Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik geef er weinig om. Ik zal de demo een keer proberen als het beschikbaar is voor zilveren members (Amerikaanse account). Het is zeker geen titel die ik zal halen bij de release.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    2009 pas deze toch?

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja, begin 2009 EU release. Dat is het enige nadeel... aan de andere kant, kunnen wij ook de US versie draaien? Dan bestel ik hem desnoods wel overzee. Hoeft tegenwoordig nog niet eens duurder te zijn (zie Gamehubs, zie Play-Asia).

Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nadeel is dat daar geen Japanse stemmen inzitten.

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Demo vond ik te slecht voor woorden. Toen ik de eerste keer de demo van Eternal Sonata speelde had ik echt een mooie ervaring. Vesperia voelt als een klasse minder terwijl het een klasse beter zou moeten zijn. De "Tales of" serie heeft toch een naam hoog te houden. De demo had totaal geen sfeer, grafisch ook zeer matig. En het vechtsysteem is niet mijn ding. Met andere woorden, geen RPG voor mij. Dat die Japanners het leuk vinden zal best wel.

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Sluit ik me helemaal bij aan. Toch krijg ik een ander gevoel bij de reviews. Vooral bij de Gamespot review tot nu toe... 't komt me ineens weer als een heel behoorlijke RPG voor. Eigenlijk heel gek; als ik meestal een klote demo speel haak ik meteen af. Een demo moet me een goed gevoel geven, anders raak ik meteen al mijn interesse kwijt in de game, ondanks goede reviews.

Bij Blue Dragon heb ik mezelf voor de gek gehouden en toch het spel gekocht... had ik nooit moeten doen. En de Eternal Sonata demo bleek perfect de kwaliteiten te laten zien van het uiteindelijke product. Geen spijt van gehad, ondanks dat het spel af en toe iets beperkt aanvoelde.

Ik hou de reviews gewoon in de gaten (zeker in combinatie met Infinite Undiscovery) en ga gewoon voor degene waarbij ik het beste onderbuik gevoel heb.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Maar wat als die kennis het dan fout heeft? :9 Die release die daar staat slaat natuurlijk nergens op. Dan had de game al twee maanden in de winkels moeten liggen en waren die punten en reviews al veel eerder verschenen.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    De HD versie van Gamespot's video review:

http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/talesofvesperia/video/6196860/?hd=1

Of het duidelijk veel mooier is dan de demo vind ik lastig te zeggen, maar dit materiaal ziet er prima uit.

EDIT: De grafische kwaliteit wordt met Eternal Sonata vergeleken, dus dan zou het uiteindelijk spel er toch best goed uit moeten zien.

Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand wanneer deze in nlk uitkomt?

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zeer netjes, een 8.8 in the bag:

[GT]39721[/GT]

Observaties:
    * Waar komen die mooie graphics vandaan? (Zie vooral de HD versie v/d review.) Ehhh, welke demo heb ik ook alweer gespeeld?
    * Coole combat, ziet er veel leuker en interessanter uit dan dat gedoe in de demo. Ik wist nog niet eens dat je ventje vrij kon rondrennen... (grrr)

Seriously, deze wordt het zeker voor mij, ondanks het uitblijven van grote verrassingen in de storyline. IU, step aside. :)

Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nice, offline co-op! Zodra ik Eternal Sonata heb uitgespeeld met mijn zoon wordt dit de volgende :)

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    lijkt me inderdaad erg leuk spel.

Jammer dat Infinite Undiscovery hier op het forum niet dezelfde interesse krijgt want het is zeker een goede game.

Persoonlijk vind ik IU beter als Eternal Sonata.

Dus tot hij in Europa komt wat helaas nog even wachten is speel ik nog even IU

16. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Enige wat ik heb kunnen vinden over de release datum hier zijn geruchten, en die zeggen lente 2009.
    Er is nog niks bevestigd door namco. Hier heb ik de meeste informatie gevonden.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Slaat eigenlijk nergens op de Europa zo lang moet wachten he. Waarom kon Infinite Undiscovery wel gewoon tegelijk uitkomen met de VS?

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik hoop op een non-EU versie die gewoon op PAL draait. Ik hou dus Play-Asia in de gaten.

Als jullie nog interessant nieuws hierover op het internet opvangen, laat het hier dan gerust weten.

19. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De limited en de normale versies die in japan en amerika zijn uitgebracht zijn volgens P-A niet PAL compatible, dus het lijkt mij niet dat er nog eentje uitkomt daar die dat wel is jammer genoeg.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Net de review gezien @ gametrailers.com, na de tegenvallende demo heb ik ondervonden dat het uiteindelijke spel wel erg tof is. Ik kijk al uit naar de release in 2009!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina