The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Om die te maken heb je juist die soul gems nodig.
     
  2. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    die soul gems heb je toch juist nodig om van dat vampiergedoe af te komen?
    met andere woorden: je kan nooit een resistente vampier worden?


    en ik doe ook de quests van de dark brotherhood, ik vervul nooit die bonuseisen. krijg ik dan nog steeds wel de dark brotherhood achievements?
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    als je wat bloed drinkt word je even voor een paar uur resistent. maar dan nemen je powers als vampier zijn ook wel af.

    En ja je krijgt gewoon nog de achievements. Ook zonder de bonussen.
     
  4. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    die bonussen zijn wel erg leuk soms :9 vooral dat paard
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat paard is geen bonus. Die krijg je hoe dan ook.
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon bloed drinken en nooit wachten of slapen en je blijft 25% vampier.

    Je kan ook de Vile lair DLC kopen, zit een snelle vampire cure oplossing in.
    maar ik blijf gewoon vampier, de fortifys zijn de sundamage wel waard.
    Als je van je vampirism afbent kan je ook nooit meer vampier worden.
     
  7. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, de zoveelste broken quest: Shum gro Yarug is kennelijk van de brug gevallen en doodgegaan, geen huis in Skingrad dus....
    Ik heb wel pech, zo'n beetje alle bekende bugs tegen te komen =(
    Beetje vaag ook dat dit niet gefixt word, is al 2 jaar bekend, waardeloze ondersteuning door Bethesda. Als deze gang van zaken maar geen voorbode is voor Fallout3......
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mneh, het is niet altijd even makkelijk om alle bugs er uit te halen. Het is niet hier iets wegknippen en daar iets vervangen. Staat allemaal met elkaar in verbinding en is niet één, twee, drie opgelost, zeker niet bij een groot spel als Oblivion.
     
  9. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    2,5 jaar moet voldoende zijn lijkt me, bovendien is het op de pc 2 jaar terug al gefixt door de modding community, gewoon een cloon van de dode NPC op een vaste plek voor mensen die door bug getroffen worden. Lekker, je klanten het werk voor je laten doen.
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Zulke dingen vind ik altijd wel grappig, kut natuurlijk dat je geen huis heb. maar geeft je het wel het idee dat het een levende wereld is waar zulke dingen kunnen gebeuren.

    het is ook best wel een gevaarlijke brug daar in Skingrad en hij loopt er elke dag overheen.

    Heb je hem zien liggen?:+
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  11. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat huis boeit me niet, wat ik wel k*t vind, is dat ik 2 uur lang naar iemand heb lopen zoeken die er niet is, en er vervolgens via google moet achterkomen dat dit een foutje is. (Voor de 5e keer inmiddels met mijn huidge char.)
    Het verpest het spel omdat ik er niet meer op kan vertrouwen dat het wel klopt: "kan ik NPC-X niet vinden omdat ik op de verkeerde plek zoek? of loop ik weer uren van mijn leven te verspillen omdat Bethesda zijn werk niet doet?"
    Bethesda verkoopt het spel nog, en verdient er nog geld aan, maar ondersteuning/bugfixing hebben ze geen zin in....:x
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk nooit last gehad van bugs. En ik heb alle expansions, en de game zelf heel heel heel lang gespeeld, ook op de pc. Bij elkaar wel 600 uur. Heb geluk gehad I gues.
     
  13. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das wel mazzel denk ik, wat ik nu meemaak is waarschijnlijk dan weer pech, ik tref in <70 uur zo'n beetje alle kritieke bugs, maar helemaal geen in 600 uur is wel weer het andere uiterste. Ik heb de eerste keer dat ik hem uitspeelde 2 broken quests gehad, en de 2e keer (op de ps3 ) eentje. Die quest met Bradon Lyrian in Bruma heb ik nog nooit kunnen voltooien 8)
    De paar keer dat ik Expansions van mijn harde schijf heb moeten wissen en opnieuw installeren omdat ze problemen gaven met eerdere quests, en de kleine onhebbelijkheden als het altijd gesloten Mystic Emporium tel ik niet mee, dat vind ik acceptabel, maar broken quests heb ik echt een hekel aan.
    Alles bij elkaar zal ik zo'n 250 uur in Oblivion hebben zitten.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.224
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Probeer Mehrunes Razor grot voor de tweede keer maar eens binnen te gaan als je de quest gedaan hebt. Tien tegen een dat je binnen 10 minuten ontdekt wat ik bedoel. ;):9
     
  15. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0

    Die heb ik eraf moeten gooien omdat Bothiel, die ik nodig had voor een Mages guild quest verdween zodra ik hem installeerde. Ik twijfel om hem weer te downloaden, ik heb eerder veel problemen gehad met deze Add-on: Items die verdwenen, foutmeldingen bij het laden van saves etc. En toen ik ging googlen omdat ik er niks van snapte kwam ik nog een aantal bugs tegen zoals alle Daedric war axes in het spel die veranderen in een versie die tot stof vergaat als je ze oppakt.
    Die Razor zelfs is zowiezo levensgevaarlijk om te gebruiken, het one-hit kill effect word kennelijk (ook door een bug) beinvloed door "reflect spell", waardoor je jezelf dus kunt one-hit killen.\o/

    Ik denk dat het zowiezo een goede tip is om de plug-ins pas te installen als je de rest van het spel uit hebt, dit voorkomt een hoop ellende. (plus veel van de wapens uit de add-ons zijn leveled; hun kracht word bepaald door het level dat je bent als je de plug-in installeert, niet wanneer je de quest afrond.)
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  16. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bezig met the independent thievery, ik begrijp alleen dat ik zoveel dingen moet jatten en dan aan iemand verkopen.

    ik ben bij ongar geweest, heb barter aangeklikt maar elk aanbod die ik doe weigert hij (zelfs die voorwerpen waarop die rode handjes staan) doe ik het soms fout en hoeveel moet ik jatten en waar staat de waarde van mijn gejatte dingen?

    ik snap helemaal niks van deze quest.
     
  17. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    verkoop je t dan aan die man die de godganse dag in zn bed light overdags ? ( weet zn naam plus woonplaats niet meer lol. in ieder geval in die stad waar t altijd sneeuwt :9 )en als je de stolen good heb verkocht zie je de waarde van wat je in totaal heb verpatst
     
  18. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je niet per ongeluk op "Y" geduwd en je prijs te ver opgedreven?
     
  19. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan wel kloppen. hoe krijg ik dan de juiste prijs?
     
  20. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat ligt een beetje aan je mercantile skill.
    Duw op Y in het koop/verkoop menu, dan krijg je een slider te zien, zet die gewoon een stuk naar links tot hij je spul wel wil kopen.
    Je kunt he later finetunen door hem weer wat omhoog te zetten, als hij redelijk goed staat begint de handelaar dingen te zeggen als: "you got a nice deal on that" als je iets koopt/verkoopt.
    Naarmate je mercantile skill en je personality omhoog gaat kun je de slider steeds verder naar rechts zetten, en zo goedkoper inkopen en duurder verkopen bij de betreffende handelaar. (let op: iedere handelaar heeft zijn eigen slider)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina