Xbox LIVE Arcade Games [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 13 feb 2008.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je moet toch écht MS bellen, en langer dan 5min wachten.
    Oja, zeg gewoon dat de standaard procedure is dat je dan een redeem code krijgt en dat ze niet moeilijk moeten doen en jou een code geven :+

2. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alien Hominid was inderdaad best lastig. CC is compleet een ander verhaal, hij is met z'n vieren eigenlijk best simpel. Weet niet hoe dat zit met de Insane mode zit die je aan het eind unlockt.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zeikerd. :+

TOD en SOM zijn een van de bekendste ge-emuleerde spellen.

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga weer bellen. Hopelijk krijg ik dit keer een beter iemand aan de lijn die wat meer ervaring hiermee heeft. Diegene van gister was op z'n zachtst gezegd ''onervaren'' 8)

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    In het begin vond ik het best pittig. Maar naarmate je steeds sterker wordt (ben nu level 19), dan wordt het spel steeds gemakkelijker. Velden waar je eerst niet doorheen worden opeens een makkie. Maar verderop het spel vind ik het nog steeds moeilijk, moet ik nog verder levelen om verder te kunnen komen.

6. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die de game al hebben uitgespeelt?

Kan iemand mij tips/tricks geven.

Over hoe ik de 1 na laatste baas versla die gozer die vliegt en telkens gasten oplaat staan 1e wave lukt me maar 2e wave echt niet heb amper kans dat ik terug vecht...

Ben overigens level 34

7. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het zelf met 2 man gedaan, maar in het algemeen koop voor elke baas 5 potions en wat boterhammen, de vogel pet is ook wel handig (degene die eten pakt van bijna elke die je dood maakt)

Heb nu elke pet, en zover ik weet ook elk wapen. Elk mannetje unlocken is iets teveel werk en insane mode wordt wel _ERG_ insane.

8. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CC

Nu ik het sapel heb uitgespeeld heb ik zo'n skull bij mn alien character. Kan je char nu veranderen in een skelet ofzo?
    Wat is het max lvl dat je kan bereiken eigenlijk? heb online al iemand me lvl 35 gezien.

9. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In dit sapel kun je level 99 bereiken.

10. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    99 is het hoogste :D Er zijn ongeveer 22 poppetjes totaal die je ieder lvl 99 kunt maken\o/

11. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf dat is niet normaal :/ dan moet je het spel 4x met zelfde char uitspelen ofzo...

12. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL en of dat nog niet genoeg is... Je unlocked verschillende poppetjes door het met verschillende poppetjes uit te spelen... snappie? ;)

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat is het laatste veld van Castle Crashers?? Ik ben nu bij Wizard Castle Takeoff. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit het laatste veld is, klopt dat?? Misschien dat iemand die even samen met mij wil halen, want in mijn eentje gaat het denk niet lukken. Ik ben nu level 25 met mijn rode knight.

14. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb nu 600 punten over voor een XBLA game :)

Welke zou het volgens jullie moeten worden? Reden ook, graag.

Ik hou van langdurige, avontuur games, die ook online veel gespeeld zijn :)

Ik hoor het graag ;)

15. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je om offline co-op te kunnen spelen voor elke speler een aparte gamertag maken? Mij lukt het nl. niet om een guest account in te schrijven.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    HEt lijkt er dus op dat Castle Crashers echt de punten waard is.

Hmm... Ik heb nog 2500 puntjes, dus waarschijnlijk worden dat dan Castle Crashers en Braid, aangezien die tweede ook een topper schijnt te zijn.

17. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Weet iemand wanneer Banjo Kazooie op XBLA komt?

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ongeveer tegelijk als de nieuwe game waarschijnlijk. En met een preorder code 3 weken eerder.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Word CC later leuker? Want ik vond de sfeer van de demo wel aardig, maar het deed verder wat simplistisch aan en kon me niet echt pakken.

20. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan wat je leuk vindt. Ik denk dat de game genoeg speeltijd biedt. Na het uitspelen unlock je bijdvoorbeeld Insane mode. Daarnaast heb je meer dan 10 characters die je kunt levelen tot 99 mocht je dat leuk vinden. Dan heb ik het nog niet gehad over die Animal orbs die je kunt vinden/zoeken.

Ow ja en als je leuke vrienden hebt kun je er lekker co-op mee doen want de verhaallijn is net lang genoeg om hem meerdere malen uit te kunnen spelen. Mocht je klaar zijn met co-op kun je tegen je vrienden of willekeurige Live gebruikers de andere multiplayer modes proberen. Het is echt de 1200 punten waard.

Deel Deze Pagina