook BIA en Fifa 09 koop en misschien ook viva pinata (met me zusje) dus dan blijft er geen geld over voor nog 2 spellen...

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat ik hierna ga zeggen is niet bevestigd en zijn alleen maar speculaties. Maar in het geval dat ongeveer met de waarheid overeenkomt zet ik et toch maar ff in spoiler tags.

Het gerucht gaat dat Theressa inderdaad terug komt je zus uit Fable 1, ze zou net zoals Scythe een manier hebben gevonden ''to cheat death''. Zowel Theressa als Scythe waren beiden zeer sterke Will users en het vermoeden is dus dat Theressa de zelfde techniek heeft kunnen toepassen, en zo ''onsterfelijk'' is geworden.

18. jokje

jokje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan reageer ik ook maar met een spoiler:

Bij mij was Theresa in deeltje 1 harstikke morsdood aan het einde van de game, dus lijkt me sterk.

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Was je evil: dan heb je ze gedood voor het zwaard.
    Was je good: dan heb je ze laten leven maar uiteindelijk zal ze wel gestorven zijn door ouderdom of wat dan ook

In beide gevallen is ze dan ook dood en daarom staat er een manier "to cheat death". Met andere woorden: jij denkt dat ze dood (of je het nu zelf gedaan hebt of niet) is terwijl ze het helemaal niet is.

20. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, in KOTOR had je ook keuzes tussen goed en slecht, maar het officiele verhaal is dat je male en goed was.

Waarschijnlijk hebben ze voor Fable 2 ook een keuze moeten maken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina