Ja, alle 3 de nummers zijn wel zo ongeveer hetzelfde als TTFAF. Hoewel OGAP net ietsje makkelijker is.
Ze klinken ook allemaal hetzelfde. Was laatst op soort kamp met school, en was zon Dragonforce gassie, die had zon cd speler achtig iets mee, en die luisterde dat album van ze met TTFAF erop. Het hele album klonk gewoon als TTFAF. Ik heb zo'n 10 keer dezelfde stukjes solo gehoord, en 5 keer SO FAR AWAY. Echt een waardelose band in mijn ogen. Het is knap dat ze zo goed kunnen spelen, maar muzikaal, wat een verschrikking. P.S. Yeeaaahhh, de 1000ste keer dat ik m'n haat voor Dragonforce uit. \o/
Bijna zeker dat ik GH3 deze week binnenkrijg. Heb nog wel geen gitaar, maar mocht ik de game leuk vinden dan zal ik ook opzoek gaan naar zo'n gitaartje.
Zat er aan te denken ja, maar die is niet draadloos he. Hoe lang is die bedrading dan, want ik wil niet dat ik zo lekker zit te rocken en dat ik opeens mijn 360 mee trek ofzo.
Hey ik heb een vraagje heb de game al een tijdje terug uitgespeeld op easy eerst maar heeft iemand een tip voor medium? Ik zit vooral met de blauwe knop. Is dit gewoon een kwestie van oefenen met me pink de blauwe te raken of mis ik iets?
ik heb er ook problemen mee, ik denk dat het gewoon een kwestie is van oefenen.. ik probeer nu alle liedjes op easy met 5 sterren te halen maar die slayer lukt me gewoon niet, de rest wel maar die lijkt echt onmogelijk.. iemand tips?
Je kan als je rood aanslaat gewoon groen ingedrukt houden. En als je geel aanslaat zelfs rood en groen. Alleen als je een dubbele noot heb (rood+geel) dan kan je groen niet ingedrukt houden. Hoop dat het helpt
Inmiddels de game al een tijdje op expert uitgespeeld. Ben nu overgestapt naar GHII en merk dat deze game heel anders speelt. Zit vaak uit de maat, iemand anders problemen mee?
Had ik ook, GHII is preciezer. Bij liedjes als monkey wrench (ik speel medium/begin hard btw) met hele snelle noten mis ik ook zeer vaak het ritme. Dan raak ik wel 95% van de noten, maar geen goed genoege streak voor 5star
^Had ik met de demo.. een soort van lag lijkt het wel. Dat de noten net iets achter liggen met het ritme, erg irritant. Bij welke game is het beter, deel 2 of 3?
ik moest bij 2 in de opties even met de lag gaan spelen (lcd tv) terwijl ik dat biji 3 nooit heb hoeven doen, misschien voor jullie ook handig
Nog een weekje en dan is het eindelijk zover: Het gehele nieuwe Metallica album "Death Magnetic" te downloaden voor GH 3.
Haha, hij is wel pittig op EASY! Heb de demo maar gedownload, game zal vandaag wel binnenkomen. Eerste keer zat ik op die kleurtjes te tikken maar er gebeurde niks, kwam er later pas achter dat je ook die Strum Bar moet gebruiken. Vind ik zelf wel irritant, kan ik in de game zelf er niet voor zorgen dat ik alleen op de knopjes moet drukken. Hehe, raak steeds in de war. Heb elke keer mijn 4 vingers op groen tot en met blauw maar steeds ga ik met mijn wijsvinger naar de kleur die komt. Gaat vanzelf bij me, moet dus maar goed oefenen.