Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lees zojuist in de Shoutbox van Gamehubs dat ze proberen ook Microsoft Points te gaan verkopen. Zou erg mooi zijn als het gaat lukken! :cool:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die zijn toch regiogebonden?
    Of hallucineer ik nu? 8)

edit:
    aha.

Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  3. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde net komen vragen of dit een goede site is voor punten.

Ik ga even in de chat vragen hoe dat zit anders kan ik het beste even wachten.

Maar is dat gamecard.nu een betrouwbare site? Zo ziet het er wel uit maar ik denk ik vraag toch even voor de zekerheid.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is zeker betrouwbaar :thumbs:
    3 minuten na mijn bestelling had ik de code binnen.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Binnen 5 minuten is standaard ja. Ik bestel er af en toe wat MS points.

6. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat vragen over Play.com. Ik wil er FIFA09 pre-orderen voor een mooie bedrag van 50 euro. Ik lees in de voorwaarden dat ze buiten GB ook gratis verzenden en het tussen de 5-7 dagen duurt(kan iemand dit bevestigen?) helemaal top dus.

Ik zie alleen zo geen Paypal logo'tje staan en in de FAQ zie ik alleen iets over PlayTrade. Dus kan ik er iets bestellen met Paypal? Ik heb geen creditcard, is het dan onmogelijk voor me?

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Nee, ze hebben alleen CC....

8. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is klote zeg.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand hier al wat besteld? http://www.microsoftpointsxbox.com/mspoints.php?cur=eur
    Is ie betrouwbaar?
    En zo ja, is iemand zo liev om op voor mij daar iets te bestellen?
    Ik heb geen CC. Terwijl rechtsboven staat dat het eigenlijk ook met Paypal zou kunnen |:-

//edit: Ik heb gevonden waar je met Paypal kunt betalen; het wordt dan wel €5 duurder.

//edit2: Toch maar zelf besteld, omdat ik niet denk dat iemand voor mij €29 had willen voorschieten. :)
    Die site is 100% betrouwbaar. Nog geen 10 seconden na de betaling had ik de code binnen. Inmiddels code ingevoerd; en hij werkt ook nog.
    12 + 1 maand XBL Gold Redeemed. \o/

//edit3: Omdat ik altijd zo van fotootjes houd plaats ik er nog eentje als bewijs.:+
    Klik

Laatst bewerkt: 10 sep 2008
  10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik had afgelopen donderdag Conan en Moto GP 07 besteld op de site van Free Record Shop. Er stond een levertijd van 2 a 3 werkdagen. Nog steeds niks binnen gehad. Nog meer mensen die dit hebben? Het zal wel aangezien iedereen die spellen wilde hebben voor 5 euro per stuk.

11. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    heb ook die games besteld bij FRS, en Bladestorm. Die laatste heb ik ontvangen, maar de andere 2 zijn nog steeds niet verzonden.

ben benieuwd hoe lang dit gaat duren en of ze nog komen. Conan wil ik toch wel graag nu:mad:

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb al vaker bij de FRS wat besteld, en nog geen enkele keer heb ik het binnen de aangegeven tijd binnen gehad.
    Ik ben dan ook niet verbaasd dat ik dat nu ook nog niet heb. 'In behandeling' staat er nog steeds.

Het is dat het zo cheap was, anders zou ik er nooit meer iets hebben besteld.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hebben we het over een andere game?
    Conan 360 versie?
    Ik zie hem toch echt voor € 28,99 staan bij frs.

14. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ja conan en Moto GP 07 (xbox 360) waren heel even 5 euro, bladestorm was 10 euro....half nederland is er toen op gesprongen:)

maar goed om te horen dat het bij FRS sowieso lang duurt. dan is er nog steeds hoop

heb nl. al gehoord dat sommige mensen emails hebben gehad dat ze hem niet meer hadden. dus ik maak nog kans!:)

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Damn :'-(.

16. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een vraag over gamehubs en paypal.
    Ik heb daar Fallout 3 ge-ordered, toen heb ik een order nummer gekregen, en dan staat er wanneer ik heb betaald is de order confirmed ofzo, maar waar en hoe kan ik betalen?
    En moet ik gelijk betalen nadat ik die order heb gedaan? En hoe doe je dit dus via pay-pal? en is Gamehubs een fijne site om te bestellen? ik hoef het spel niet persé op de release..,
    Alvast bedankt voor wie het antwoord duidelijk zou kunnen geven..

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als je een game in je winkelwagenhebt gedaan klik je recht bovenin op "pay now"

je hoeft niet gelijk te betalen maar zoalng je niet betaalt is ie ook niet echt besteld en kan hij bijv uitverkocht raken voordat je betaald hebt.

ja betalen gaat via paypal

ja, gamehubs is een geweldige site, supergoedkoop en prima service

als je het spel niet op release hoeft maar wel 7- a 14 dagen kunt wachten kun je voor gratis verzending kiezen

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als games niet meer in stock zijn bij gamehubs, is het dan nog mogelijk om ze te back ordenen, of is het dan ook echt gedaan. Dus wie het eerst komt wie het eerst maalt?

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dan is het ook echt gedaan . je kan pas weer oderen als deze in stock zijn

20. ThommieGun

ThommieGun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee,,
    Ik had even een vraagje over GameHubs. Ik wilde namelijk xbox live gold daar kopen, en er staat dat de code gemailt wordt. Dan wil ik gaan betalen, en dan kan ik kiezen tussen Free delivery en Ups delivery. Hoe zit dit dan??

Thx alvast;);)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina