Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik wacht wel lekker met het kopen van deze game aangezien het mij toch alleen om de map editor gaat. Wacht ik wel tot ie wat is afgeprijst. :+

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    @ Gamehubs €32.99. Goedkoop genoeg? :+

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ook al Oktober. Pff, Saints Row 2, Fable 2, Fallout 3 en dan ook nog Far Cry 2. Al komt Fallout 3 pas in November bij mij binnen en SR2 en Fable 2 ook eind Oktober.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hoe eerder hoe beter :) , ik las vanmorgen dat Left 4 Dead uitgesteld is van 4 naar 20 November, volgens gabe omdat ddat het 10 jarig jubileum hav Half Life is maar ik denk dat ze toch maar besloten hebben dat het niet verstandig is om dezelfde week als Gow2 te releasen.

Ik denk dat dat ook een keuze is om Farcry in oktober uit te laten komen, sure er komen dan nog meer toppers uit maar niet zulke directe concurrenten als GOW en l4d.

hoe dan ook , het leek alsof q4 van vorig jaar niet te overtreffen zou zijn maar zo langzamerhand begint het er nog beter uit te zien dan vorig jaar.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is een betere tijd ja, eind September Bia en dan Far Cry en daar tussen nog de voetbalgames.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Far Cry 3

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ze hadden het idd wel beter mogen verspreiden. In de zomervakantie heb ik niks te gamen en over 2 a 3 maanden moet ik onderhand 24/7 aan de xbox zitten. Terwijl ik dan juist geen tijd heb :mad:

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    schijnt allemaal onze eigen schuld te zijn :+ ik geloof dat zo'n 70% van alle softwaresales in het 4e kwartaal plaatsvinden. (heb daar begin van t jaar zo'n NPD verslag over gelezen)

nu ik erover nadenk is het ook een beetje kip en ei verhaal zo,.. natuurlijk worden dan de meeste games verkocht, alle toppers komen vlak voor de kerst uit :D

er moet toch ook een punt zijn dat het niet meer uitkan om in de periode te launchen omdat de concurrentie dan zo moordend is,.. gelukkig zijn er ook nog uitgevers die gewoon launchen wanneer ze er zelf aan toe zijn (GTAIV bijvoorbeeld,.. als is dat misschien geen goed voorbeeld want die game verkoopt hoe dan ook wel)

9. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    met films doen ze tegenwoordig precies hetzelfde , kijk maar naar de nieuwe Harry Potter ;)

maar ik heb liever dat het gewoon lekker verspreid over het jaar, de spellen zijn te duur :mad: om er een aantal te vragen voor de kerst , maar deze kerst wordt het iig Far Cry 2 :thumbs:

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo? Harry Potter komt toch pas in juli uit?
    Niet eind dit jaar dus...
    Argh, je weet dat ik geen filmpjes meer kijk. :'-(
    Bedoel je het serieus dat het niet uitziet?

Je zit me gewoon te stangen. :mad:

12. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje geeft me nog steeds de indruk dat dit technisch en grafisch de mooiste game van 2008 wordt

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wow, grafisch ongelofelijk sterk zeg en de sfeer zit er ook goed in! Geweldige game word dit, Ubisoft heeft het perfect gedaan om is wat anders te doen en voor Afrika te kiezen!

Ik mag hopen dat je in een truck kan rijden, als dat kan dan ben ik ongetwijfeld meer aan het genieten van de natuur dan van de missies. Dat is ook eigenlijk waarom ik hem al besteld heb, het schieten en missies kunnen me gestolen worden. Zolang ik maar een beetje vrij kan lopen in deze geweldige game! _O_

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet je maar niet me naam belachelijk maken.:+

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dan ben jij dus al zoet met rondrijden in een truck die je kan jatten, want ja dat kan. :)

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet iedere keer op screenshots dieren maar zitten die ook in de game zelf ?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die zitten er gewoon dacht ik.

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja in een filmpje eerder gepost in dit topic. Rijd iemand tegen een hert(deer) aan. En maakt dan ook nog een lame grap van ''oh dear(deer)''.

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Toch wat minpunten aan de console versie?! (voor mij althans wel... daarom ga ik ook gewoon voor de pc versie)

Van Gamersyde, lees HIER de hele preview.

20. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is de grens der mogelijkheden van de xbox dan nu echt bereikt?

ik denk dat we eerst maar moeten afwachten hoe erg het wel vernield word.
    Ik heb hem toch al pre-ordered dus ik krijg hem zoiezo voor xbox en ik kijk er nog steeds naar uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina