Naruto 2: Broken Bond

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 3 jul 2008.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb ook eerst Rise of a Ninja gespeeld, daarna ben ik pas de anime gaan kijken. Dan merk je toch wel dat het spel hele stukken uit de anime overslaat. Echt hele vette gevechten die niet eens benoemd worden in het spel. Ik zal geen voorbeelden noemen, anders is het voor jouw niet leuk om de anime te volgen.

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk ook pas sinds de game...moet zeggen dat ik dan later ben beginnen in de serie met kijken! * Hurricane Chronicles* maar vind het erg gaaf!

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Voor de zoveelste keer: kijken tot en met episode 135, het einde van episode 210 kijken en dan verder gaan met Shippuuden. Geloof me, je gaat niets missen zo ;).

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die trailer ziet er leuk uit! Zeker wel dat ik deze game ga kopen. Vind alleen het moment wanneer Neji Byukan doet, het er een beetje nep uit ziet. Straks even die overige filmpjes checken dan maar. :)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 25 jul 2008
  6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ziet er erg gaaf uit, alleen ziet Neji er gaar uit met z'n Byukan (or whatever). Naruto mag wel wat minder kiddy. Hopelijk zitten de japanse stemmen er ook in. Overigens vind ik dit er wel beter uit zien qua vechtwerk: klik

Laatst bewerkt: 25 jul 2008
  7. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0

Wauw dat ziet er goed uit, vooral dat hele team gebeuren miste ik in rise of the ninja terwijl dat een belangrijk aspect is. Hopelijk word dat tag-battlen online ook goed uitgewerkt. Lijk me wel lachen.

Laatst bewerkt: 26 jul 2008
  8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dus het wordt niet een pure-fighting game, ben erg onder de indruk vooral omdat het fighting gedeelte er nu stukken beter (en dieper) eruit ziet. Ook het platform gedeelte ziet er stukken beter uit en grafisch ziet er het ook nog beter uit.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik dacht misschien een nieuw filmpje, maar het is gewoon de E3 demo die beschikbaar was voor de journalisten. Die demo filmpjes heb ik ruim een week geleden al gezien op diverse sites.

Ja, die zitten erin. De info die tot nu toe bekend is heb ik vorige week al in de startpost gezet.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    toch kijk ik wel uit naar deze titel... maar ik vind het wel jammer dat de art & graphics er niet uitzien als die nieuwe van de ps3... die lijkt toch iets trouwer qoua art-direction dan deze naruto.. ik krijg gewoon de indruk dat deze meer een amerikaans sausje erover heeft gekregen.. want als ik naar screens kijk waar nieuwe struikrovers op staan.. vind ik ze een beetje saai als je mij vraagt.. en het verhaallijn zal in dit deel ook niet echt lang zijn..

agh I love naruto dus ik zal het ook wel weer kopen..

12. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk hier wel naar uit, heb de vorige Naruto game niet gespeeld maar dat wil ik nog wel. Deze ziet er wel wat belovender uit!

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Maar het zijn characters die je ook in de anime ziet.

De trailer is dezelfde als die van de E3, maar het blijft een vette trailer

14. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik een nadeel vind is dat deze game wss weer zo kort zal zijn, voornamelijk omdat ze in deel 1 gewoon in 4 of 5 uur uit kon spelen. En dat was de helft van de serie

15. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan toch maar in de gaten houden en hopen dat ze aan deze titel wat meer replay waarde toevoegen?

16. UchihaScum22

UchihaScum22 Respected Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het niet, aangezien het feit dat je met naruto, neji en shikamaru kan vechten. misschien gaan ze dan ook hun eigen gevecht hebben tege die gaste van orochimaru. nou kan ik het fout hebben, want in dit spel heb je ook nog eens maar 55 afleveringen, in RoaN had je er 80 dus dat valt ook tegen. want ik heb de xbox sinds de 18de en het 1ste spel dat ik ahd was saints row. de 23ste had ik naruto en ik heb story mode nu al uitgespeeld.

Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  17. GHN

GHN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik die trailer nu zie gaat het nog over de gewonen naruto ,, komt er ook nog een game over naturo shippuden???

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hier na misschien aangezien deze game de verhaallijn van de gewone Naruto afsluit ;).

19. GHN

GHN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het hopen:D

20. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er vet uit, vooral de omgeving, die chars moeten ze echt andere shading geven...

Mare als ik Naruto kijk dnek ik maar 1 ding: Dit is DE anime om een MMO van te maken.
    Die wereld, verschilende villages, van kleien ninja tot hogere lvl opbouwen. Missies in de bossen ect ect.
    Lijkt wel of die anime op een mmo gebaseerd is ofzo :p Anyway weet iemand of er een naruto mmo in de planning is ofzo>?

Deel Deze Pagina