[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Lijkt mij bullshit. Rockstar heeft steeds blijven zeggen dat er geen vliegtuigen zouden komen. Ook zou het onrealistisch zijn als je Niko met een jetpack of parachute ziet. Tevens lijkt mij het niet dat ze op eens ook missies gaan uitbrengen met Tommy en Carl..

2. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    ik vind 1600 points voor 15 uur gameplay echt niet duur. Hoeveel games zijn er wel niet waar je 60 euro voor betaald en die je in die tijd hebt uitgespeeld? Kijk naar The bourne conspiracy, een topgame, maar die heb je wel ff binnen 7 uur uitgespeeld.

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Iets dat 15 uur aan gameplay bied wil nog niet gerand staan dat het leuk is en het waard is om te spelen/kopen. ;)

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    En er mag graag iets overdreven worden. Als je de 10 uur (Met guide, 20 uur zonder) zoeken van Flying Rats bijvoorbeeld ook meerekend onder "Gameplay", krijg je toch een knap vertekend beeld.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet het zelf ook niet, ik zelf heb dat niet gezegd, mensen op de GTAforums.com wel, dus tja....kortom..afwachten.

6. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat is dan maar even afwachten.

Wanneer komt de DLC eigenlijk uit? Is dat al bekend?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    November.

8. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt :)

9. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    November wordt een mooie maand :)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar dit is toch ook allemaal nog onzeker? Of is dit echt bevestigd?

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat staten island er bij komt...mmm denk dat ik toch gewoon lekker voor SR2 ga.

12. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft wil het in de herfst en Take Two wil het in 2009, als je zo alles samenvat. Afwachten ;) November zou dom zijn. Omdat GOW2 er dan is.

13. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Er was eens, ver in een stad een Arena. Deze arena was niet zomaar een rond gebouw die als sand-box diende. Want als je door de 2 gele deurtjes weet te komen staat je een leuke avond te wachten. Oftewel wie doet er mee met Destruction derby GTA in de Arena vlak naast het vliegveld. No guns, no cops, alleen crashen tot je auto de vlammen uitspuwt. \o/

21.00 mijn game XD

14. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat spel dankzij de Downloadable Content even gaaf gaat worden als San Andreas want wat mij betreft was dat spel het hoogtepunt in de GTA-serie vanwege de grootte en de vele mogelijkheden in het spel

15. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ver komt het ook niet, denk ik ;)

Hoogstens wat auto's, kleding, missies en misschien een eiland, maar San Andreas was uniek. Er komen denk ik geen nieuwe features in. Dat zou te mooi om waar te zijn ;)

16. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan echt de enige die Vice City de beste uit de reeks vond? Die stijl, sfeer, geweldige stad, leuke verhaallijn, boeiende personages, visueel gezien ver voor z'n tijd en die nostalgie. Dat San Andreas uitgebreider en 'meer' was maakt het voor mij geen betere game. Bigger is niet altijd Better.

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, San Andreas had ik ook niet uitgespeeld tot 100%, op een een of andere manier boeide me het niet zo. Vice city vond ik gewoon veel meer fun. Heb nog uren naar die auto's gezocht voor de 100% en als je er dan 1tje gevonden had er als een gek achteraan rennen en jezelf dan voor de kop slaan als je hem weg laat rijden enals je er eindelijk 1 heb zie je er opeens 20 voorbij rijden!! arghh! kut spel

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    A source close to Rockstar has told us that Microsoft is “wrong” to expect the 360 GTA IV DLC in 2008.

“It’ll be in January or February,” we were told today.

No official release date for the extra content, which is thought to be substantial, has been given as yet.

The content was rumoured this week to be launching in November.

Microsoft is currently saying the “first episodes” of the game’s DLC will ship this “autumn.”

Take-Two itself has officially said that the content will arrive in its first quarter of its next fiscal year, running from November 2008 to January 2009.

Fingers and thumbs. Peters and Pauls. Hopefully we’ll have something official soon.

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, Vice City is de bom :cool:. Volgens mij wel meer dan 10x uitgespeeld 8). En vele vele vele uren ingestoken met kloten (tank ftw :D).

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

+1

de setting en vibe van San Andreas lieten me koud.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina