Slecht gemaakte games.

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaxxRaptor, 14 aug 2008.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Rockstar Table Tennis daarentegen vond ik niet slecht gemaakt.

vond hem juist technisch super uitgevoerd, de game was alleen vrij beperkt in z'n scope maar wat hij doet doet hij uitstekend

2. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kan jij mij dan even zeggen wat er zo slecht aan is dan?
    Te "Carbon" achtig?

3. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Assassin's creed. Het klimmen is tof, maar de missies worden na een uurtje wel eentonig.

NFS Carbon. Waar je allemaal gebieden overneemt, door in een gebied 3 races te winnen. Als je dan na 2 of 3 races wordt uitgedaagd om een al gewonnen race opnieuw te doen, gaat dat vervelen als dat steeds gebeurt. Je kunt die uitdaging ook niet afwijzen, anders verlies je gelijk.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja zeker,genoeg:cool:
    Laten we het eens hebben over de evenementen,maar wat was daar zo leuk aan?
    En die driftmodes,waar ging dat over?
    Je drifte een klein stukje naar de overkant en dat was het weer.

De schade,de gimick van het spel en als je crashte zag je je auto zo doodleuk omrollen en totall los gaan alsof je daarop moets kikken.
    En dan het ergste van alles,Ryan Cooper die je er speelt.
    Bedoel je wilt als je raced je eigen naam zien,je eigen scores en niet zo'n algemeene naam die opeens iedere kloot heeft wat de game speelt.
    Ja okee bij een van de Touring of DTM games had je dat ook op de PS2,maar dat was tenminste nog een coole gast dan eentje die alleen de helm draagt en niks zegt.

En dan de AI,ooh jongens kom op zeg.
    Graphigs gewoon lelijk,de Circuits gewoon te saai en enerverend te noemen.
    Ja een pluspuntje,Muziek van Junkie XL.

Nee sorry maar ik speel liever Micro machines dan deze Prostaat racer!

Laatst bewerkt: 16 aug 2008
  5. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, dan moet ik nog even verder zoeken naar een leuk tuning game.
    Suggestie?

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Als je echt een tuning game zoekt zou ik wachten op die Midnight Club LA,of hoe die nieuwe ook mag heten die gaat komen.
    Ja ik heb er zelf helemaal niks mee maar ik denk dat jij het spel zwaar zal diggen,je kunt als zoethoudertje ook Juiced 2 aanschaffen.
    En in tegenstelling tot de NFS games heeft die een replay mode om de race na te kijken,als je daar waarde aan hecht.
    Juiced 2 is niet supergoed maar ook zeker niet slecht,en heb me er erg mee vermaakt en driften is leuk!:cool:

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    assassin's creed is absoluut geen slecht gemaakte game. het is hooguit een game die tegenvalt(mede door die gigantische hype die eromheen was) maar dat is natuurlijk persoonlijk.

8. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snapte die hype rondom Ass Creed sowieso niet. Het leek me best wel een kutspel. Heb het geleend van een vriend en heb me er 2 uurtjes mee vermaakt. Mooie stad maar de missies zijn vrijwel hetzelfde.

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De eerste 5 uurtjes vond ik Assassins Creed GE-WEL-DIG. Daarna dacht ik: "Kudt man, weer op een bankje zitten en luisteren naar iets wat ik niet kan skippen", "Moet ik nu 5 mannetjes afmaken terwijl ik er net al 100en van jullie gekilled heb" en "Waarom heeft dat target me door als ik achter een muur sta, rent hij dan weg voor 5 minuten en als hij 25 stakkers heeft opgetrommeld, hij MIJ achtervolgd tot die er zat van is".

10. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    The Darkness: man wat een slecht spel.
    Concept is goed, maar speelt zo traag en darkpower mode werkt niet echt goed mee. Grafhics zijn ook niet veel soeps.
    En dan te bedenken dat ik dit spel eerst zo graag wou kopen |:-

11. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    ik vond de darkness wel echt goed vet verhaal en tof bedacht

wat ik echt een sgijt game vond :

Saints row kan aan mij liggen maar ik kon dat spel niet spelen om de 10/5 min frame drop
    me save games verdwenen allemaal dan vloog ik ineens weer zovaak een vast naaier
    en het kon niet aan me xbox liggen want die was net nieuw en leeft nog steeds

12. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Verhaal van The Darkness is ook goed, maar grafhics waren slecht en gameplay erg traag.

Saints Row, wel deze heeft ook geen super graphics maar vindt hem wel enorm leuk

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Gameplay hoort gewoon zo bij The Darkness. En grafisch vind ik juist erg sterk.

14. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond the Darkness juist een van de beste verhalen in een videogame ooit, ik voelde echt mee met Jackie :+

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat vonden jullie van Crisis op de 360,heb h'm zelf niet gespeelt maar toch wel beniewd naar.

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The darkness heb ik niet eens uitgespeeld. Boeide me niedt zoveel. Verhaal vond ik ook niet super. Had er veel meer van verwacht.

17. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    vond de darkness eigenlijk best een leuke game. Heb m wel uitgespeeld. Geen topper...maar mss is het schelden in de kerk..maar Halo3 singleplayer voelde ook een beetje lastgen aan.

De game die ik het allerslechts op de 360 vind is ....schrik niet want ik heb games uit alle genres ....en deze had mijn vrouw meegenomen uit de discountbak. Met veel achterdocht heb ik het 1 x geprobeerd om hem daarna meteen op zolder te leggen.

FusionFrenzy2

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Eh? Crysis op de 360? Watte?

19. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Agree! Ik vind Saints Row zo'n kutspel :p

Het speelde zo anders. Zo snel, het zag er meer uit als een verne*kte versie van GTA. De missies waren niet zo leuk.

20. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    CSI, saaiste spel ooit?

fantasticfourriseofthesilversurfer,spiderman friend or foe, nhl2k6

Deel Deze Pagina