Mercenaries 2: World in Flames

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het in 1 keer aan mijn internet PC of heeft dit filmpje echt het slechtste geluid ooit?

2. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat slecht zijn die user made reviews...
    Ik wacht wel op de gametrailers review

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    7,9. Valt mee, had het zelf wel verwacht dat hij een 8 zou krijgen. Van een slechte AI of wat bugs lig ik niet wakker, bijna elke game heeft ondertussen wel een slechte AI en wat bugs. Al doet deze review me niks, vind het maar een zwakke review. Lijkt net of ie het met tegenzin heeft moeten schrijven ofzo.

Heb gewoon zin om wat te free roamen en lol te beleven, ik heb gewoon een zoethouder nodig, want in Oktober en November word het een groot gamefeest. En dit vind ik dan de perfecte game om te spelen tot dat Saints Row 2 binnenkomt. :D

7. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    k, dus als je van explosies houdt, moet je m kopen. nou, laat ik nou net gek zijn op explosies:D

jammer dat de game niet zo 'polished' is als ik had verwacht. maar ik kan wel leven met de foutjes die ze opnoemen.

8. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten een paar fouten in maar oke.Ik ga nog afwachten wat de andere reviews zeggen

9. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    wel wat raar toch. ze hebben de game een jaar uitgesteld, zogenaamd om t te polishen en dan 'vergeten' ze om de NPC's meer dialogue te geven en om de A.I bij te werken. :confused: wel mooi dat de framerate stabiel blijft als alles ontploft. voor een actie-junkie als ik erg belangrijk:thumbs:

Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het zal volgende week tussen Infinite Undiscovery en deze gaan denk ik, ik ga ze niet allebei kopen want dan kom ik weer om in de games....al heb ik dat probleem nog steeds, lol.

11. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas is hij niet op gamehubs te krijgen, alleen de ps3 versie. Zal wel niet regiovrij zijn-_-

13. DutchDemons

Leuk Bevonden:
    53
    ergens in deze thread staat dat de game idd niet regiovrij is:mad: dus dat wordt goed zoeken naar een goeie deal.....of hopen dat de MM voor 44 aanbiedt. of wachten op budget prijs:mad:

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo zwaar mee eens. Ik ga dit jaar nog het volgende kopen:

Mercenaries II
    Viva Pinata II
    Fable II
    GOW II overweeg ik
    Fallout III
    Two Worlds II als die nog uitkomt dit jaar wat wel beloofd was
    En misschien een tussendoortje zoals Fifa 09, de preview in de PU sprak me voor het eerst in jaren weer eens echt aan. PES 6 vond ik zo zwaar tegenvallen. PES 2008 al niet eens gespeeld van de schrik. ;):):

15. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Overal rond 7op10.Had toch een 8 verwacht

17. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel jammer dit, Mercs2 was 1 van de spellen waar ik enorm naar uitkeek, maar het begint erop te lijken dat ik hem beter kan laten liggen tot hij wat goedkoper is.
    1 Van de grootse nadelen van deel 1 vond ik, dat als je hem uitgespeeld had er gewoon niet zoveel meer te doen was, en ook nu lijkt het erop dat je gewoon 1 voor 1 de missies van de factions afwerkt en ze daarna of vijandig, of weg zijn.
    Ook jammer van de dikke boetes voor het doden van burgers, zeker in combinatie met de stompzinnige AI.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    AI van mercs1 was ook niet sterk. De game was echter gewoon top.
    Bomen in deel 1 konden niet kapot wat enorm frustrerend werkte. Toch was de game gewoon top.

Ook al kent mercs2 een aantal schoonheidsfoutjes, de game wordt gewoon top. Het is deel 1 + multiplayer + destructable bomen.

19. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mercs 1 was idd top, vandaar ook mijn hoge verwachtingen voor deel 2. Maar ik verwacht van een nieuw deel, op een nieuwe generatie consoles toch wel iets meer dan een nieuwe spelomgeving en coop. Ik heb net even wat filmpjes op gametrailers zitten kijken en word er alleen maar negatiever van: Het ziet er gewoon niet uit, low res textures, houterige animaties, de simplistische verwoesting en screen tearing die zelfs tijdens de filmpjes storend is. Ik denk dat ik gewoon voor een 2ehands Just Cause ga om in mijn free roam behoeftes te voldoen tot Far cry 2 er is.
    Ziet er beter uit, en scheelt me 50 euro.

Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    In een game waar je toch heel vaak dood geschoten word (als ik streams zo zie) dan hoeft een bettere AI toch niet. Want je gaat nu al best wel vaak dood aangezien de rockets om je oren vliegen. Met een betere AI zal het nog erger zijn lijkt me. Dus volgens mij is het best wel goed uitgebalanceerd. ;)

Deel Deze Pagina