Fable 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 16 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Over Star Wars:

Dat is inderdaad de manier waarop het verhaal van KOTOR buiten de spellen om naar buiten gebracht is, ja. Net als het boek zijn ook de spellen door George Lucas goedgekeurd en passen ze officieel in het Star Wars saga. In KOTOR2 kan je zelf de geschiedenis vormen wat betreft de hoofpersoon uit deel 1, man/vrouw, goed/slecht, feit blijft: Er is één Revan in duisternis gehuld, verdwenen van het toneel. Maar goed, Lucas keurt zoveel meuk goed, dus maak je nou maar niet druk om wat het allemaal officieel is bla bla.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    damn god straft onmiddelijk als ik ff een uur niet op xbw ben :+

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb een vraagje over de Pub Games, heb nu zo'n mannetje gekozen en wat gespeeld. Zover ik weet heb ik alleen 50 Gold gewonnen, zal ik dan ook 50 Gold krijgen bij de game zelf. Wil eigenlijk namelijk helemaal niet in de schulden staan, en wil eigenlijk ook nu al geen gold verdienen. Kan ik dit later wissen, zodat ik als ik Fable 2 heb gewoon normaal begin. Heb wel een kaart gewonnen met een doos chocola, krijg ik dat wel meteen in de game, kan ik meteen een vrouw versieren. :+

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je krijgt al het gold wat je met de pubgames verdient. Mergen kost alleen wel 500 gold dacht ik. Zelfde geld voor de items. Als je een pubgames poppetje aan je hero koppelt dan zet je alles over, dus alle items en al het gold.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar als ik hem niet zal koppelen aan mijn hero in Fable 2 dan heb ik geen probleem met gewonnen/verloren gold, right ? :D

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee. Dan zal je trouwens ook je geld niet krijgen en de items. Het wordt niet automatisch overgezet naar fable 2. Dus dan blijft het enkel een arcade spel voor jouw.

7. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel geïnteresseerd wat er gebeurt als je wel een schuld hebt ;)

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bij play.com ga ik denk ik toch maar even pre-orderen morgen. Krijg ik dan een code opgestuurd voor pub games tog?

Ohw en kan iemand dan vast mij die glitch werkt (voor 2de char beetje geld beginnen lijkt me wel leuk, of 3de :+) en een tip om het "legaal" te spelen met zo veel mogelijk winst.

alvast bedankt \o/

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nee, play doet niet mee aan die actie.

En voor die glitch, het staat hier ergens in het topic. Met wat zoeken (zoekfunctie) kom je er wel ;) (ben te lui om het te zoeken of zelf uit te leggen :+).

10. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Heb er gister 1tje van bart smit gehad. Terwijl ik er al 1 had. :cool:

Heb er nu 1 extra. :eek:

Laatst bewerkt: 28 aug 2008
  11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat heb je gehad dan? Het arcade spelletje? Dan kijk je even heel lief aan als dat zo is ;)

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    LCE bij Play.com doet niet mee aan de actie, dus ik krijg dan geen Pub Game code, maar wel de rest (dvd, kaarten, poppetje, extra content)?!

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jah, dat krijg je wel allemaal ;).

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Okay dan, als ik Juunagou heel lief aankijk. Dan is het misschien toch nog compleet 8)

Laatst bewerkt: 28 aug 2008
  15. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil hem bij consoleshop pre-orderen. maar er staat nergens: BESTEL ofzow :confused: alleen dat je je email achter kan laten. maarja dan heb ik er als nog niet zo heel veel aan... want dan heb je pub games enzo ook nog niet...

16. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je hem net zo goed bij xboxhome pre-orderen, heb ik ook gedaan. kreeg netjes mijn pub code na betaling :)

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169

Nieuwe gameplay, jammer van het bagger geluid op de achtergrond maarja.

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Yeey @ Juun \o/ bedankt man, echt te gek. Morgen ff 2 game pre-orderen. World tour band pack en Fable 2 \o/ :thumbs:

19. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Stond er een paar dagen geleden toen ik hem bestelde nog wel denk dan dat ze over het pre-order limiet zijn. Helaas wel een van de betere prijzen voor de limited edition en geen verzendkosten.

Laatst bewerkt: 29 aug 2008
  20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien een beetje een rare vraag maar als je iets pre-ordert, moet je dan ook al vooruit betalen? Heb ik eigenlijk nog nooit over na gedacht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina