Afgelopen vrijdag heb ik in Antwerpen een spel bij de KWIK ( restaurant naast metropolis) een xbox360 spel gespeeld. Het spel is hack/slash en ik kon een minotaur zijn of paard met elf ofzo. Ik probeerde er achter te komen wat voor naam het spel heeft... tevergeefs kon ik het er niet uithalen op het menu en dergelijke... Wat me wel opviel was dat het een nederlandse versie was. Ik volg de games die uitkomen op de 360.. daar zat hij niet tussen iig dat denk ik. Weet iemand toevallig welk spel dit is?? Joey
bedoel je niet de quick? hamburger restaurant? En ik denk dat het een film game is. Meestal zijn filmgames ook in het Nederlands. Klinkt best wel als een filmgame zo te horen. het is geen kameo in ieder geval.
de Quick ja! thnx for the quick reply's. Mhh enig idee waar ze zulke spellen aanbieden?? Volgens mij zijn het wel wat zwakkere spelle over het algemeen. Iemand in bezit van zo'n spel...
fifa 08. Psv - Manchester United. In de 83e minuut scoorde Affelay met een omhaal. Damn wat was ik blij met deze prachtgoal. Zat niet op xbox live, ik snel xbox live ingeplugt zodat ik de herhaling kon uploaden.... helaas ging dat niet. Kan alleen als je vantevoren al online was. Nouja prachtwedstrijd, hoop dat psv ze ooit echt tegenkomt en dat ze winnen.