[XOne] Battlefield: Bad company [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

  1. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een prachtig spel is Battlefield: Bad Company. Vooral op het gebied van verhaal en humor overtreft het voorganger Modern Combat zwaar.

    Ik ga het zeker nog maanden spelen.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    BF:BC heb ik nu ook vanaf de release erg veel gespeeld en vooral in de vakantie hard de boel op stelten gezet online. Blijft een heerlijk spel maar ik begin de maps nu toch wel een beetje te vervelen. Elke keer hetzelfde liedje etc. Wat nieuwe maps zouden echt welkom zijn. En dan vooral grote maps voor de Conquest mode, want dat is nu het enigste waardoor ik Conquest mode dus niet meer speel.

    Als ze sommige dingen beter hadden gemaakt, (zoals betere hitboxes/minder kogels nodig om iemand te killen, grotere maps bij Conquest mode enzovoorts) of er wat meer aandacht aan hadden besteed had het echt de potentie om zich te kunnen meten met bijvoorbeeld COD4/Halo3.
    Het is ook afentoe wel jammer dat er zoveel mensen zijn die eigenlijk alleen maar voor de kills gaan in plaats van voor de winst maar van de ene kant hebben ze ook wel gelijk. Je krijgt amper een beloning (in de vorm van exp points dan), want dit zijn volgens mij maar 40 exp punten. En zeg nou eerlijk, 3 mensen killen en je hebt soms nog wel meer exp punten. Bijvoorbeeld bij R6:V2 kreeg je als je won uiteindelijk een groot aantal exp punten, wat je met alleen maar kills bijna nooit behaalde.

    Mijn doel was om in de top 1000 online te komen en dat is uiteindelijk ook gelukt. Want ik sta nu ongeveer 250ste en nu ben ik maar wat aan het lamballen en eigenlijk alleen maar voor knife kills gaan. Ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met BF:BC en dat is maar goed ook want er komen nog genoeg leuke spellen uit!
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo zijn de maps te groot? Ik heb in BF BC geen CQ gespeeld maar wat ik van BF MC weet waren de maps wel groter als Gold Rush. Maar dat is natuurlijk om dat bij GR de maps lang en uitgetrekt zijn en steeds groter worden. Echter als ze groter worden vind de actie eigenlijk altijd in het nieuwe deel plaats. Tevens omdat de maps meestal smal zijn word er minder effectief geflanked. Ik vond dat snipers veel beter tot hun recht kwamen in CQ.
     
  4. Onliner

    Onliner Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Mijn stem is naar 'Par for the course' gegaan :thumbs:

    en nu maar wachten tot de herfst ;)
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben voor 'ghost town' gegaan. die had lekker Close quarter gebieden maar ook grote open velden.
     
  7. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook op par gestemd! hopen dat die golfkarts er dan ook in zitten!!
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    par heeft al 40% v/d stemmen:+
     
  9. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    zit toch ook dat kasteel in ofniet?
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    denk het niet.. dat was echt op het eind en ver van die golfbaan af..

    Acta non verba maar gekozen.. close combat is meer mijn ding.. hoef niet in voertuigen te rijden enzo..
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Acta non verba gestemd.
     
  12. boatfreak

    boatfreak Guest

    Laggen jullie ook zo erg de laatste tijd? sinds gisteravond kwam het ineens bij mij, daarvoor had ik nergens last van. Hoe kan ik dit weg krijgen? Echt super irritant
     
  13. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik had het idee dat die dog tag lag weer terug is :'-(

    zware lag is al een tijd geleden maar het niet kunnen rennen en niet direct schieten dat gebeurt de laatste vaker :mad:
     
  14. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    same here, veel lag hopelijk doen ze er wat aan.=(
     
  15. brute nl

    brute nl Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, heb de game net gekocht, maar hij lagt als een tierelier.. =(
     
  16. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    zware lag gisteren , niet te spelen ! zowel Conquest als Gold Rush :mad:
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    merkt momenteel met heel wat andere games van EA ook lag. met name met Madden, Army of two en dan bad comp.
    alleen als ik er een non EA game op stop, dan heb ik weer nergens last van
     
  18. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    |:- das logisch
     
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb ook sinds gisteravond en ook vandaag erg veel last van lag, erg vervelend. Soms haast niet te spelen en soms valt het ook nog wel mee, gelukkig.
     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ook vanaaf is het niet te spelen door de lag :mad:
     

Deel Deze Pagina