[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UchihaScum22

    UchihaScum22 Respected Ninja

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, kan je nagaan hoeveel mensen ECHT plain old racen boven tunen kiezen, ik zou ook kiezen grid, maar ben niet echt een race fanaat, heb alleen forza motorsport 2. ik kan zelf niet wachten op de nieuwe need for speed, is de naam al bekent?
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2008
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
  3. UchihaScum22

    UchihaScum22 Respected Ninja

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ook weer die shit dat je van die popo af kan komen door opstakels te slopen? zoals watertorens, tankstations, bouwstijgers enzo?
    en bedankt nu weet ik eindelijk de naam, kan ikt over opzoeken
     
  4. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben van plan van de week ff 2 spellen te pre-orderen, 1 daarvan wordt zowiezo BIA omdat die waarsschijnlijk al snel uitkomt en ik er al lang naar uitkijk, maar over die ander twijfel ik nog, Saints Row 2 of Fable 2? Ik ga bestellen bij Gamehubs dus als er iemand weet of ze gewoon PAL zijn(waarsschijnlijk) zou dat ook fijn zijn maar in ieder geval, welke zal ik dan kiezen SR 2 of Fable 2?

    Van Saints Row heb ik deel 1 gespeeld, heb er redelijk leuke ervaringen aan overgehouden. En heb begrepen dat in deel 2 een co-op mode komt, is die dan split screen of alleen online?

    Van Fable 2 weet ik minder, dit omdat ik deel 1 niet heb gespeeld, maar wat ik er van heb gezien zag er erg leuk uit, gewoon een mooi spel en volgens velen een must-have op de xbox360.

    Dus als iemand een goede rede kan geven voor 1 van deze 2 te kiezen hoor ik het graag, als er 1 niet PAL is(waarsschijnlijk) hoor ik het ook graag want dan is het makkelijk kiezen.
     
  5. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Bijde games zijn pal
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Tja, in alle 2 de games zit vele uren gameplezier. Saints Row is natuurlijk andere settings, iets volwassener, met guns 'n girls, echte actie. Fable II is een echte adventure met hele mooie settings, waar je je lang zult vermaken.
    Zelf zou ik voor Fable gaan, maarja, dat zijn weer verschillende smaken.

    Het is nog niet bekend of ze echt PAL zijn op gamehubs, je kunt er bijna zeker vanuit gaan. En mocht het dan zou zijn dat het geen PAL is, krijg je gewoon je geld terug. Dus gewoon pre orderen.
     
  7. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja oke dat het niet zeker is of ze Pal zijn wist ik, maar het kon dat iemand zeker wist dat er 1 geen Pal was, dan was de keuze makkelijk. Maar nu hoef ik dat dus niet te gebruiken in m'n keuze.
     
  8. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds december 2007 niet meer op live geweest. Heb afgelopen week weer Gold aangeschaft en mijn hele Xbox 360 een boost gegeven. Wat voor leuke games heb ik gemist in de afgelopen acht maanden? Ik dacht zelf aan Vegas 2.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ga er maar van uit dat je COD4 nog wel gespeeld hebt,.. in dat geval zijn idd RSV2 en BF:BC de grootste online shooters die je gemist hebt. (maar wat mij betreft allebei net geen toppers,.. ik heb ze wel maar speel ze amper)
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV is wel leuk, ik neem aan dat je die niet hebt :+ Vooral goed voor de Single Player, maar MP is ook vermakelijk :)

    Call of Duty 4 is natuurlijk nog steeds dé topper, voor het geval je die niet hebt :thumbs:
     
  11. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 4 heb ik stukgespeeld tot de tiende prestige en ook nog heel wat op de PC, ben helemaal klaar met die game. Ik dacht zelf ook aan BF:BC maar vind de demo wel meevallen. GTA IV heb ik inderdaad nog niet, ik denk dat het die dan maar wordt of Vegas 2.
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik wou hem eigelijk zondag bestellen, maar gelukkig had ik dat niet gedaan. Want nu is die €3 euro gekoper :+
     
  13. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te twijfelen tussen Merceranies 2 en Saints Row 2.
    Saints Row kan ik met gamehubs goedkoper krijgen (en in combinatie met Far Cry 2 en Fable 2 gratis snelle bezorging) maar Merceranies 2 hoor ik ook veel positieve berichten over.

    of toch maar Fallout 3 al spreekt het FPS aspect en die mutants me niet echt aan...
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Moeilijk hoor, Saints Row 2 is een hele gave game. Je kan echt van alles veranderen, eigen personage, auto's, je huizen en nog meer dingen. Mercenaries 2 lijkt mij ook erg bruut te gaan worden, maar lijkt in mijn ogen minder te worden dan Saints Row 2 maar zal ongetwijfeld nog steeds een geweldige sandbox game worden. Denk dat je maar moet kiezen door veel filmpjes te bekijken. Tevens krijg je alleen gratis bezorging bij Gamehubs bij 3 games die al in stock! zijn, niet die nog moeten uitkomen. ;)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    tenzij je ze samen laat verzenden,.. maar dan zit je dus tot 20 november te wachten voordat ze je fable en SR opsturen
     
  16. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat de release date van Far Cry 2 net als Fable 2 op 21 oktober was? Nou ja, studie is dan toch begonnen en in de kerstvakantie heb ik pas ECHT weer tijd. En tussendoor komt FIFA 2009 binnen dus ik overleef het wel:9
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Misschien niet helemaal het goede topic maar er is niks anders.
    Ik zag laatst een game waarbij je razendsnel over gebouwen moest rennen en springen maar ben helemaal de naam vergeten.
    Weet nog hoe de screenshots eruit zagen met grote hoge witte wolkenkrabbers en rood/blauwe voorwerpen waar je naar toe moest.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mirrors edge

    is nog niet uit
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat is'm! Bedankt :b:
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de beste topic om het te vragen, dus doe ik het via hier: :)

    Ik heb nu 3.240 Microsoft Punten en ik kan nu spellen gaan kopen (Live Arcade + Xbox Originals)

    Ik hou veel van schietspelletjes, maar er moet ook een goed verhaal inzitten. Ik hou van spellen als GTA IV, en Burnout. Bij Racespelletjes geld : Geen echte serieuze als Forza 2., meer als Burnout.

    Bij Live Arcade let ik goed op de fun. Marble Blast & Sonic zijn leuke spellen die ik er al op heb staan. Ook online is een belangrijk aspect.

    Wie, o wie weet goeie game(s) voor mij?

    mvg Steel Dogg :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina