Ik vind het spel ook leuker dan verwacht. Het speelt inderdaad heerlijk. Als je van eerdere arcade titels hebt genoten zoals Turtles en Streets of Rage 2, dan is dit spel echt een must. Het ziet er super uit en de muziek bij de levels is ook goed. Ik heb eerst de singleplayer gespeeld, toen was mijn poppetje level 6. Bij een ander potje was ik opeens weer level 1. Dat snapte ik even niet, maar je kan ieder individueel poppetje levelen tot 99. Dus mijn rode knight was level 6. Maar je blauwe knight blijft gewoon level 1, behalve als je die kiest natuurlijk. Ik snap nu waarom de mensen van tevoren als zo enthousiast waren. Het spel is gemaakt door The Behemoth, maar ik vind het echt veel beter dan Alien Hominid. Die vond ik eerlijk gezegd niet veel aan. Castle Crashers speelt een stuk lekkerder weg en is volgens mij ook een stuk uitgebreider. 1200 punten is echt een koopje voor dit spel denk ik. Ik heb wel het idee een volwaardig spel te spelen.
Edit: Oh ja, ook heb ik nog een tijdje online zitten spelen. Echt totaal geen lag gehad, dus dat was super
Laatst bewerkt: 27 aug 2008