ze hebben m niet minder krachtig maar de timing is nu wat anders. bij 08 kon je echt 3/4 yards vanaf de BC(ball carier) al je hitstick inzetten en dan zocht ie bijna automatisch de BC op en pas als hij contact had zette hij de hitstick in. bij dit deel moet je precies op moment van "Impact" de hitstick inzetten om een flinke knal uit te delen. is iets om aan te wennen maar werkt daarna stuk beter en is natuurlijk realistischer.
kan iemand trouwens texangator vertellen dat ie een nieuw team moet kiezen want de steelers hebben een rating van 94 geloof ik. en zet Jopain LTB neer voor de saints.
Vikings 90 Browns 88 Redskins 88 Seahawks 87 Saints 87 Panthers 86 Broncos 84 Titans 84 Bills 82 Ravens 81 Bengals 80 Bears 80 Cardinals 78 Texans 78 Lions 78 Rams 77 Jets 76 49ers 72 Chiefs 71 Raiders 71 Falcons 67 Dolphins 67
De Game zelf zal ik denk ik niet zo snel kopen denk ik, maar ja... de Faceplate probeer ik uiteraard wel te krijgen. Deze kreeg je geloof ik bij Pre-Orders in de U.S. Ziet er best goed uit al zeg ik het zelf! *)
Hier een lijstje die ik wel bij wil houden om te kijken welke teams er nog vrij zijn: Hieronder de teams + XboxLive tag van de speler. AFC North: Baltimore Ravens Cincinnati Bengals Cleveland Browns Pittsburgh Steelers (texangator) AFC South: Houston Texans Indianapolis Colts Jacksonville Jaguars Tennessee Titans AFC East: Buffalo Bills Miami Dolphins New England Patriots New York Jets AFC West: Denver Broncos Kansas City Chiefs Oakland Raiders San Diego Chargers NFC North: Chicago Bears (Jeast with gun) Detroit Lions Green Bay Packers Minnesota Vikings (Infinity101 NL) NFC South: Atlanta Falcons Carolina Panthers New Orleans Saints (Jopain LTB) Tampa Bay Buccaneers (Pyoonexk) NFC East: Dallas Cowboys New York Giants Philadelphia Eagles Washington Redskins (Flix57 NL) NFC West: Arizona Cardinals San Francisco 49ers Seattle Seahawks St. Louis Rams
heb geruchten gehoord dat ze een nieuwe editie van 09 gaan uitbrengen maar dan met favre in een jets uniform. persoonlijk geloof ik het niet en hoop ook niet dat dit gaat gebeuren aangezien brett gewoon een packer is imo
Het zou best kunnen, je kon namelijk in de VS bij Best Buy e.d. nieuwe hoesjes halen met Favre in een Jets jersey.
Ja ZSM graag Heb vanmiddag in 2 uur tijd al 5 "leavers" gehad omdat ze aant verliezen waren. Erg irritant en agressie opwekkend Dat is een groot nadeel van unranked games. Ik heb ook al een aantal keer een disconnect gehad, hoop toch wel snel op een patch.
gister via live een inschrijver: GT ben ik ff vergeten zal ik zo naar kijken alleen hij wilt igg met de seahawks spelen. edit: eddyfever is de GT
Hier een lijstje die ik wel bij wil houden om te kijken welke teams er nog vrij zijn: Hieronder de teams + XboxLive tag van de speler. AFC North: Baltimore Ravens Cincinnati Bengals Cleveland Browns Pittsburgh Steelers (texangator) AFC South: Houston Texans Indianapolis Colts Jacksonville Jaguars Tennessee Titans AFC East: Buffalo Bills Miami Dolphins New England Patriots New York Jets AFC West: Denver Broncos Kansas City Chiefs Oakland Raiders San Diego Chargers NFC North: Chicago Bears (Jeast with gun) Detroit Lions Green Bay Packers Minnesota Vikings (Infinity101 NL) NFC South: Atlanta Falcons Carolina Panthers New Orleans Saints (Jopain LTB) Tampa Bay Buccaneers (Pyoonexk) NFC East: Dallas Cowboys New York Giants Philadelphia Eagles Washington Redskins (Flix57 NL) NFC West: Arizona Cardinals San Francisco 49ers Seattle Seahawks (eddyfever) St. Louis Rams
spelen jullie allemaal online met de versie die hier in eu in de winkel verkrijgbaar is? of hebben jullie allemaal geimporteerd?
zullen we zaterdag als deadline stellen en dan gewoon de league starten? ik wil best de league wel opzetten.
Texangator gaat met de Jets spelen, het wordt dus: AFC North: Baltimore Ravens Cincinnati Bengals Cleveland Browns Pittsburgh Steelers AFC South: Houston Texans Indianapolis Colts Jacksonville Jaguars Tennessee Titans AFC East: Buffalo Bills Miami Dolphins New England Patriots New York Jets (texangator) AFC West: Denver Broncos Kansas City Chiefs Oakland Raiders San Diego Chargers NFC North: Chicago Bears (Jeast with gun) Detroit Lions Green Bay Packers Minnesota Vikings (Infinity101 NL) NFC South: Atlanta Falcons Carolina Panthers New Orleans Saints (Jopain LTB) Tampa Bay Buccaneers (Pyoonexk) NFC East: Dallas Cowboys New York Giants Philadelphia Eagles Washington Redskins (Flix57 NL) NFC West: Arizona Cardinals San Francisco 49ers Seattle Seahawks (eddyfever) St. Louis Rams