Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zei ik :9

2. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit als het wel/niet 'noob' is, zo lang je er maar kills mee krijgt, toch ?

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, ik kan wel zonder tubes en martyrdom leven.. maar iedereen heeft waarschijnlijk betaald voor zijn/haar kopie van COD4 en heeft het volledige recht om er mee te doen wat ze willen.
    Zit het in de game, dan kun je het gebruiken... zo simpel is het, niet iedereen vindt het leuk, maar je kunt moeilijk verwachten dat mensen er dan maar mee gaan ophouden.

Oh, en wat maakt het uit als het wel/niet 'noob' is, zo lang je er maar kills mee krijgt, toch ?

4. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens, als het in het spel zit kun je het gebruiken, zo simpel is het. Dat sommigen het niet leuk vinden begrijp ik ook wel, maar dat betekent dat je het spelletje zelf op bepaalde onderdelen niet leuk vindt. Snap niet waarom je dat dan meent te moeten af te reageren op mensen die dat onderdeel nu juist wel leuk vinden.

Neem Martyrdom op Shipment, een en al chaos maar je zult wel stom zijn om het daar niet te gebruiken. Op Shipment speel je nu eenmaal een ander spelletje dan op een andere map. Vind je dat niet leuk, dan zoek je toch lekker een andere map op?

5. SysanApse

SysanApse Guest

Ik vind wel dat Last stand anders moet.
    Vooral in HC heb ik er een hekel aan dat je eerst naar beneden moet richten om hem nog eens te doden.
    Dat gaat te sloom en onverwachts :/

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de 'Last Stand' perk persoonlijk best fijn om tegen te hebben. Ik word eigenlijk nooit gekilled door iemand in de last stand. Al speel ik ook zelden hardcore. Waar ik me wel echt kapot aan erger in dit spel is het geluk van de tegenstander en de gigantische noobs die altijd in mijn team zitten.

Het gebeurt me gewoon zo vaak dat ik echt precies op het verkeerde moment op de verkeerde plek loop. Loop ik een hoekje om... Boem!.. dood. Een granaat die door iemand is gegooit die perongeluk tegen een lantaarnpaal ketst en net tussen een spleetje van een gebouw in op mij valt. Het overkomt me ook steeds vaker dat ik om het hoekje van een muur dood ga door een martydom. En ik word ook vaak om het hoekje neergeschoten.

Van de noobteams is het nog erger. Echt waarom zitten alle noobs die in een level zitten nou altijd bij mij. Door hun ga ik meestal juist dood. Serieus schieten ze met een RPD als een gek, iemand van de tegenstanders gooit een granaat naar het rode puntje valt hij nou net waar ik ben... Boem!.. dood. Of dat er een teammaat een deurtje cover geeft achter mij. Komt er iemand achter me die uit dat zelfde deurtje kwam omdat mijn teammaat zo scheel of sloom is dat hij niks doet. Echt de noobs in dit spel is mijn grootste punt waar ik me aan erger.

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom speel je dan geen Free for All? Heb je geen last van n00b teammaten en er zijn ook veel minder granaten die in het rond vliegen.

8. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    jawel, dood gaan. :+

Martydom gebruk ik alleen in kleine levels als iedereen massaal de perk ook gebruikt, wat vaak in 99% van de gevallen is. Mijn favo blijft de UVAjammer en een silencer op m'n wapen, want er blijken toch veel mensen alleen op het plattegrondje te letten. :thumbs:

9. mathijsjanzen

mathijsjanzen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de map pack gedownload, maar nog geen een keer in een van de nieuwe levels gespeeld...weird. Kank daar iets aan doen?

10. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er playlists waar alleen maar de DLC gespeeld wordt, maar ik kan me vergissen.

11. mathijsjanzen

mathijsjanzen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke playlists zijn dat dan? Ik heb ze niet gezien...

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die waren er geloof ik alleen de eerste week na release van de DLC

13. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, nu is het gewoon een kwestie van wachten tot de "nieuwe" mappen langskomen.

Er komen wel nieuwe playlists aan trouwens: www.fourzerotwo.com

14. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    je kan er inderdaad weinig aandoen. Probeer Vote to Skip en hopen dat iedereen dat ook doet en dan hopen dat je net zo'n nieuwe map krijgt.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wanneer worden die maps eens gratis?

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    14 nov of nooit!

17. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze al bekend gemaakt dan dat ze later gratis zouden worden?

18. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Wordt het niet tijd voor nieuwe mappen en gamemodes voor deze game? tjonge jonge zeg.......

Ik denk ga op vakantie, op de hoop dat ik na de zomer nieuwe mappen/gamemodes uitkomen is er nog steeds niks.

19. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat duurt nog langer dan de Halo 3 Matchmaking.

nog langer dan de Halo 3 Matchmaking!!!!!!

Kon je maar maps kiezen op LIVE.
    Ik vind heel CoD4 op Live veel te beperkt en het is schandalig dat die lui van IW er eens niet wat meer aan doen.
    Maar ach, geld in de lade en hoppa, volgende game.
    Op dat punt mag ik Halo3 dan toch echt beter vinden.

Wat ik al zei: let maar eens op de koers van die granaat.
    Bedenk eens hoe je granaatworpen eruitzien in Gears of War.
    Combineer die 2 voorvallen in je hoofd.

Auto-aim, noem ik dat.

En die n00bteams is ook om gek van te worden.
    En gewoon, de gigantische auto-aim op guns ook. Let maar eens op, met wat voor in-acurate schoten je kan killen (of sterven).
    Ok, guns hebben afwijking, maar je kan echt knallen op "daar ongeveer" en consistent kills krijgen. (ok, onder de normale ratio, maar toch)

Ik ben zelf gestopt met CoD4 (of toch, heel hard geminderd). Ik vond mezelf er aardig goed in, maar feit blijft gewoon dat het spel te slecht in elkaar zit, de mensen met wie je speelt te dom zijn, en de auto-aim om gek van te worden is.
    Ik ben weer Halo3 gaan spelen. Daar komen naar mijn mening toch een stuk meer skills bij kijken. (en vanaf lvl 35 ofzo wordt je ook niet meer omringt door kleine gillende kinderen, die je bij CoD4 blijft houden)

Overigens beweer ik hierbij niet dat ik Halo3 beter vind dan CoD4.
    Deze 2 games zijn beiden erg goed, en hebben beiden ook hun zwakheden nog. (Bungie lijkt alleen meer geinteresseerd om de gamers te ondersteunen in hun wensen (Rocket op Narrows naar de bodem) en zich ook op compentatievere spelers te richten, dan Infinity Ward. Wie het allemaal een worst lijkt te wezen wat men beter en slechter vind kunnen.

Oh, ik escaleerde even. Sorry voor de lange lap tekst.

20. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook echt voor schandaal dat ze zo weinig content vrijgeven na zo'n lange tijd. Echt ik ben toe aan nieuwe wapens/nieuwe perks/nieuwe maps
    Dan in ieder geval niet van die grafmaps zoals creek en killhouse, maar gewoon echt vette maps. Rond die kernreactor vechten van Tsjernobyl lijkt me dus echt gewoon te bruut, met van dat speciale anti-radioactieve gear :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina