The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Tussen de quests door krijg je altijd de quest independent thievery, hierbji moet je een bepaald bedrag van gestolen spullen, ( en alleen gestolen spullen tellen mee) verkopen aan iemand, in jou geval die Ongar in Bruma.
    Als je het bedrag gehaald heb dan kan je weer gaan questen totdat je dit weer moet doen.

    Als je y drukt kan je instellen voor hoeveel je iets wilt verkopen.. dus hoe meer naar rechts. hoe goedkoper je spullen kan kopen van iemand, en hoe je spullen duurder kan verkopen.
    Alleen als je geen hoge mercantile of personality heb en eralsnog veelteveel voor vraagt dan kopen die mensen het natuurlijk niet.
    Je moet gewoon hoog beginnen, en dan steeds een beetje lager gaan totdat hij het wel wilt verkopen.

    Maar kijk uit!!
    [​IMG]


    Hoe meer hij afwijst hoe minder hij jou mag en dan kan je weer minder geld vragen voor je spulletjes!!!
     
  2. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx ik heb het opgelost. kennen jullie nog goede plekken waar ik waardevolle spullen kan jatten?
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmmm... een hotel in Imperial binnensluipen en al het zilver wegjatten. Dat is leuk, en het verdient nog aardig ook.
     
  4. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    What the fuck .. :D

    Een vriend van mij had op zijn harde schijf oblivion gespeeld op mijn xbox, met de knights of the nine en shivering isles. Ik doe mijn hardeschijf er weer in en ik zie oppeens staan "loading extra content". Blijkt dat die save van hem op mijn 360 staat en ik gewoon die extra content heb zonder te betalen
     
  5. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    saves en content wordt toch opgeslagen op je harddisk :confused:
     
  6. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het 'm nou juist..
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij nu met je eigen account, op je eigen harddisk knights of the nine spelen? chill:D
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    is die vriend van je niet gewoon zn hdd vergeten? :+
     
  9. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ Gisteravond level 20 geworden, ik vind een Daedric war-axe, en 3 keer raden wat er gebeurt |:-
    Uninstallen van Mehrunes Razor helpt hier dus niet tegen, want dat had ik al gedaan.
     
  10. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    hey als ik iets jat.., dan weten de wachters dat meteen en dan wil die fencer niks van me kopen. hoe vermijd ik die wachters of hoe kom ik van ze af:mad:?

    ligt het toevallig aan de plek waar je lockpickt?

    en zijn er nog meer plaatsen waar ik (makkelijk) waardevolle spullen kan jatten?

    btw ik ben nog steeds een vampier maar een tijd heb ik halfnaakt over straat gelopen zonder schade door de zon. hoe kan dat in oblivion???
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  11. Opslippers

    Opslippers Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Molag bal quest> cursed mace zoek!

    Hi peeps,

    Ik ben nieuw hier, maar heb eigelijk direct een vraagje.
    Jullie kennen vast de quest wel waarbij je je moet laten vermoorden door die gast die bij het graf van zijn vrouw zit. Dit moet je laten doen met de Cursed Mace, die je krijgt bij de shrine. Nu heb ik die Mace in een ton bij het huis van die gast gelegd, omdat het op dat moment nacht was en hij niet bij dat graf zat. Een dag of wat later ben ik overdag terug gegaan om deze quest af te maken, maar de Cursed Mace lag niet meer in die ton. |:- Bij de Shrine krijg ik ook geen nieuwe als ik hem activeer. hebben jullie tips, of moet ik deze quest gewoon maar laten schieten?
     
  12. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is hij niet belangrijk voor de main quest en je krijgt er geen achievements mee, ik zou hem gewoon laten schieten;)



    **herinnering**
    en.., ik heb iets waardevols gejat maar ik kan hem niet fencen? hij staat niet eens in mijn lijst!
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  13. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik heb echt geen idee hoe dit kan :D

    @ D3lphiki

    Nah, hij heeft nog zo'n oudere harde schijf met dat glimmende randje en ik heb een wat nieuwere dat niet zo'n chroom randje heeft, dus ik weet wel duidelijk dat het die van mij is ;)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar al die content kan toch niet op magische wijze van zijn hdd naar jouw hdd gevlogen zijn? (los nog van de DRM) /me is heel confused
     
  15. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal wel eens wat bewijs leveren, wacht 15 minuutjes op de editje aub ;)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  16. Opslippers

    Opslippers Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks.

    Iemand nog een idee hoe/waar ik die Cursed Mace opnieuw zou kunnen fixen?
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien loopt ie er zelf nu mee rond? ;)

    Maar ik denk dat je hem niet meer kan terugkrijgen, sorry. Als ie niet meer in die ton zit en je kan die quest niet meer activeren dan heb je gewoon pech gehad.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    heb je niet toevallig de game of the year editie? :+
     
  19. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, en anders moet je de content volgens mij nog downloaden net als bij CoD 4 game of the year editie. Daar zit dan gewoon een code bij waarmee je die map pack dan kan downloaden. "Redeem Code" staat er ook onder.
     
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de GOTY edition zit een extra DVD met alle content erop
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina