Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke resolutie word het nieuwe dashboard eignlijk gemaakt?

    Want de huidige is behoorlijk kartelig bij mij (de letters vooral) terwijl het menu van de ps3 een stuk scherper is. (En dus mooier om naar te kijken.)

    Zomaar een vraagje tussendoor...
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    zou wel gezellig zijn als je met je vrienden in een bar kunt zitten :) Ben benieuwd wat het nog meer te bieden heeft.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb trouwens sterk het vermoeden dat je straks met die Avatars schoenen, shirts etc. van bijv. Nike en Adidas kan gaan kopen op Xbox LIVE Marketplace. Het is een blijft Microsoft natuurlijk! O-)
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hmm, maar zou je dat storen? Ik zou overigens verwachten dat die merk-kleding dan gratis is, het is immers gesponserd. Content van bedrijven is vaker gratis. Maar dat is speculeren, we weten uberhaupt niet wat we kunnen verwachten kwa customizing.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee hoor, daar zou ik me niet aan storen. Maar ik verwacht zoiets gewoon op een of andere manier. We zien het wel. ;)
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik wil graag een mooi lingerie pakje voor mijn vrouwelijk char dan.. :+
     
  7. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Als deze poging net zo geslaagd wordt als de eerdere pogingen om mn dashboard te "verbeteren" en enige orde in de marketplace te scheppen kan ik echt niet wachten! :emo:
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoezo?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe bedoel je? deze dashboard vond ik echt een verbetering? dus leg uit :)
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Voorgaande pogingen waren zo slecht. Nu al 3x na het opnieuw ordenen van de marketplace vind ik het nog steeds onlogisch in elkaar zitten. Onlogische plaatsen als je iets zoekt en veel items op drie verschillende plaatsen tegelijk... Tevens duurt het een tijd voordat mn dashboard is geladen!? Dat is zo storend, je kan niet eens even snel n spel starten als ik mn internet voor andere zaken gebruik. Daarbij vind ik de marketplace tab onnodig extra omdat het niets op lost of toe voegt. De hele games tab eigenlijk ook?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welke .. leg even uit voor de 360 of daar na ..wat vond je zo slecht dan? Bedoel je de blades? .. en daarom vind je het nieuwe dashboard niets? Hoe lang laad deze dan? Tevens hebben ze de hele blades op de schop gedaan .. wat je dus niets vind . dat hadden ze dus niet moeten doen?
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  12. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    De organisatie van de blades en de marketplace... Beter kan ik het niet zeggen. Ik vind het te omslachtig voor zo weinig functies. Edit: En als de 360 start moet hij toch het live blade laden? Daar wil ik niet op hoeven wachten!?

    Mn punt was eigenlijk dat ik de nieuwe poging er ook niet echt overzichtelijk of handig uit vind zien :+
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dus als je het oude slecht vond.. vind je de nieuwe schoenen gelijk lelijk? ;)
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Huh? Als hij opgestart is logged hij in (duurt 2sec) en dan is het klaar.. Als het echt lang duurt moet je wellicht eens je berichten- en of vriendenlijst opschonen ofzo.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    of je hebt moderate ... strict NAT
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    las net nog een stuk dat je straks als party tegelijk met zijn allen een game kan starten en niet meer hoeft te inviten. Maar waar kom je dan terecht in het spel? Want volgens mij heeft alleen Halo een echte pre-lobby en kies je vanuit daar verder.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat is nog steeds een beetje onduidelijk ... ik verwacht matchmaking.. maar goed MS had ook duidelijk aangegeven dat er achievements hooks moesten komen... dus mogelijk hebben de ontwikkelaars deze regel ook gekeregen.. vanaf 2008+
     
  18. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit eigenlijk niet echt te wachten op die kinderachtige onzin met die poppetjes... Ben benieuwd of het allemaal nog een beetje stylo en overzichtelijk blijft.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wat vind je van je gamer pic.. ben je jaloers als iemand anders deze ook gebruikt. maw wil je uniek zijn
     
  20. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Tis wellicht de beschikbare bandbreedte...


    Neemt niet weg dat met eerdere pogingen de blades en de marketplace te vereenvoudigen slechts het tegenovergestelde is bereikt...

    Nu proppen ze er alleen maar meer zgn 'features' in waar je, zeg eerlijk, toch niet op zat te wachten. Voegt allemaal niets toe en 't is, denk ik dan, alleen maar om iets goed te maken tov andere systemen ofzo. Gaat dan imo we ten koste van gebruiksvriendelijkheid.

    lol, als iemand net zo dom is als ik om er 100ms punten aan uit te geven moet ie dat lekker zelf weten :p
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina