Pro Evolution Soccer '09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tript, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Je had ook nog ISS 98, die was echt meesterlijk!
     
  2. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Die was idd super. Voor mij begon het verhaaltje al in 94 met ISS op de SNES.
    In 96 kwam de 'Deluxe' versie uit. Toen speelde ik nog beide footies (Fifa en ISS). Het waren 2 verschillende stijlen maar vond ze beide prima.
     
  3. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    denk er exact zo over.
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's nog eens een binnenkomer!
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vol op de spijkers zijn kop.
     
  6. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    haalt de woorden zo uit men mond
     
  7. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    en ook uit die van mijxD
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Stukje uit de preview van Cyrax op Digitaalgras.nl.

    Hier ben ik wel blij mee, ik ergerde me altijd aan die spitsen dan ging ik 3 man voorbij kan ik een mooie voorzet geven komt Jantje Koller na je toe gelopen.
    Btw goede preview Cyrax.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2008
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    In 09 schijnt het dat je hem vriendelijk kunt vragen zijn hoofd tegen de bal te deponeren. :)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuws over de edit mode.

    Zal zal zeker alleen voor de ps3 zijn?
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop het niet, ik mis de oude xbox tijd met option files :mad:
     
  12. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
  13. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Pes is en blijft gewoon een fantastisch spel. Haal hem no matter what!
     
  14. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    En ja hoor het optimisme begint hier al te heersen, dit is nog eens herkenbaar. Elk jaar hetzelfde, ik hoop voor jullie dat Konami het dit keer goed aanpakt met online. Niet dat het zou uitmaken, ik weet zeker dat als het online weer ruk wordt jullie allemaal weer netjes PES2010 gaan halen.

    Verfrissend!
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Elk jaar hetzelfde zegt je. Is Fifa al jarenlang de pionier op voetbalgames gebied dan? Het is ook niet zo dat PES al jarenlang een slecht voetbalspel is, waarmee ik niet wil zeggen dat PES 2009 een revolutie teweeg zal brengen. Verre van zelfs, maar ik denk wel dat PES 2009 voor de die-hard PES fans fijn zal spelen.

    Persoonlijk heb ik niet zoveel op met Fifa, en voorzover ik de demo van Fifa 2009 in Leipzig heb kunnen testen gaat dat ook nu niet gebeuren. En dat is niet gebaseerd op feiten, want de feiten zeggen mij als PES speler ook dat Fifa 2009 beter is dan PES 2009. Dat is simpelweg gebaseerd op gevoel.

    Ik ben al jarenlang een PES speler, maar PES 2008 kon mij totaal niet pakken. Dat vond ik daadwerkelijk een wanprodukt, of het nou PES heet of niet. Als het slecht is, is het slecht. Ik ben nog steeds niet overtuigt van PES 2009, ook niet na het spelen van de demo. Maar dat het iig beter is dan PES 2008 is wel duidelijk. En dat is voor veel fans goed nieuws.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Starre reactie onder het mom dat Konami eens een dief was en dus altijd een dief _0/
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik neem hem al een tijdje niet serieus want ik iedere keer probeert die een reactie uit te lokken.
    En niet alleen in dit topic.
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Irritant ventje inderdaad, lekker laten lullen. Volgens mij is hij ook al eens geband voor dat irritante gedrag van hem. Die account had dezelfde naam als zijn gamertag volgens mij, Bardogan.

    Ik twijfel overigens nog altijd over de PES/Fifa kwestie. Vorig jaar had ik Fifa op de ps2 geprobeerd en dat vond ik niets. Speelde gewoon niet lekker, het gevoel was er niet voor mij. Gewoon moeilijk te omschrijven. Maarja, als de gameplay weer vooruit is gegaan dan wil ik die demo op de 360 zeker een kans geven, net zoals die van PES natuurlijk. Wanneer komen die demo's eigenlijk op marketplace, is dat bekend?
     
  19. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Die AC/DC ook _0/

    Code:
    PES2008
    bardogan laatst online gespeeld: 24-8-2008
     790 van 1000 
    24 van 28 prestaties
    Code:
    FIFA 08
    bardogan laatst online gespeeld: 21-2-2008
     370 van 1000 
    20 van 49 prestatie 
    6 maanden geleden voor het laatst Fifa 08 gespeeld...en 4 dagen geleden nog PES 2008 :lol: Zegt wel genoeg denk ik...
     
  20. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    fijne opportunistische reactie zeg. Fifa is sinds 08 een beetje in de buurt van pes aan het komen (gameplay heb ik het dan over, maar ja, waarover anders?). Ga me nu niet komen vertellen dat PES na één fuckversie afgeschreven is man. Als ik lees wat er over pes2009 wordt geschreven door mensen die er verstand van hebben (namelijk gameplay) dan wordt pes2009 gewoon beste pes ooit. En als online dan ook nog eens goed is, tja, bye fifa.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina