The Orange Box

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 1 okt 2007.

1. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0

Gunstig vooruitzicht..

Leeft het online nog een beetje met Team Fortress?

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel , het is vaak drukker wat later op de avond.

3. superlex

superlex Active Member

Leuk Bevonden:
    0

paar pagina's terug al verteld dat ik niet begrijp wat er nu zo leuk aan is.
    Ok, Portal is geniaal en alleen daarom al is het geen miskoop.
    Maar Halflife vind ik werkelijk geen ruk aan. het is traag, het is saai. de poppetjes zijn het net niet en het schieten schiet gewoon niet lekker.

ik zit al de hele tijd te wachten wanneer het nu leuk gaat worden want iedereen roept maar dat het zo fantastisch is.
    Heb het laatst weer een keer opgepakt omdat ik zelfs nog even dacht dat het aan mij lag.
    Heb nu net die gravitygun en vind er nog steeds niets aan. Voor de kenners, wordt het leuker? of kan ik gewoon beter stoppen en is dit het en is het gewoon mijn game niet?

voor de duidelijkheid; RSV, RSV2, Army of two, GOW, Bioschock, Halo 3 en COD4 vind ik allemaal fantastisch en heb ik met veel plezier uitgespeeld (Halo3 was daar dan weer duidelijk de minste).

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Klopt. Speel het zelf ook nog regelmatig en 's avonds zijn er toch nog altijd 20+ games beschikbaar. Alleen is de lag wel vaak aanwezig als je niet zelf host. Daarom speel ik het alleen maar met Friends.

5. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gisteren voor het eerst the orange box in mn Xbox gedaan.
    Ben niet verder gekomen dan Portal en heb m ook gelijk tot het eind toe gespeeld. Geweldig verslavend spel.

6. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat je het echt de tijd moet geven. Half Life 2 komt gewoon traag op gang (bedenk wel dat het een port is van de pc, dus is eigenlijk van de last gen). Naar het einde wordt het leuker en beter. De twee episodes vond ik ook echt tof.

7. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkt maar weer dat je TF2 gewoon op de pc moet spelen en niet op de 360. Veel te moeilijk allemaal. Op de pc heb je duizenden(!) servers, gratis updates, geen lag etc.. het kost nog geen 10 euro als je het via steam koopt met paypal dus ik raad het zeker iedereen aan als je het op de 360 al tof vindt.

8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, dit weekend toch maar gekocht, en het werkt allmaal veel beter op de pc. Het gaat allemaal wat vlotter, je hebt natuurlijk die extra achievements met weer extra unlockables.
    Je kan gewoon weer je favorieten servers toevoegen
    Je hebt 2 nieuwe modes arena en payload.

Ik vind dat dit toch echt een pc game is.

Houd steam even in de gaten zou ik zeggen want er komt heus wel weer is een weekend voorbij waar je hem gratis kan spelen.

heb hem voor 30 euro gekocht en gmod zat daabij.

btw, TF2 kost 20 euro, 5 euro VAT.. zullen wel een soort van belastingen zjn, en dan nog 5 euro omdat ik garry's mod erbij wou.

Dus niet 10 euro.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Value Added Tax is BTW, :D

ik blijf m toch lekker op de 360 spelen omdat ik dan onderuit gezakt op de bank kan spelen :+

10. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
  11. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt er een split screen mode voor The Orange Box? Vanwege dit gebrek heb ik het spel nooit gekocht. Ik wacht wel op The Orange Box gebundeld met Episode #3 met als voorwaarde dat daar wél een split screen in zit.

Waarom heeft tegenwoordig alleen Call of Duty 4: Modern Warfare nog een fatsoenlijke split screen????

12. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat er ene box komt met episode 3 bij

13. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft CoD4 splitscreen?

Ow en is deze game ergens te krijgen voor 20 euro? Ik wilde hem kopen bij Bartsmit, maar ik was net een dag te laat..

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    de bazaar hier?!

15. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Net zat ik in ravenholm wat zombies af te knallen, komt er eentje op me af die vanvoor heel wit was. Had ik gisteren ook, vanvoor hele wit en vanachter gekleurd. Bugje ofzo?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    heb je niet met verfblikken lopen gooien met de gravity gun?

17. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ohw, hoopte eigenlijk al dat het verf was in die blikken 8)
    Want zo'n bug zou best wel dom zijn voor zo'n "moderne" console ;)

Nog een nutteloze opmerking: in ravenholm liggen er enorm veel slijpschijven, maar ik heb nergens een machine gezien waar deze schijven in zouden passen :{

Laatst bewerkt: 30 aug 2008
  18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het spel weer opgepakt en ben nu tegen het einde van HL2. Ondanks de wat verouderde graphics vind ik het echt een heerlijk spel. Speelt als een trein. Echter pas de laatste eps kwam ik er achter dat achievements verzamelen in hl2 erg leuk uitgewerkt is (behalve het verzamelen van die lamda tekens).

Ik mis er dus wel een paar en ga die alsnog halen. Heb een vraag over:

In welke chapter zitten de volgende:

19. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    De 1e zit gelijk links als je met Alyx door die blikjesautomaat gaat, wat een deur blijkt te zijn. Dus het eerste stuk waar je Dr. Kleiner persoonlijk tegenkomt.

De 2e zit boven waar je voor het eerst de Gravity Gun krijgt. Je moet eerst ergens op klimmen om deze te kunnen zien.

De 3e zit als je met de Gravity Gun moet oefenen tegen Dog met een bal.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tnx! Weet je ook de chapters waar ze in zitten, want ik speel het spel ws vandaag uit en moet ze dan via chapterselect weer opzoeken :)

Deel Deze Pagina