Wat had je hiervoor dan voor type?
---
Ik heb afgelopen weekend een HDMI Switch bestelt (Octava HDS5) (Dit omdat ik nooit zal kunnen profiteren van surround sound en dus een reciever met meerder hdmi poorten weggegooit geld is, Was het eerst wel van plan)
Alleen nu heb ik een probleem:
Ik heb momenteel maar 1 hdmi kabel (Ouhlbach die een jaar geleden nog 80 euro koste)
En omdat er zowiezo 3 apperaten op de switch komen heb ik dus minstens 3 hdmi kabels nodig. (toshiba EP-30, Samsung hd-tv decoder (h360r geloof ik) en xbox 360)
Nu weet ik dat het per kabel van onder de 10 tot tegen de 1000 euro aankan maar ik wil het wel redelijk houden.
Vroeg me nu af of iemand mij een zinnig advies kan geven welke kabels ik het beste kan halen die kwalitatief goed in elkaar zitten en goed zijn afgeschermd.
Lengte 1 meter of korter (alles staat toch bij elkaar) en maximaal 50 euro per stuk. (Goedkoper is altijd intresanter maar het maakt me eigenlijk niet echt uit als het maar goed is.)
Want van alles wat ik tot nu toe tegen ben gekomen (marktplaats en normale webwinkels) heb ik bij veel kabels geen goed gevoel en zijn andere weer veel en veel te duur in verhouding met de productiekosten ervan
Alvast bedankt.
(En laat het alvast duidelijk zijn: ik wil straks geen discusie zien over het feit dat merk kabels onzin zijn en dat het met een kabeltje van 5 euro ook goed is, Dat mag iedereen voor zichzelf beslissen. Ik wil gewoon een zinnig advies over kabels (en/of webwinkels die ze verkopen) die van goede kwaliteit zijn (afwerking vind ik belangrijk) en niet teveel kosten)
Laatst bewerkt: 28 aug 2008