[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het klopte toch aardig wat ik zei;

What in-game benefits do we get while the accounts we play are linked?

1. Characters on both accounts can summon each other once per hour.
    2. While adventuring with your linked friend/family member, you will each gain triple experience.
    3. For every two levels the new player earns, the new player can grant one free level-up to a lower-level character played by the veteran player.

Bron

2. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    iemand zij hier laatst dat je een char van het ene account naar het andere account kon overzetten als de gegevens hetzelfde waren, hoe gaat dat in zijn werk??

3. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Als de achternaam hetzelfde is kan dat je.
    Gewoon naar migraten gaan en dan moet je ergens aanvinken dat je naar een ander account wil.

4. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je moet dan alleen wel de antwoorden op de geheime vragen nog weten :9

5. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    oke^^,

hopelijk heb ik die antwoorden nog ergens op me pc opgeslagen...:p

6. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Effe serieus, hoe levellen jullie zo snel? Ik heb nu een 2e account met RAF en keyclone (:)) en ik heb nu 2 level 25 locks, maar ik heb al 15 uur played... Dat is ofc weinig maar relatief (als ik jullie verhalen zo hoor) best veel... Hoe halen jullie in zo weinig tijd zo'n hoog level? xP

(2x dailies op een Holy Paladin + Rogue ftw btw.)

7. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou de meeste hier doen niets anders als alleen maar WoW :+ Trek het je gewoon niet aan :9

Als je je door iemand laat boosten als je RaF gebruikt, ga je ongeveer 5 lvls per half uur up ;)

8. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ECHT? Ik liet boosten juist zitten omdat ik dacht dat het more benificial was om gewoon levellen te spammen xP Btw, krijg je nou ook tripled quest XP? En hoe werkt dat, obviously moet je in range (en level range) staan maar moeten beide chars de quest hebben verder ? Etc.

9. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu met recruit-a-friend leveling tegen de 20 aan, maar nu moet ik me trial dus upgraden naar een echt account, maar MOET je daar perse de game voor kopen in de winkels of kan je gewoon een code ofzo invullen of een keer dokken, om het een echt account te maken??

10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan of de game via internet bestellen, als je de game al hebt gedownload bijv. (mag gewoon) en dan een code toegemaild krijgen om je account te upgraden. Of je koopt de game in de winkel voor full account code.

Ik zou zeggen blijf gewoon normaal levelen, je krijgt er naar mijn mening meer zelfvoldoening van omdat je het zelf doet ipv boosten.
    En 15 uur is niet veel, het is iets meer dan de gemiddelde RaF player. (Niet op sommigen hier letten, no-lifers! :+)

Laatst bewerkt: 30 aug 2008
  11. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zei ik al dat ik al 3 70ers heb? Ik care niet zo veel meer om zelfvoldoening, ik wil gewoon 2 locks op 70! xP

12. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    dus het is mogelijk gewoon gratis een mail toegestuurd te krijgen om je account te upgraden naar een echt account?

13. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee tuurlijk niet, je moet er wel voor gaan betalen.

14. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hier is de FAQ van RaF. Succes ;)

15. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    thanks voor de FAQ...

Maar ik bedoel niet dat het helemaal gratis is, maar ik vroeg me af of je
    1. je trial acount moet upgraden door WoW te kopen in de winkel, + dan nog dokken voor een maand.
    2. Dat je gratis je trial account kan upgraden naar een echt account en dan moet dokken voor de extra maand.

16. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Als je WoW koopt in de winkel krijg je de eerste maand gratis ;)

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kunt ook via blizzard account management upgraden naar volle acc. Dat kost je 15 euro, dan krijg je dus een volle account met een maand gratis. Enige verschil met in de winkel kopen is dat je de cds en boekjes e.d. niet krijgt.

18. megatoom

megatoom -

Leuk Bevonden:
    0
    owke nu kom ik er wel uit denk :)

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heb het gevonden, maar kost het migraten naar een andere account ook geld? Aangezien ik op dezelfde realm wil blijven maar mn char naar het account van mn broertje wil verplaatsen.

20. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Ook 20 euro.

Btw, met dual-boxing + RAF nu in 2 dagen casual play van 24 naar 36. Fuck yeah. 12 levels.

Laatst bewerkt: 31 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina