Bah, ik kom er maar niet uit.
Via mijn studie kan ik een Fujitsu Siemens kopen voor 629 euro, echter, het blijft een FS he, niet echt bepaald een supermerk. Belangrijke specs
Deze heeft zo goed als alles wat ik nodig heb, en speelt vast best aardig een gamepje af. Maarja, geen bijzonder dingetje
Echter ik kan ook gaan voor de Apple MacBook. Het enige wat me tegenhoud is de toch wat magere Videokaart. Een MacBook Pro vind ik net te duur.
Voor iets minder dan 1200 euro kan ik deze MacBook aanschaffen, ik heb de 160 GB HDD vervangen door een 250 GB HDD. Eventueel verhoog ik nog het RAM geheugen, dat is overigens wel prijzig bij Apple, voor 4 GB betaal ik een meerprijs van c.a. 150 euro.
Een duurdere optie is dus een MacBook Pro. Deze goedkoopste versie kan ik voor iets meer dan 1600 euro kopen. Echter, de enige noemenswaardige verschillen zijn de (veel betere, dat wel) videokaart en het scherm, de HDD is zelf kleiner. Meerprijs 250 HDD is 40 euro
Dusss, wat zal ik eens doen.
Ik weet dat je geen MacBook moet kopen om te gamen, ik koop hem ook niet om te gamen. Maar de optie om zo nu en dan eens een game op mijn laptop te spelen vind ik wel leuk. Dat zijn echt geen games als Crysis, ik speel vooral games als Red Alert 2 en Age of Empires 2. Maar ik zou ook wel een graag een potje Battlefield 2 willen spelen en eventueel Company of Heroes. Dat hoeft van mij niet op de hoogste graphics, zo lang het maar op ongeveer 30 fps draait.
Laatst bewerkt: 9 aug 2008