Ik zal kijken of ik er bij ben, ligt aan mezelf of ik energie in de folders heb. Maar heb er wel weer een keer zin in! Inderdaad is het al lang geleden.
ik vind het wel een tof spel maar co-op op hardcore is wel lastig in je eentje en mensen die mijn host co-op joinen leaven echt de hele tijd..!
Na vandaag maar weer eens gold kopen. Dan ga ik zeker weer eens gears doen dus stuur maar een invite als jullie weer eens gaan spelen. Gamertag: Sikory
Niet miepen. Hardcore is gemakkelijk te doen in je eentje. En anders gewoon een keer aan iemand uit je friendslist vragen om mee te doen. Het lijkt mij sowieso geen zak aan om Co-Op met een volledig wildvreemde te spelen. Anyway, nog maar 381 kills voor de volledige 1250/1250G Gister ook effe flink doorgeknald en op één dag meteen weer meer dan 300 kills erbij
ik was ook weer ff aan het ranken gister met een maat. We deden een paar matches en we wonnen steeds met 7-1 of 7-0, enhadden steeds 10 of 12 kills. en daarna leaved iedereen onze game toen ze onze gamertags zagen, zo schiet het natuurlijk ook niet op.
The legends are back! Yeah! Ja schiet zo idd niet op. Vandaag weer even een match gehost, War Machine tot de 10. Bij de 5-0 iedereen al leaven. Je kan ook te goed zijn denk ik dan. Of te veel host advantage hebben
Vanavond wil ik ook wel meedoen.. Hoelaat? gamertag is theRedDevilNL. Liefst Warzone (Execution ook wel best).. Leuke maps; Gridlock (!), Clocktower, fuel depot etc
Gewoon manial, wickey en co een friend invite sturen en zeggen dat je van XBW bent als ze het niet weten en er word/is een server aangeslingerd en you're ready to kick some ass!
Ik ben totaal geen GoW liefhebber maar heb m een jaar geleden toch gekregen bij mn xbox Nu zit ik vast bij die missie met die vleermuizen en dat jeepje.. ik vervloek deze missie echt en weet niet hoe ik er voorbij moet komen ( mn gow haat komt vooral door die missie )
: Gewoon de weg afrijden en zodra die kryll uit de de ramen komen moet je switchen naar die uv-gun die ouwe die meerijdt die zegt ook steeds waar ze vandaan komen ( 6' oclock is bijvoorbeeld achter je en 3 'oclock is rechts van je ) dan ben je er zo doorheen is er iemand die nog regelmatig ranked matches speelt? ik ben er nu best vaak mee bezig maar heb het niet zo op amerikanen ik speel liever met nederlanders als er iemand is die wil ranken met mij dan moet je me maar toevoegen mijn tag is JT1608
Iemand zin om vanavond/vannacht de campaign op Insane door te lopen? Ik heb alle chapters uitgespeeld, behalve het laatste checkpoint van chapter 4 (het verdedigen van de mansion). Ben plots m'n savegames kwijtgeraakt, moet helemaal opnieuw beginnen. :{ Best wel frustrerend, maar wil de game alsnog op Insane uitspelen! Wie doet er mee?