[Algemeen] Halo 3 [deel 13]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0


    Overkill is niet zo moeilijk, als je geluk hebt, heb je Crazy king oid op de Pit. Iedereen gaat natuurlijk naar de hill, maar jij blijft gewoon bij de turret en schiet iedereen neer. Zo kan je tevens ook Killing Frenzy halen.

    By the way: bij het Griffball weekend onlangs een Killionaire gehaald \o/.
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik had 2x een killpocalypse maar net geen killionaires ;(.

    Je kunt bij de language trick trouwens beter Italiaans als taal gebruiken en je moet elkaar recommanden. Verder is het wel redelijk uitgelegd. Een mooie plaats om achievement-boosting-buddy's te zoeken is het www.xbox360achievements.org forum. Dan ff naar beneden scrollen naar de Halo3 sector en in de achievement trading thread een request te vragen.
     
  3. Somal Mo

    Somal Mo Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Zomg krijg de *** Heb net me 360 gehaald en wil er zeker de komende 4-5 jaar geen gezeik mee hebben.

    Daarmee bedoel ik dus geen 9de console war want dan zijn er binnen de korste keren weer gene spellen voor de 360 zoals de xbox hiervoor :X
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb mijn two in one gehaald bij die zombie gametype die er was met halloween. Ik schoot gewoon ergens heen met mijn laser en vermoord er 2 8) en ze waren ook nog beide ontzichbaar :D
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Had overkill gehaald met shotty op epitaph bij Shield door, was killtacular
     
  6. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Net op een haar na geen overkill... het had me 4e moeten zijn maar ik schoot hem slechts z'n schild af met me shot... Dus dat moet ook zekeer wel een keer gaan lukken.
    Snap ook niet dat die 4e niet dood was, schoot boven op hem van super dichtbij...
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond was ik bezig met wat vrienden, level 7 (Cortana) op legendary. Op een gegeven moment kwamen we bij die 2 scarab's en we haalden het maar niet en het was 11 uur dus moest iedereen weg :confused:. Vandaag start ik opnieuw vanaf een checkpoint en speel hem in mn eentje uit!! 2 *******scarab's in mn eentje verslagen!!!11!!11. Ik kreeg elk van die kutdingen wel 5x neer maar er is natuurlijk niemand die er ff inspringt om hem af te maken. Njah gehaald maar ik kreeg de achievements die ik hoorde te krijgen niet :mad:. Ik weet dat je geen level achievement krijgt als je begint van een checkpoint maar ik zou toch wel de campain completed achievement moeten krijgen :mad:. Al die moeite voor lucht :mad:. Had vandaag trouwens bijna een overkill in the pit :). Op een gegeven moment zaten er iets van 4 gasten bij elkaar te vechten en ik stond bij de turret :D. Helaas werd er 1 gedood door iemand anders.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ben even vergeten hoe die marine vliegtuigjes heten maar daarmee kun je die scarabs makkelijk doodkrijgen door de achterkant open te knallen en daarna de reactor op te blazen, easypeasy, werkt ook prima op legendary in je eentje maar dan moet je wel eerst ff al het losse gespuis opruimen
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Cortana is de achste missie hoor, en zonder scarabs. Je bedoelt die ervoor, waarbij je die torens moet uitschakelen :+
     
  10. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Hornets ja :+. Ik heb Legendary samen met een vriend gedaan. Ik ging met 1 Hornet landen op de linker Scarab, daar alles afmaken en als laatste de reactor opblazen. Als dat niet lukt, reload from last checkpoint. Dan moet de laatste Scarab niet meer zo moeilijk zijn.
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Die scarabs zijn peanuts, zeker op The Ark met een tank.

    Ik deed een keer met 3 vrienden ook de campaign, teamkilde we iemand na een dik half uur.. Gaat hij boos weg, kunnen we weer overnieuw. Als je "reload checkpoint" doet, zijn de skulls ook weg.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat plaatjes van de nieuwe map (Assembly):
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Is dit gewoon een nieuwe of weer een remake, lijkt een beetje op midship!
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt dit op midship 8)?
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Dit lijkt op een van de levels van H2..
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lijkt heel erg op Midship ja, maar is er wat meer over bekend bijv. of die gratis wordt? Ik hoop van wel namelijk! :cool:
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Iedereen hoopt dat natuurlijk :D
    Ja vooral het 4e plaatje:p
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Waar het ook op lijkt, het ziet er super uit! Cold Storage was ook gratis, maar daar moest je Legendary Pack wel weer voor aanschaffen. ;) Ik denk dat dit niet anders zal zijn.
     
  19. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    en er is ook al een video van Klik zit en vet uit
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2008
  20. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat dit een fabriek was om scarabs te bouwen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina