Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gelukkig had ik nog garantie. Reparatie no.9 wordt dit volgens mij. :+
    Wel lekkere timing dit: Koop ik net een elite, gaat de oude 360 kapot. En aangezien ik nog geen data transfer kabel heb kan ik dus ook nog niet echt gebruik maken van de Elite. (ik vertik het om mijn oude HDD op de elite te plaatsen }:])
    Paar dagen geleden mijn PS3 verkocht, dus ik zit op dit moment volledig zonder games 8)

    Tijdens het telefoontje trouwens meerdere malen heel subtiel gezegd dat dit al mijn 10.000ste reparatie was, maar ze boden me maar geen vergoeding oid. aan. :mad:
    Ik ben te netjes om daar letterlijk om te vragen.

    Ach ja... Beter nu een kapotte 360 dan in Oktober/november!
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je oude vond het niet leuk dat je een nieuwe hebt gekocht: Oude pleegt zelfmoord. :eek:
     
  3. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de tweede keer een RROD gehad vanmiddag. Wordt er zo langzamerhand toch wel een beetje moe van. :mad:
     
  4. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Potverdomme. Nooit problemen geha dmet de Xbox sinds ik m gekocht heb in maart 2006.

    Maar wilde nu net wat gaan gamen maar blijven dus constant die rode lampjes knipperen. Heb gekeken in d estartpost en als ik het niet verkeerd heb komt daar code 1331 uit, maar die staat uberhaupt niet in de lijst..

    Krijg ook helemaal geen beeld terwijl alle kabels goed zijn aangesloten.

    ik heb geen flauw idee waar dit aan kan liggen. iemand zelfde probleem gehad of weet wat te doen?



    En áls ik een nieuwe Xbox ga kopen kan ik dan weer mijn eigen profiel daarop zetten? Neem aan van wel toch? anders ben ik de volledige gamerscore en geld op mn account kwijt8)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die kan je gewoon weer recoveren. :)
    Hoeveel lampjes zijn het?
     
  6. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: code is 4142


    mooi maar ik zit nu wel met een gare xbox met verlopen garantie. Kan dit niet echt gebruiken, net een onderhoudsbeurt gehad voor de auto en de pc is ook al aan vervanging toe=(


    en d elampjes die constant knipperen zijn er drie
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Van wanneer is je xbox? want op RROD heb je 3 jaar garantie.
     
  8. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    3 januari 2006

    nu branden trouwens alle 4 de lichtjes rood
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met 4 lichtjes zijn je kabels niet goed aangesloten.
     
  10. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ff alle kabels schoongemaakt, nu doet ie t wel.

    wel vreemd, want in eerste instantie brandden drie lampjes en toen heb ik uiteraard ook de kabels gecontroleerd en die zaten 100% goed aangesloten.

    Maargoed, t probleem lijkt zichzelf nu verholpen te hebben. Ik kijk t wel weer af.

    iig bedankt voor de hulp:)


    EDIT: toch te voorbarig geweest: weer drie rode lampjes! Vrees dat t toch niet goed zit met de Xbox..
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De 4 staat eigenlijk voor een 0, dus je code is: 0102. Dat betekent dat er iets mis is met je GPU-chip. :)
     
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik had hetzelfde met de compensatie (bij mij xbox nr.5), heb het ook subtiel geprobeerd maar zat er niet in.
     
  13. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu geregeld dat mijn xbox vasthangt tijdens het spelen van een game, terwijl de xbox best koel is, hij staat niet in een tv meubel ofzo dus met de airflow is het goed. Ik word er toch wel een beetje beu van, want bij mijn vorige xbox had ik een RROD en kreeg een nieuwe xbox uit augustus 2007. Zijn vasthangers een voorteken voor een nieuwe RROD of kan dat verholpen worden met iets simpels? Bij mijn vorige xbox nml kreeg ik ook geregeld vasthangers voor dat ik de RROD kreeg...

    Edit: ik heb mijn cache al opgeschoond maar toch kreeg ik vastlopers.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2008
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Met de verhalen wat ik hier zo lees van jullie vind ik het diep treurig allemaal,en het lijk wel alsof lang gameplezier met je X Box 360 gewoonweg niet mag en zij gegund.
    Okee het is een mooi systeem,vette games en dat soort dingen maar ik ben van mening dat je toch met zo'n ding jaren gameplezier moet hebben.

    Mij gaat het niet om de garantie,nog de mogelijke reperatie maar gewoon om het principe van de plezier ervan.
    En niet dat je je bij het aanzetten al afvraagt van,en maatje doe je het vandaag ook nog?
     
  15. Elect

    Elect Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Je leest wel alleen de problemen hier, dus in verhouding zal het nog best veel zijn. Maar iedereen bij wie het wel goed gaat (zoals mij) hoor je er niets van. Maar je hebt wel gelijk. Het lullige is dat het ook allemaal te maken heeft met de RROD.

    @ Kimi
    Vastlopers zijn het begin van een rood eind..
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    True,heb je een punt.
    Maar dan ben ikzelf ook nog niet zo'n hele grote gamer moet ik zeggen,maarja dat het je dan toch gebeurt.
    Misschien omdat ik overvoorzichtig ben dat het daarom komt,bedoel als ik een game wil spelen kijk check ik altijd de boven en onderkant na op het minst geringste stofje die er maar op kan zitten.
    En zelfs de Controller poets ik geregeld met een stofdoekje.:cool:
     
  17. Madmax NL

    Madmax NL Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is ook gister kapot gegaan Rrod. :'-(
    MS gebeld en hij word opgehaald.
    Mijn xbox is van 2006. Weet iemand of ze er nu ook een lite-on drive inzetten?|:-
    Of vervangen ze alleen wat de Rrod veroorzaakt ?
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit of ze een Lite-On drive erin zetten?:confused:
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niks krijgt dat is het goed mis... compensatie is het MINSTE wat ze voor je kunnen doen.
    Zo zit ik ook op nr 9, en ik ben een beetje hetzelde als jij, maar denk nou niet dat het asociaal is om om een luttele compensatie zoals een game of een controller te vragen.

    Moet niet gekker worden met microsoft, ik belde ook een keer op toen mijn 8ste xbox het had opgegeven, ik zie toen dat het nr 8 al was, gaat diegene aan de andere kant doodleuk beweren dat het "nog maar" mijn 3e kapotte xbox was! ppfffff.

    Nog 1 keer en dan maar officieel een klacht indienen, 10 xboxen binnen 3 jaar is natuurlijk een beetje te veel van het goede, en wij zijn ZEKER niet de enige die dit soort getallen halen.
     
  20. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat die beter is dan de hitachi?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina